No Matter What, Kapitel 21

-Eller... Vänta. Jag sprang upp till mitt rum och grävde i min skrivbordslåda. Där hittade jag en film som jag hade hyrt men glömt att lämna tillbaka. Det var "The ugly truth". Visserligen hade jag sett den redan men dom andra kanske inte ahr sett den. Jag gick ner till vardagsrummet och la på filmen. Sedan skulle jag sätta mig i soffan men dom hade tagit all plats så jag satte mig i Justins famn. Så tittade vi på filmen.


När filmen var slut så steg jag upp och satte mig på golvet. Justin tittade konstigt på mig men skrattade sedan.
-Okej... Vad gör vi nu? frågade jag.
-Ingen aning, sa Justin.
-Mandy... sa Olivia.
-Ja?
-Jag såg dig på tv idag! Sjukt att jag har glömt bort det men det var ascoolt att se sin bästis på tv! Men att du inte ens kom ihåg tacka mig för att jag drog iväg dig till konserten! sa Olivia och skrattade. Jag skrattade åt henne och skakade på huvudet.
-Det finns inte så mycket att tacka för, sa jag. Justin tittade på mig med en chockade blick och spelade sur.
-Inget att tacka för? sa han och tittade på mig. Sedan la han armarna i kors. Jag skrattade och så steg jag upp och gick fram till Olivia och kramade henne.
-Tack Olivia för att du tvingade med mig på Justin Biebers konsert så att jag fick chansen att träffa en sån underbar kille, sa jag och kysste henne på kinden som tack. Olivia skrattade och sedan gick jag och kysste Justin.
-Glad nu? frågade jag och kramade honom. Justin log.
-Jepp, sa han och kysste mig igen.
-Du är så lycklig! Varför kan inte jag få en pojkvän också? sa Olivia.
-Där hör ni killar, Chaz och Ryan, ta chansen nu när en så snygg tjej som Olivia är SINGEL! sa jag och betonade "singel". Justin skrattade och Olivia skrattade också.
-Men seriöst... Vad ska vi göra? frågade Olivia. Jag ryckte på axlarna.
-Jag vet! Vi simmar! Sisten i är en gris! skrek jag och sprang ut till bakgården och hoppade i. Olivia hann inte riktigt med så hon kom sist.
-Faan, sa hon och skrattade.
-Haha, jag tror jag ska gå och byta om till bikini, är ju inte så smart att simma med kläder på, sa jag och skrattade. Vi gick upp och jag och Olivia gick in i mitt badrum medan killarna gick och bytte om i mammas badrum. Vi bytte om och när vi kom ner till poolen så var killarna redan där. Jag tittade direkt på Justins mage.
-Oh damn... sa jag och bet mig i läppen. Sedan hoppade jag i poolen och simmade fram till Justin. Jag la armarna runt hans nacke och han la armarna runt min midja och drog mig närmare honom och vi kysstes. Olivia skrattade och började bråka med Chaz och Ryan. Jag och Justin kysstes en stund men jag avslutade det hela så det inte skulle leda till nåt annat. Sedan började jag skvätta vatten på Justin och simmade iväg från honom. Han simmade efter mig och fick tag i mig och började kittla mig.
-Hahaha! NEEJ! Snälla sluta!! Justin! HAHAH! skrattade jag och försökte komma låss.
-HAHA! OLIVIA!! HJÄLP! HAHA! skrattade jag. Olivia kom fort simmande till oss och försökte få bort Justin från mig men Chaz kom och lyfte bort henne. Hon skrek och skrattade.
-NEEEJ!! MANDY HÅLL UT! JAG SKA RÄDDA DIG! skrek hon. Killarna brast i skratt och jag och Olivia tittade på varandra och brast i skratt. Så kan man bara göra med bästisar. Jag vände mig mot Justin och la armarna om honom och han la armarna runt min midja och skulle just kyssa mig när jag knuffade undan honom och simmade till stegen och klättrade upp ur poolen. Jag gick en bit ifrån poolkanten och så visade jag tungan åt dom i poolen. Alla skrattade och Olivia kom ockå upp. Sedan följde killarna efter. Vi gick och bytte om till pyjamas och så gick vi ner till killarna som var i vardagsrummet. Vi hämtade madrasser och så la vi dem i vardagsrummet eftersom vi hade ganska stort vardagsrum. Vi la dem i ungefär en cirkel och så la vi oss ner på madrasserna. Justin var på min högra sida och Olivia på min vänstra sida. Vi låg där och pratade långt in på natten och när klockan var 03:37 så hade Chaz, Ryan, Justin och Olivia somnat, men jag kunde inte somna så jag steg upp och gick till köket. Jag tog ett glas och tog vatten åt mig. När jag drack la någon handen på min axlen och jag hoppade till. Jag vände mig om och där stod Justin.
-Du skrämde mig! viskade jag.
-Lessen, viskade han tillbaka och kysste mig, vad gör du här uppe?
-Kunde inte somna... svarade jag. Justin kramade mig och tog min hand. Vi gick till vardagsrummet och la oss ner på madrasserna igen. Jag la mig tätt intill Justin coh la huvudet på hans bröstkorg och han strök mitt hår. Så somnade jag tätt intill Justin...
Lite kortare kapitel, men inga kommentarer, inga inlägg :(
KOMMENTERAR NI NU DUKTIGT SÅ KANSKE NI FÅR ETT TILL INLÄGG IKVÄLL! :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Hannah

meeeeeer <3

2011-02-12 @ 22:45:45
Postat av: Svarten97

Hehe, lite sent att komentera kanske.. Men ändå:

Roligt kapitel!! :D

2011-02-13 @ 00:12:56
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Lintso

De va såå gullit. Fick värsta skratt attacken när killarna börja bråka me Amanda o Olivia. MEEEEEEER!!!!!!!!!! <3

2011-02-13 @ 12:07:14
Postat av: Anonym

Mer?! :D

2011-02-13 @ 12:26:52
Postat av: Therese & Tilda

SV; Konstigt..?! Vi ville inte ha som alla andra noveller. Då Justin & huvudpersonen sitter hand i hand i solnedgången med en dotter/son framför sig.. ;)

2011-02-13 @ 13:06:04
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Tess

SV: Haha, nejdå :) Du var typ den ända som inte klagade över att slutet var dåligt, eller att man läst i onödan ( lite tråkigt när de säger så.... )

Kram på dej.

2011-02-13 @ 17:56:23
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Therese & Tilda

SV; Nej.. Men va kul att du gillade den iallafall! :)

Hmm.. Jag ( Therese ) läser den inte, tyvärr, men Tilda kanske gör ? Hon följer jättemånga, medans jag bara följer runt 5st.



Kram.

2011-02-13 @ 21:41:38
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0