No Matter What, Kapitel 25

-Vad var det för fel på mig då? frågade Hannes.
-Allt, svarade jag och tittade surt på honom, gå nu, vi vill inte ha idioter här.
-Uuhh... Sa killarna och kom närmare oss, vi vill bara ha lite kul.
-Ja men fan, ha lite kul med nån annan istället, sa jag och steg lite diskret ett steg bakåt. Det gjorde Olivia också.
-Men kom igen, är ni rädda för oss? frågade Hannes andra kompis, Lukas. Jag skakade surt på huvudet.
-Vi hatar er, vi vill inte vara nära er, och vi vill inte prata med er, gå nu, sa jag argt och vände om och började gå iväg. Då tog någon av killarna tag i min arm.


Jag vände mig om och det var Hannes som hade tagit tag i min arm. Joe höll fast Olivia. Alla andra tjejer hade redan åkt hem så det var bara vi kvar. Jag försökte slita mig låss men Hannes var för stark.
-Vart är ni påväg? Vi ska ju bara ha lite kul, sa Hannes och skrattade.
-Jäkla idiot, jag hatar dig, fattar du inte det?! sa jag argt och försökte dra mig låss. Olivia stod bara tyst och tittade i marken. Plötsligt tog Hannes ett steg mot mig så han var bara några centimeter ifrån mig. Jag tittade fort ner i marken för att jag visste vad han skulle göra. Han lyfte upp mitt anskite och skulle just kyssa mig när jag bitchslappade honom. Han tog tag i min andra han doch jag kunde inte dra mig låss.
-Vad vill du ha? frågade jag.
-Dig... Jag vill ha dig, sa Hannes. Jag fnös.
-Du får mig ALDRIG! Jag hatar dig! Fatta! Och din storebror är en av orsakerna till varför Sarah dog! Men du höll ju det hemligt! Jag fick aldrig veta att han var din storebror före han kom hem en dag, då hade du en bra ursäkt då också! Fatta att han och du har förstört mitt liv! Dra åt helvete! JAG ORKAR INTE! sa jag argt och kände hur tårar började rinna nerför mina kinder. Jag tittade ner i marken och plötsligt släppte Hannes taget och gick, då föll jag ner till marken och satt där och grät. Olivia kom fram till mig och satte sig brevid mig och kramade mig. Jag bara satt där och grät. Sedan steg jag upp och vi åkte hem. Olivia åkte hem till sig och jag till mig. Jag ville bara att tiden skulle gå fort så jag fick träffa Justin igen.

Nästa morgon vaknade jag av att jag hade jätte mycket huvudvärk. Jag ringde Olivia och sa att jag inte kommer till skolan och så la jag mig ner i sängen igen och försökte somna, men jag kunde inte. Jag satte mig upp och såg att jag hade fått ett sms från Justin. "Hej älskling, sorry att jag inte ringde igår, var upptagen, lessen, men idag har jag en fri dag, imrn åker jag hem till ATL, ses snart hoppas jag, älskar dig<3 xx Din Justin" hade han skrivit. Jag log för mig själv och svarade "Är sjuk idag, är hemma, hoppas allt går bra för dig! Har mkt att berätta sedan när vi träffas, snart hoppas jag! Älskar dig!<3 xoxo Mandy". Jag steg upp och gick in i badrummet och tog en dusch, sedan torkade jag håret och klädde på mig ett par mjukisbyxor och en stor t-shirt. Jag gick ner till köket och åt frukost, sedan la jag mig på soffan och tittade på tv. Efter en stund ringde min telefon så jag sprang upp till mitt rum och det var Justin som ringde.
-Hej! svarade jag.
-Hej beautiful, sa Justin, hur mår du?
-Bra, bara att jag har huvudvärk, sa jag, du då?
-Jag är sjukt trött, har en intervju om en timme, sa han.
-Aaww, sa jag, men du får i alla fall ta det lugnt imorgon och resten av dagarna, snart träffas vi, hoppas jag.
-Jepp, men det är så trist utan dig.
-Aaw, jag har det inte så kul utan dig heller.
-Men du, jag måste göra mig klar för intervjun nu, älskar dig, glöm inte det, sa Justin.
-Älskar dig mer, sa jag och så la jag på. Jag tog datan och satte mig på sängen. Medan den uppladdade sig och sånt tittade jag ut genom fönstret och tänkte. Hoppas tiden går snabbt nu så jag träffar Justin snart, tänkte jag. När datan hade laddat färdigt loggade jag in på twitter och checkade Justins twitter. Han hade tweetat "love L.A... Today I'm gonna surprise someone :) love you guys" för en timme sedan. Jag tweetade "Sick today, this headache is killing me!". Jag lyssnade på lite musik och så ringde det plötsligt på dörren. Jag sprang ner och öppnade dörren. Där stod...


lite kortare kapitel, om jag hinner får ni ett till kapitel ikväll :) Vem står där?? KOMMENTERA DUKTIGT NU! :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: annaa

säkert justin :O eller......... kanske inte ;o

2011-02-17 @ 16:18:26
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Svarten97

... Justin... nej, ... Scooter, haha nej, vet inte ;P meeer ! :D

2011-02-17 @ 17:18:13
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Tilda

Hannes lr Justin ;P mer!

2011-02-18 @ 08:13:54
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Lintso

ja tror o att he e Justin båda ha tänkt samma sak i så fall 3<3<3 awwwws MEEEEEER

2011-02-18 @ 11:21:27
Postat av: Nicole

hoppas det e hannes!! men meeeer!!!

2011-02-19 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0