No Matter What, Kapitel 13

Vi gick ner till vardagsrummet och satte oss i soffan. Jag la på tv:n. Det kom någon skvallerkanal.
-Justin Bieber har blivit sedd med en tjej i Nasville. Dom sågs kyssas på The Nashville Beach, under ett träd. Är detta Justins nya flirt eller är det något som kommer hålla länge? Berätta för oss vad Du tror, sa reporten och dom visade bilder på mig och Justin när vi kyssten.
-Fan...


-Fan... Fan... Faaaaaaaaan... mumlade jag lågt, FAN! sa jag sen lite högre.
-Jag kommer för fan inte kunna gå någon stans utan att folk vet vem jag är, jag är "tjejen som hånglade med Jusitn och stjäl min man", faaan... sa jag, att dina jävla fans ska hata alla som du hänger med!
-Va fan? Så är det mina fans fel nu då eller? Senast jag tänkte så var det faktist du som kysste mig då! sa Justin argt.
-Aha?! Men faan Justin! sa jag. Justin steg argt upp.
-Vet du?! Mina fans är dom bästa i världen, och du sa faktist att du är van att bli hatad på! sa Justin. Jag steg också upp och tittade honom argt i ögonen.
-Aha! Men faan Justin! Fatta läget! Pappa lämnade just Nashville med en hora! Snart kommer hon väl va gravid! Så måste jag ännu klara av all the hate! FAN JUSTIN! Jag sa att jag är van att bli hatad på, men nu blir det för fan för mycket! sa jag argt. Jag kände hur jag var påväg att börja gråta men pressade tillbaka tårarna. inte börja gråta... Inte börja gråta...
-Men va faan?! Om du inte klarar av det så drar jag nu, see you in another life, sa Justin och så gick han och tog på sig jackan och sina skor, och så gick han. Jag tittade ut genom fönstret och såg honom gå iväg. Han sparkade till en sten och det såg ut som om han ville slå nån. Fan... Fan... Faaan!
Jag sprang fort ut i bara strumpor och tog tag i Justins arm. Han vände sig om och innan han hann säga nåt så kysste jag honom. Först trodde jag att han skulle knuffa undan men han kysste mig tillbaka. Vi stod länge där och kysstes och när jag sedan avslutade kyssen sa jag:
-Jag kom itne på något att säga.
Justin skrattade och kysste mig igen. Då ringde hans telefon. Han sucakde och svarade.
-Hej, svarade han, mm... Med Amanda... Aa... Säkert... Mm... Jepp... Ahaa... Men inte nu... Stranden?... Aha... Okej... Mm... Vi kommer... Hejdå.
Jag tittade på Justin och skrattade.
-Låt mig gissa, det var Pattie, right? sa jag. Justin skrattade och nickade.
-Hur kunde du veta det? frågade han.
-Det låter sådär när jag pratar med mamma, sa jag och ryckte på axlarna. Justin skrattade och sa:
-Jag är ganska dum...
-Vadå? frågade jag.
-För att jag blir arg på dig sådär...
-Äh... Jag är väl inte heller så smart då... sa jag och skrattade.
-Dom andra är på stranden, dom ville att vi skulle komma dit, sa Justin coh tog min hand. Vi gick till mitt hus och jag gick in i badrummet och klädde på mig min bikini under mina kläder. Sedan gick jag ut och tog min telefon och en handduk, sedan gick vi. Jag låste dörren och vi gick till en privatstrand, som dom hade hyrt. Vi sprang ner till stranden och jag kramade Chaz och Ryan, sedan kramade jag Pattie, Scooter och alla andra. Jag tog av mig mina kläder som jag hade på mig och så gick jag sakta ner till vattnet. Jag kände lite försiktigt på vattnet och det var faktist inte så varmt. Jag gick lite längre ut i vattnet och ropade åt dom andra:
-Har ni simmat ännu?
Dom ropade "Nej!" tillbaka.
-Men kom då, lazy butts! ropade jag åt dem och gick lite längre ut. Justin, Chaz och Ryan kom också.
-Fan vad kallt! sa Ryan. Jag skrattade åt hans roliga min. Jag skvätte lite vatten på honom och han tittade argt på mig. Han kom mot mig och skvätte vatten på mig. Jag skrek.
-Faaan va kallt!!! Jag dööör!! skrek jag och sprang upp på stranden. Justin kom efter mig och lyfte upp mig.
-Justin... Släpp ner mig! sa jag och skrattade. Han fortsatte gå ut i vattnet och snart hade han vatten till midjan. Jag höll honom runt nacken och upprepade:
-Du släpper INTE ner mig! Förstår du?!
Han flinade elakt och så släppte han mig. Det var skitkallt. Jag kom fort upp till ytan och tittade surt på Justin.
-JUSTIN! skrek jag och han började springa iväg. Jag sprang fort efter honom och fick fast honom, till hans förvåning. Jag tog tag i hans arm och började dra honom till vattnet. Ryan och Chaz höll på att skratta ihjäl sig och alla andra i Justins crew höll också på att skratta.
-Du är en snabb tjej du! ropade Chaz åt mig. Jag skrattade och ropade tillbaka:
-Såklart! Jag spelar liksom fotboll!
Killarna tittade på varandra och började skratta.
-Va nu? frågade jag.
-Du... Spelar... Fotboll?! skrattade Ryan.
-Jepp, sa jag och log. Killarna fortsatte skratta.
-Hör ni, skratta ni, men ni skrattar no inte mer när jag har slått er i fotboll, sa jag. Killarna fortsatte skrattade men sedan tystnade Justin.
-Du är seriös? sa han. Jag nickade.
-Jag är flicklagets lagkapten, kinda, sa jag och ryckte på axlarna. Killarna visslade och Ryan sa:
-Justin, du har fått en fotbollsbrud.
Alla skrattade och jag skakade på huvudet åt dem.
-Men nu Justin, så ska du simma! För du är såå otroligt elak! sa jag och drog ut honom i vattnet. Jag skvätte vatten på honom och han skvätte tillbaka. Jag skrek för det var så kallt. Sedan sa jag:
-Kommer snart!
Och så sprang jag upp till en bastu som fanns på stranden. Jag tog en hink och fyllde den med iskallt vatten sedan gick jag tillbaka. Justin stod med ryggen mot mig så han såg inte då jag kom. jag ställde mig på tå bakom honom och hällde hinken med vatten över honom. Han blev otroligt blöt och vände sig om och tittade på mig. Jag skrek och slängde iväg hinken, sedan började jag springa iväg. Justin hann ikapp mig och lyfte upp mig. Han sprang ut med mig i vattnet och slängde mig i vattnet. Alla höll på att skratta åt oss och jag steg fort upp ur vattnet. Jag gick fram till Justin och skulle just skvätta vatten på honom då han kysste mig. Alla bara "aaww" när vi kysstes. Jag avslutade kyssen och log mot Justin, sedan knuffade jag honom så han föll i vattnet. Han steg upp och skrattade.
-Ditt lilla monster! sa han och kramade mig.
Resten av dagen tog vi det lugnt på stranden och vi hade jättekul tillsammans. Pattie var verkligen som en mamma som jag alltid skulle ha velat ha. När det blev kväll följde Justin hem mig. Vi kysstes utanför min ytterdörr och jag stod kvar och såg efter honom då han gick iväg. Sedan gick jag in i huset och hittade en lapp i köket. "Jag måste vara längre i jobbet, kommer hem på morgonen. Kram mamma" stod det. Jag suckade men sedan log ajg åt tanken på hela dagen. Jag gick upp till badrummet och borstade tänderna. Sedan gick jag till mitt rum och bytte om till pyjamas. Jag tog min dator och loggade in på twitter. Sedan tweetade jag "Best day ever with my boyfriend<3 and all those other people, haha :P Now I'm home alone because my mom is working and dad is in Columbia with his new girlfriend/wife... Sigh... But goodnight<3". Jag checkade Justins twitter. Han hade tweetat "Had a nice day with some amazing people. @AmandaJohnson is really fast :P and she punk'd me lol. You gonna get back... You gonna get back lol :P *Evil smile*". Jag skrattade åt det. Sedan loggade jag ut. Jag la mig ner i sängen och den kvällen somnade jag med Justin i tankarna...


Det var kapitel 13. KOMMENTERA!

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahha lite små roligt sådär:P

2011-02-02 @ 21:24:00
Postat av: Berri

hahha jätte bra och även roligt att läsa ;)

2011-02-03 @ 17:09:24
URL: http://berri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0