No Matter What, Kapitel 15

Jag sjöng hela låten och sedan tittade jag på Justin. Han satt bara och log utan att säga nåt.
-Wow... sa han sen, det där var... Amazing... Seriöst! Du är sjukt bra!
Jag log mot Justin och sa:
-Har aldrig spelat för någon förr...
Justin tog mitt ansikte mellan sina händer och kysste mig mjukt...


-Hej, hatar du ännu min musik? frågade Justin efter att han hade avslutat kyssen. Jag skrattade och sa:
-Äh... Jag har aldrig hatat din musik... Bara det att jag har bättre saker för mig än att lyssna på dig, Beaver, sa jag och så började jag spela 'Down to earth'.
-Aha... Så hur kommer det sig att du kan spela min låt på gitarren då? frågade han och skrattade. Jag flinade lite och sa:
-Haha... Ända låten som jag verkligen gillar... Och den är soo my life just nu...
Justin kramade mig och så kysste han mig. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att ta bussen in till stan och äta glass. Vi tog på oss skorna och jackorna och så gick vi till närmaste busshållplats. Justin tog på sig ett par solglasögon och en hatt, sedan la han upp huvan på sin jacka så att folk inte skulle känna igen honom så lätt. Vi väntade på bussen och det räckte inte så länge innan den kom. Vi satte oss ganska långt bak i bussen och småpratade lite. När vi kom fram till stan steg vi av och gick hand i hand till en glasskiosk. Vi köpte glass och så satte vi oss ner. Vi åt och plötsligt började Justin skrattade lite.
-Vad nu? frågade jag och skrattade.
-Du har glass på näsan, vänta, sa Justin och så böjde han sig över bordet och kysste bort det. Jag log lite generat och så tittade jag på Justin.
-Det är inte sant! Jag får dig att rodna! sa han och skrattade. Jag hörde hur någon sa "Aaw" och vände mig om för att titta. Där stod 5 tjejer och tittade lite på oss. Dom böjde sig fram och viskade, men jag hörde vad dom sa.
-Tänk! Hon är såå lycklig som har en så söt pojkvän som han! Jag önskar också att jag hittar en sån pojkvän nån dag... sa den ena tjejen. Dom andra tjejerna nickade och tittade lite på oss igen. Jag böjde mig över bordet och kysste Justin mjukt på läpparna, sedan log jag. Tjejerna fortsatte titta på oss och prata om oss.
-Uh... Dom tittar hitåt... Haha... Dom har väl redan hört allt som vi har sagt... Piiinsamt... sa en annan tjej och skrattade. Sedan såg det ut som om hon kom på något och kom fram till bordet där vi satt.
-Hej, sorry att vi stod och stirrade på er, men nu kan jag inte undgå att tycka att du ser väldigt mycket ut som tjejen som kysste Justin... sa tjejen. Jag skrattade lite och bestämde mig för att spela.
-Aha... Men jag är inte den tjejen... Jag har ju liksom en pojkvän, sa jag och log mot Justin. Han skrattade lite och log mot tjejerna som nu hade kommit upp till vårt bord.
-Men jag kan bara inte släppa det! Du liknar henne så jävligt mycket! Och varför har du solglasögon på dig här? frågade tjejen och tittade på Justin. Han skrattade och sa:
-Jag älskar att ha på mig solglasögon.
Tjejerna skrattade och skakade på huvudet.
-Men seriöst, varför har du solglasögon på dig här INNE? frågade en tjej.
-Är ni några agenter eller? lessen men det här börjar bli riktigt störande, sa jag lite irriterad. Tjejerna tittade från mig till Justin och så sa en av tjejerna:
-Lessen att vi störde, du tjejen, du är lycklig som har en så gullig pojkvän som han dära. Gift dig med honom.
Hon blinkade mot mig och så gick dom iväg. Jag och Justin tittade på varandra och brast i skratt.
-Haha... Dom visste inte att dom pratade med den riktiga Justin bieber, skrattade jag. Jag tittade sig omkring och alla stod och tittade på oss, så mycket som vi skrattade. Jag sket i alla runt omkring oss och fortsatte att skratta. Efter en stund fick jag snart inte nån luft så jag satte mig på golvet och trodde att det skulle vara lättare då. Justin tog ner huvan och tog av sig sina solglasögon, och fortsatte skratta. Efter en stund hörde vi hur någon skrek:
-OMG! Det är JUSTIN BIEBER!
Jag och Justin tittade på varandra och började fort springa iväg. Jag tittade snabbt bakåt och det var såå många som sprang efter oss. Vi fortsatte springa och när vi kom lite längre ifrån alla fans drog Justin in mig bakom ett hörn. Vi satte oss ner bakom en soptunna och försökte vara så tysta som möjligt. Vi hörde hur fans sprang förbi och skrek men dom märkte inte oss. Vi satt där en stund och jag höll andan, sedan steg jag upp när jag inte hörde några skrik mer. Jag andades tungt och så sa jag:
-Fuck...
Justin steg upp och stod och andades tungt också. Sedan mumlade han nåt som jag inte hörde.
-Va sa du? frågade jag.
-Äh... Jag blir bara så irriterad ibland... sa han. Jag gick fram till honom och la armar runt hans nacke, sedan kysste jag honom mjukt. Han la armarna runt min midja och drog mig närmare honom. Vi fortsatte kyssas och plötsligt hörde jag ett svagt *klick*. Jag avslutade kyssen och vände mig om. Där stod ett paparazzi med en kamera och tog en bild av mig just när jag tittade in i kameran. Jag gick fram till honom och sa:
-Om du postar bilderna dör jag...
Han tittade på mig och flinade elakt.
-Tidningarna kommer betala såå mycket för bilderna, hähä, sa han elakt och började gå iväg. Jag gick efter honom och Justin följde mig.
-Ge mig dendär jävla kameran, sa jag surt. Paparazzin bara skrattade och fortsatte gå. Justin var nu en bit ifrån mig och ringde till någon.
-Nu ger du den till mig eller så... sa jag.
-Haha... Skulle inte tro det... Rubrikerna kommer bli "Justin Bieber med en ny tjej, och tjejen hotar till och med", sa paparazzin och skrattade elakt, och du får be snällt... Snälla flickor ska be snällt.
Han skrattade elakt igen.
-Jag ber fan inte snällt när du vill förstöra mitt liv! Ge hit kameran för fan! sa jag argt. Justin hade nu slutat prata i telefon och kom fram till oss.
-Ge oss kameran! sa han irriterat. Paparazzin skrattade igen.
-Du hörde honom, ge kameran nu! sa nån bakom paparazzin. Paparazzin vände sig om och där stod...



Sorry att ni inte har fått nåt kapitel nu före. Men hoppas ni gillar kapitlet! KOMMENTERA GÄRNA!<3 :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är säkert typ någon polise eller kenny:P men super duper bra!!!!:D

2011-02-05 @ 23:10:13
Postat av: Jbiebersstory

Awesome mera! (:

2011-02-06 @ 00:44:44
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/
Postat av: Lovisa

skulle du vilja göra ett länkningsbyte? <3

2011-02-06 @ 02:46:34
URL: http://loovestoriess.blogg.se/
Postat av: Lintso

Jättebra!!!!!! Hoppas den där idiotiska paparazzin får rejält med stryk! MEER!!!

2011-02-06 @ 07:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0