No Matter What, Kapitel 27

Jag kysste honom. Vi satt på sängen och pratade en stund, sedan ringde Justins telefon. Han pratade en stund och så la han på. Han tittade på mig med ledsna ögon.
-Jag måste åka till Atlanta nu, och vi kommer inte ses på en månad sedan, sa Justin och kysste mig. Vi gick ner till hallen och ahn tog på sig sina skor och sin jacka. Sedan kysstes vi en lång stund. Vi hörde hur det tutade utanför så vi släppte varandra och Justin gick. Jag stod och tittade medans bilen körde iväg. Så var han borta...


Fredag 24 September 2010

Kära dagbok. Jag har inte skrivit på länge. Men det är så mycket som har hänt på bara en och en halv vecka. Jag har blivit kär. I Justin Bieber. Helt otroligt men sant. Han är så otroligt underbar. och nu är han i Atlanta. Om en vecka ska jag flyga till Atlanta och överraska honom. Ska bli hur kul som helt. Men i alla fall. Justin kom hit i förr går och överraskade mig. Vi hade sjukt kul. Hade också sex för första gången. Sjukt kanske... Men otroligt bra :P Haha. Ja... Folk frågar inte så mycket mer av mig eftersom att jag har gjort helt klart för dem att jag inte svarar på frågorna. Men några är så jäkla störande så dom klänger och fläskar och sånt skit. Olivia har flera gånger fått pms utbrott och skrikit åt dem. Go girl ;).
Pappa har flyttat till Columbia med en hora och horan är gravid. Mamma har börjat dricka och hon är ute just nu. Sitter säkert på nån pub och super sig full och har sex med nån som hon inte känner och blir gravid. -.- Kan såå tänka mig att det skulle hända henne nu. Seriöst.
Vänta. det ringer på dörren. ska springa ner och öppna.

Så... Det var pappa och Hayley. Vi har snackat. Pappa ska vara här hela natten och hjälpa mig när mamma kommer hem eftersom hon säkert är full då. Hayley åkte till ett hotell och ska bo där eftersom mamma och Hayley inte är kompisar om man säger så. Vi pratade mycket och så vidare. Hayley är faktist väldigt trevlig. Hon är ungefär som mamman jag aldrig fick. Vi pratade väldigt mycket med varandra och jag ska faktist ge henne en chans. För snart har jag väl ändå ingen mamma alls... Pappa är i vardagsrummet just nu och tittar på tv. När Hayley åkte till hotellet satte vi oss ner och pratade lite allmänt. Som pappa frågade hur det var med Justin och Olivia osv. Vi pratade inte om några andra saker. men nu ska jag gå och sova. Eller kanske så ska jag väl ner och äta nåt. Har inte ätit nåt på hela dan. Fuck that asså. Men skriver när jag kommer upp igen.

Såå. Nu har jag varit och ätit. Klockan är halv ett nu. Mamma kom hem och var sjukt full. Jag och pappa ledde henne upp till hennes rum och hon somnade direkt. Mamma sa saker som "Jag hatar dig", "Fuck that", "Men herregud, jag e inte full, va får dej att tro de?" och "Låt mej vaaaaaaa". Sjukt asså... Har aldrig i hela mitt liv varit med om att mamma har varit full. Förutom den där dagen då. Hoppas verkligen att hon slutar dricka eller så har jag ingen mamma mer. Fan att hon skulle börja dricka nu bara för att allt gick åt helvete...
Ska väl börja sova snart... Eller inte. Men iaf. Jag åt en pizza. Skitgod :P. Haha. Men iaf. Jag är sjukt trött. Klockan är ju liksom halv ett nu. Pappa har väl gått och sova nu vid det här laget. Ska också gå och sova. Så godnatt nu!

Ps. Jag tror inte att jag hatar Hayley och pappa mer. Och jag ska ju få ett syskon!<3


Så. Lite kortare men hon skrev i dagboken. Gillar ni att läsa det som om hon skriver i dagbok? KOMMENTERA NU<3 :)

Vill också säga att jag har en engelsk blogg. http://finnishbelieber.tumblr.com skitnice ställe att ha blogg på :) Ni kan följa bloggen om ni har fwitter. Där skriver jag om life på engeska då och så om Justin Bieber :) Hoppas ni checkar den :)

ja och jag kmr inte posta kapitel 28 före jag har fått 8 kommentarer, är inge kul att skriva om igen kommenterar, just so you know.

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Lintso

he va no helt ok o ja klagar int om du fortsätter att hon skriver i dagboken men du ska no skriva i "nuet" så att säga. MEEEEEEEEER

2011-02-22 @ 12:16:44
Postat av: sabina

skriv mer :D

2011-02-22 @ 20:51:57
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din novell är asgrym! :)

2011-02-25 @ 23:09:26
URL: http://jdbnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0