No Matter What, Kapitel 18

Jag satt på sängen och bara grät och grät, utan att kunna hejda mig själv. Sedan tog jag datan och loggade in på twitter. Jag såg hur där var jätte mycket drama och sånt på grund av bilderna som den där idiotiska paparazzin hade tagit. Beliebers skickade länkar mellan varandra och det var en video. Jag klickade på videon och tittade på den. Det var en video på Justin som han hade postat på twitvid. I videon sa han att tjejen som han kysste på bilden som hade kommit ut var en tjej som han hade träffat nyligen och som han trodde att skulle kunna vara den rätta, men tjejen valde att inte dejta honom eftersom hon inte klarade av alla hatare. Och tjejen han pratar om är jag...


Jag började gråta hejdlöst igen och fattade att det var första gången nånsin som Justin berättade allt det där till sina fans, han skulle aldrig göra det. Det visste jag.
-Justin... viskade jag tyst för mig själv. Jag tryckte bort videon och tweetade "I've probably made my biggest mistake ever now... But it's done... I don't think i can change it...". Sedan checkade jag Justins twitter. Han hade tweetat "wow. That girl is the most amazing ever. And she left me because she says she can't handle all the hate. I'm sorry fans but "thanks" so much.". Jag kände hur jag började gråta ännu mer. Han gjorde allt detta för mig. För MIG! Och jag är bara otacksam och säger att jag inte kommer klara av alla hatare. Jag loggade ut från twitter och stängde datorn. Jag tittade på klockan. 23:50. Det är försent... tänkte jag. Jag böt om till pyjamas och borstade tänderna. Sedan la jag mig i sängen och försökte somna. Men det gick inte. Så till sist bestämde jag mig för att försöka göra allt bra igen. Jag steg upp och klädde på mig en hoodie och ett par mjukisbyxor. Sedan gick jag ner till köket och skrev en lapp till mamma. "Fixar en väldigt viktig sak. Berättar när jag kommer hem. Kram" skrev jag och så lämnade jag lappen på bordet. Jag tog på mig jackan och skorna och så tog jag bilnycklarna och gick ut till min bil. Jag startade den och körde till hotellet där Justin och hans crew bodde. Klockan var 00.26 men det struntade jag i, jag skulle fixa allt nu. Jag gick upp till Justins hotellrum och ringde på. Efter vad som kändes som en evighet öppnades dörren och där stod Justin, sömnig och utan tröja. Jag tänkte inte alls utan bara kramade honom, hårt och länge. Sedan kysste jag honom. Justin tog mitt ansikte mellan sina händer och kysste mig. Jag hoppade upp i hans famn och han bar in mig i rummet. Han la mig försiktigt ner på sängen och la sig på mig. Sedan fortsatte vi kyssas.
-Jag är såå lessen, viskade jag efter en stund. Jag och Justin låg brevid varandra och tittade på varandra. Justin la armen om mig och kysste mig på kinden.
-Det är inte ditt fel... viskade han och kysste mig igen.
-Men jag är så dum... Och jag fattar inte att du berättade för dina fans om allt, helt otroligt! viskade jag och kysste honom.
-Äh, vi glömmer det nu, it's in the past, nu är jag skittrött, sa Justin. Jag log mot honom och kysste honom. Sedan somnade jag.

Nästa morgon

Jag vaknade av att någon knackade på dörren. Justin vaknade också och gick och öppnade dörren. Där stod Pattie. Hon kom direkt in i rummet och när hon såg mig blev hon chockat.
-Justin! Amanda! Ni kan ju inte bara... började hon men tystnade. Jag satte mig snabbt upp i sängen och log lite osäkert mot henne.
-Vi har inte gjort nåt! Jag lovar! Jag kom bara hit igår för att jag ville reda upp allt och då somnade vi, vi gjorde inget dumt, sa jag. Pattie verkade tro mig och sa:
-Jag vill bara ert eget bästa. Men i alla fall. Justin, du har en intervju om en timme. Get ready.
Justin kramade Pattie och sedan gick Pattie ut. Justin gick och duschade och jag tog Justins dator och loggade in på twitter. Jag checkade lite saker osv. Efter en stund var Justin klar och han kom ut och klädde på sig. När han var klar kom han fram till mig och kysste mig. Jag log medans vi kysstes och sedan knackade någon på dörren. Jag stängde av datorn och Justin gick och öppnade. Där stod Pattie, Scooter och Kenny.
-Amanda, du kan komma med, vi åker hem via dig så får du byta kläder och så får du komma med på intervjun, Justin måste ju någon gång visa upp dig, och efter vad han tweetade igår så verkar ingen vilja döda dig mer, sa Scooter. Jag nickade och så gick vi ner. Jag körde med min bil hem och böt snabbt om. Sedan gick jag ut igen och där stod en limousin. Jag hoppade in i limousinen och chauffören började köra iväg. Efter ungefär 15 minuter var vi framme och vi steg ut. Där var massa fans, paparazzis och intervjuare som ställde frågor, skrek, tog bilder och försökte röra i Justin. Vi gick in i arenan där intervjun skulle vara och när vi kom in visste jag direkt vilken show det skulle vara. Det var Ellen Degeneres Show. helt otroligt. Vi gick "backstage" och väntade på att intervjun skulle börja. Efter en stund hörde jag Ellen säga:
-Varmt välkomna hit till min egen show!
Hon fortsatte:
-Idag har vi här den snyggaste killen i världen, enligt mig då, men... Han är tyvärr upptagen. Här är han, Justin Bieber, med sin nya än så länge okända flickvän.
Justin tog min hand och vi gick ut...



Sitter uppe halv 1 i finland o skriver, men kände mig tvungen. KOMMENTERA! Jag blir så glad när ni kommenterar och det får mig att vilja fortsätta skriva, så kommentera gärna<3 :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: annaa

Åh vad skönt att de löste sig :D

2011-02-08 @ 10:54:53
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: manda

Skitbra (Y) mera :D <3

2011-02-08 @ 16:30:52
Postat av: Lintso

SÅÅ bra ja visste att de skulle fixa det

2011-02-08 @ 18:19:43
Postat av: Johanna

Super duper bra!!:D

2011-02-09 @ 16:48:17
Postat av: Amanda

Jag är förvånad jag skulle aldrig orka vara uppe till halv ett för att göra ett nytt kapitel!Vad gulligt avd digTACKSAM

2011-04-15 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0