No Matter What, Kapitel 19

Det var Ellen Degeneres Show. helt otroligt. Vi gick "backstage" och väntade på att intervjun skulle börja. Efter en stund hörde jag Ellen säga:
-Varmt välkomna hit till min egen show!
Hon fortsatte:
-Idag har vi här den snyggaste killen i världen, enligt mig då, men... Han är tyvärr upptagen. Här är han, Justin Bieber, med sin nya än så länge okända flickvän.
Justin tog min hand och vi gick ut...


När vi kom ut på scenen kramade Ellen oss och så satte vi oss ner. Pupliken var som galen.
-Såå... Vad heter du då? frågade Ellen nyfiket.
-Jag heter Amanda, sa jag och log. Publiken skrek.
-Aha... Så Justin, när du tweetade om att någon tjej, @AmandaJohnson tror jag twitternamnet var, så pratade du alltså om Amanda här, sa Ellen. Justin nickade.
-Så Amanda, du lurade Justin då eller? Vad gjorde du? frågade hon.
-Asså när han tweetade att jag "Punk'd" honom? sa jag. Ellen nickade.
-Amen, asså, vi var på stranden så sprang jag upp till en bastu och tog en hink och fyllde den med iskallt vatten och så gick jag försiktigt ner och hällde vattnet över honom, sa jag och ryckte på axlarna. Ellen skrattade och det gjorde alla andra i publiken också.
-Prankster in the building, watch out! sa Ellen. Alla skrattade och jag ryckte på axlarna.
-Jag kan inte rå för att Justin är döv heller, sa jag. Justin slog mig lekfullt på armen och skakade på huvudet.
-Det är inte jag som är döv, det är du som är VÄLDIGT tyst, sa han och skrattade. Ellen skakade på huvudet.
-Ni får bråka om det här senare, sa hon, men kom igen nu, hur träffades ni?
-Uh... Min bästis tvingade mig med på Beavers konsert, skrattade jag.
-Tvingade? frågade Ellen.
-Jepp... Hon gillar inte min musik, sa Justin och ryckte på axlarna. Jag skrattade och fortsatte:
-Så hade min bästis två M&G biljetter så jag måste ju följa med dit då också, så där träffade jag honom först, sedan så krockade jag i Chaz och vi pratade en stund och bestämde att vi skulle göra nåt, sedan gick jag och min bästis, Olivia, komma backstage osv, så jag valde liksom aldrig att träffa honom, Olivia tvingade mig, sa jag och ryckte på axlarna. Ellen nickade.
-Men vad är du för en tjej som inte gillar Justin? frågade hon.
-Jag gillar nog HONOM, men inte musiken, sa jag och skrattade.
-Aha, så det är såå det ligget till. Men Justin, då kan du ju inte sjunga för henne! sa Ellen. Justin ryckte på axlarna och log lite lessen.
-Jag vet, sa han och så lessen ut.
-Du är ju bara föör gullig, sa jag och kysste honom på kinden. Publiken bara "Aaww" och sedan började dom ropa "Kiss! Kiss! Kiss!". Jag skrattade och kysste Justin. Ellen skrattade och sa:
-Ni får ta resten senare.
-Mm, jag nickade och skrattade. Ellen frågade lite frågor av Justin osv. Sedan frågade Ellen lite frågor av mig också.
-Men vad var hela den där twitvideon om sm du postade igår? frågade Ellen plötsligt.
-Asså... Amanda hade fått hotsms en dag här, och så var vi i stan igår, vi gick omkring osv, sedan så märkte fans att det var jag så vi sprang ifrån dem, sedan så kysstes vi och då fick ett paparazzi bilder på oss, så Amanda bad honom att ge henne kameran, så blev hon ju såklart lite sur på honom när han inte gav kameran utan bara sprang iväg, aa... Så sen grälade vi typ och hon sa att hon inte kommer klara av alla hatare... Så jag berättade det då för mina fans... berättade Justin. Ellen tittade medlidsamt på mig.
-Aaw... Beliebers, ni kan ju inte bara hota nån sådär, nu är jag liiiite besvliken på er, aj aj, sa Ellen. Fansen ropade "WE'RE SORRY! WE LOVE YOU JUSTN!". Justin skrattade och tittade på mig.
-Men hur ska ni göra nu när du åker på turné och Amanda måste ju lämna här i Nashville, frågade Ellen. Vi ryckte på axlarna.
-Vi får väl ringa, antar jag, sa jag. Ellen nickade.
-Men det var kul att ha er här! Amanda nu blir du ju känd! sa Ellen. Vi steg upp och kramade Ellen och sedan vinkade vi åt publiken och så gick vi backstage.
-Det gick ju bra, till min förvåning, sa jag och kramade Justin. Han nickade och kysste mig.
-Det gick fantastiskt, sa han. Vi gick dit var Pattie, Scooter och Kenny var och dom sa hur bra det gick. Sedan åkte vi hem till mig. När jag kom in ropade jag:
-Är nån hemma?
-I köket, fick jag som svar. Jag tog av mig skorna och det gjorde Justin, Pattie, Scooter och kenny också. Vi gick in i köket.
-Hej mamma, sa jag och kramade mamma. Hon tittade förvånat på dom andra. Pattie kom fram till mamma och presenterade sig.
-Amanda var just på tv, sa hon och log.
-What?! sa mamma. Jag förklarade allt.
-trevligt att träffa er då, sa mamma och log mot alla. Mamma, Pattie, Scooter och Kenny satte sig ner och pratade och jag och Justin gick upp till mitt rum. Jag la mig ner på sängen och Justin la sig brevid mig.
-Ah, fan vad jag är trött, sa jag. Justin böjde sig över mig och kysste mig. Jag log mot honom och så sa jag:
-Och intervjun gick ju bra... Hoppas jag.
-Det gick ju skitbra, sa Justin. Jag log mot Justin och kysste honom. Sedan ropade mamma nerifrån:
-Maten är klar!
Vi gick ner och mamma hade tydligen lagat mat åt alla nu. Vi satte oss ner och åt.
-Okej... Så vi har snackat lite nu då, sa Pattie. Jag nickade.
-Ni får dejta, men Amanda, du kommer inte kunna komma med på turné osv, eftersom att du har skola, så det blir väldigt långa stunder när ni inte kommer träffas, at all, sa Scooter. Jag nickade.
-Jag vet... sa jag, vi klarar det... Tror jag.
-Bra då, sa mamma och kramade mig. Då ringde min telefon. Det var pappa. Jag gick till vardagsrummet och svarade.
-Hej.
-Hej älskling! Hur mår du? frågade pappa.
-Bra... Om man bortser från att mamma jobbar hela tiden eftersom vi måste ha mat och betala räkningar, sa jag surt.
-Älskling, jag är lessen, sa pappa, men vi är här i Atlanta nu, så vi tänkte komma förbi en stund. Så vi syns snart.
-Hejdå, sa jag och la på. Sedan gick jag tillbaka till köket.
-Göm er... Pappa och Hayley kommer snart, sa jag och suckade. Mamma suckade också.
-Hayley? frågade Pattie.
-Pappas nya fru... sa jag och suckade igen. Pattie klappade mig på axeln.
-Han älskar nog dig fortfarande, sa hon. Då ringde det på dörren.
-Faaan... Jag öppnar... sa jag och gick och öppnade. Där stod pappa och Hayley.
-Hej älskling, sa pappa. Han kramade mig och jag kramade löst tillbaka. Hayley log lite mot mig men jag tittade inte på henne ens. Vi gick in i köket.
-Ojsan, här var det mycket människor, sa pappa och skrattade lite. Han hälsade på Pattie, Scooter, Kenny och Justin och så sa han hej till mamma. Hayley hälsade också på alla men hon gav inte mamma ens en blick.
-Såå... Kan ni dra nu? frågade jag och satte mig enr vid bordet och började äta igen. Pappa suckade.
-Jag ska ta lite saker härifrån som är mina, sa pappa.
-Alltså kommer du ta mig, sa jag och suckade. Pappa skakade på huvudet. Sedan gick han upp till sovrummet och efter en stund kom han ner igen utan nåt.
-Jag hittade inget som var mitt, sa han och ryckte på axlarna.
-Bra, då kan ni dra nu, sa jag.
-Amanda, skärpning nu, sa mamma men det syntes att hon själv också ville att dom skulle åka.
-Amanda, jag har nåt att berätta, kom, sa pappa. Vi gick ut i vardagsrummet.
-Du ska få ett syskon! sa pappa. Jag tittade chockat på honom, sedan sa jag:
-Oh hell no!
-Är du inte glad? frågade pappa.
-Jo, jättaglad, jag ska få ett syskon, kul... Jätte! sa jag ironiskt.
-Men skärpning, har du inte alltid velat ha ett syskon? frågade pappa.
-Men fan! Du fattar ju inget! sa jag argt.
-Nä, jag kanske inte gör det nu, sa pappa, kan du förklara för mig?
-Okej... Jag vill ha ett syskon som du skulle få med MAMMA! Inte med Horan! sa jag argt.
-Hon är ingen hora! sa pappa.
-MEN FAN! ÄLSKAR DU MIG ENS MER?! SKULLE INTE TRO DET! JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG! JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT JAG ALLTID ÄR TVÅA! skrek jag.
-VADÅ TVÅA?! skrek pappa tillbaka.
-MEN FAN!! DU GIFTER DIG MED NÅN ANNAN OCH SÅ PLÖTSLIGT ÄR HON GRAVID! HUR TROR DU DET KÄNNS?! VA?! ATT ALLTID KÄNNA SIG MINDRE ÄLSKAD!! DET ÄR FAN förjävligt! skrek jag för full hals.
-Men skärpning nu! sa pappa argt.
-SKA JAG SKÄRPA MIG?? JAG??!! DET ÄR DU SOM SKA BÖRJA INSE ATT DU INTE KOMMER HA RUM FÖR MIG OM DU NU FÅR EN JÄVLA TILL BARN!! HAYLEY OCH BARNET KOMMER TA ALL FUCKING PLATS! JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG!! DU KAN LIKA GÄRNA DRA NU!! skrek jag och knuffade undan pappa och sprang upp till mitt badrum. Jag gled ner längs väggen och började gråta...


Bam bam bam :P Vad händer nu? att pappan alltid ska komma och förstöra -.-
Sorry att ni inte fick nåt kapitel igår, men är sjuk så ja...
KOMMENTERA! :) Om jag får minst 10 kommentarer så får ni kapitel 20 idag :D

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Svarten97

Oh God.....

2011-02-09 @ 12:25:58
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Dina noveller är as bra. Läser de varje dag;)<3

2011-02-09 @ 14:19:30
Postat av: K A R I N

Gryyymt :)

2011-02-09 @ 14:32:53
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: annaa

Dramaaaa de gillas :D jag älskar hennes ilska xD skit bra skrivit!

2011-02-09 @ 14:56:20
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SOOO AWESOME!

2011-02-09 @ 15:10:37
Postat av: Lintso

Ja hatar hennes pappa... SVINBRA!!!!!

2011-02-09 @ 17:33:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Diana :)

meeer nuu plizzzz!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 18:14:41
Postat av: Diana

meeer nuu plizzzz!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 18:16:01
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ojdå, inte bra inte bra, tycker faktiskt lite synd om amandas pappa:(

2011-02-09 @ 22:06:18
Postat av: Tilde

Meeeeeer. Gillar verkligen nivellen. Och gillar inte pappan!

2011-02-10 @ 07:18:10
Postat av: Jonas Lundstedt

Hej! Ville bara säga att din blogg är så otroligt spännande och bra! Åh älskar allt som har med Justin Bieber att göra ;) <3



Läs gärna min blogg om Justin Bieber och Jonas i ett homosexuellt förhållande. En minst sagt speciell blogg ;)

2011-02-10 @ 14:35:37
URL: http://justinandjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0