No Matter What, Kapitel 12

-Varför ville du träffa mig? frågade jag.
-För att... Jag gillar dig... Mycket... sa Justin och började luta sig mot mig. Jag lutade mig mot honom och våra läppar möttes. Bästa känslan ever. Han la sin hand på min kind och kysste mig mer. Sedan avslutade han kyssen.
-Det är något med dig som gör mig andlös... sa Justin coh tittade mig i ögonen. Jag visste inte vad jag skulle göra, så jag kysste honom igen...


-Amanda... Vill du bli min shawty? frågade Justin. Jag kysste honom till svar. Då hörde jag ett klick. Jag knuffade fort undan och tittade upp, där stod massor av paparazzis. Justin steg snabbt upp och drog upp mig så sprang vi iväg från alla paparazzis. Först sprang dom efter oss men vi sprang in bakom ett hus så alla paparazzis sprang om.
-Fan asså... sa Justin och suckade, nu kommer alla fans börja hata dig... Jävla bieberfever....
-Äh... Jag är van att folk hatar mig... sa jag och kysste Justin.
-Det gör inget, sa jag efter kyssen.
-Så vad svarar du? frågade Justin. Jag hade nästan helt glömt bort frågan, ooops. Jag kysste honom igen.
-Jag tror jag vet vad du svarar, sa Justin och skrattade. Sedan kysste han mig igen.
-Såå... Vad ska vi göra nu? frågade han när vi hade avslutat kyssen. Jag ryckte på axlarna och sa:
-Vi kan väl dra hem till mig. Mamma är i jobbet och pappa fixade så att jag inte behöver gå till skola denna vecka utan... uhm... "Ta det lugnt", sa jag. Justin skrattade och tog min hand, sedan började vi gå hemmåt. Vi gick hemmåt i tystnad, men det var en behaglig tystnad. När vi kom hem till mig tog vi av oss skorna och jackorna och så gick vi till köket. Där hittade jag en lapp. "Pappa kommer idag och hämtar sina saker... Jag är på jobbet. Pappa kanske tar ut dig på middag, vad vet jag. Men jag kommer hem 20.00, kram mamma" stod det.
-FAAAN! skrek jag. Justin kom fram till mig.
-vad? frågade han och kramade mig.
-Pappa kommer och hämtar sina saker... Han har säkert med sig horan också... sa jag och suckade. Justin kramade mig bakifrån och kysste mig sedan på kinden.
-Äh... Det går nog bra... Hon är säkert inte ens med... Vad var det nu hon hette?
-Hora... sa jag. Justin skrattade.
-Mm... Men seriöst... sa han.
-Hayley... sa jag och suckade. Jag slängde lappen i skräpkorgen och så gick vi upp till mitt rum. Jag satte mig på sängen och Justin satte sig brevid mig. Vi satt en stund och pratade, sedan hörde vi hör dörren öppnades. Vi gick ner och där stod pappa med horan.
-Hej, sa jag och log så mycket jag kunde. Justin gick fram till pappa coh presenterade sig. Dom skakade hand.
-Jasså, du är här? sa pappa och log mto Justin.
-Jag har inget annat för mig, ledsen om jag lånar din dotter, haha, sa Justin. Pappa skrattade.
-Amanda, detta är Hayley, min nya fru, sa pappa och log mot Hayley. Hayley steg fram mot mig och log. Jag skakade på huvudet.
-Lessen... Jag klarar inte av dethär... sa jag och gick upp till mitt rum med Justin efter mig. Jag kände hur en tår rann nerför min kind. Det kändes som om jag inte hade någon pappa mera. Jag hörde hur någon kom uppför trappan och nån knackade på dörren. Jag sa inget utan torkade bara bort tåren, då kom pappa och Hayley in i rummet.
-Älskling... sa pappa.
-Pappa... Fattar du inte nåt? Du flyttar ju säkert till Columbia för att slippa OSS! sa jag. Pappa kom längre in i rummet.
-Du vet själv att det inte är sant, sa pappa, men nu har jag nåt att berätta...
-Oh, jag vet, Hayley är gravid? Säg inte att jag har fel, sa jag och tittade ut genom fönstret.
-Amanda, nu får du faktist skärpa dig! sa pappa.
-Ska JAG skärpa mig?! Det är inte JAG som lämnar min familj! Fan! Du fattar ALDRIG NÅT! HUR FAN SKA JAG NÅNSIN KUNNA TRO ATT DU ÄSLKAR MIG DÅ DU LÄMNAR OSS?! FAN!! skrek jag och sprang ut ur rummet. Jag sprang till mitt badrum och låste in mig där. Jag gled ner längs väggen och satte huvudet i knäna. Jag grät och grät och ignorerade alla knackningar på dörren. Till sist gav dom väl upp och pappa började packa sina sista saker. Efter en jätte lång stund kom nån och knackade på dörren.
-AMANDA! Vi åker nu till Columbia, vi hörs! Älskar dig! ropade pappa utanför dörren. Sedan hörde jag hur han och Justin pratade och så hörde jag hur dörren smäldes igen. Justin kom coh knackade på dörren.
-Dom drog nu! Snälla Amanda, du kan inte sitta inne där föralltid, snälla kom ut! sa han. Jag suckade och öppnade dörren. Justin kom in och satte sig brevid mig. Han la armen om mig och strök min arm medans jag grät.
-Faaaaaan... mumlade jag sakta. Justin kysste mig på pannan och sa:
-Allt kommer bli bra... Jag lovar...
Jag vände ansiktet mot Justin och kysste honom passionerat och länge. Jag avslutade kyssen och steg upp. Justin gjorde detsamma. Jag tvättade mitt ansikte och suckade, sedan gick jag ut ur badrummet.
-Såå... Nu har jag och mamma hela jävla huset för oss själva... Vill du flytta in här? frågade jag och suckade. Justin skrattade bara lite och kramade mig.
-Amanda... Det kommer bli bra...
-Aa, såklart... Jag kommer fucking vara ensam ALL DAY LONG hela fucking tiden! Mamma måste börja jobba som faan för att vi ska ha nån jävla mat! Fatta läget Justin! sa jag argt.
-Du, jag vet... Men lessen att jag försöket hjälpa dig... Tror du verkligen att jag skulle kunna fixa det här? Jag är bara en normal kille... Jag är inte Gud... Bara så du vet... sa Justin.
-Jag vet... Jag har bara ingena tt få ut min ilska på... Om jag inte ringer till pappa coh skriker då förstås... sa jag och suckade. Vi gick ner till vardagsrummet och satte oss i soffan. Jag la på tv:n. Det kom någon skvallerkanal.
-Justin Bieber har blivit sedd med en tjej i Nasville. Dom sågs kyssas på The Nashville Beach, under ett träd. Är detta Justins nya flirt eller är det något som kommer hålla länge? Berätta för oss vad Du tror, sa reporten och dom visade bilder på mig och Justin när vi kyssten.
-Fan...



NU får ni verkligen KOMMENTERA! Sitter och skriver kapitlet och mamma är skitarg på mig :P

Vad tkr ni?

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

kolla gärna in min biebernovell!

jjustindbieberstories.blogg.se

kram!

2011-02-01 @ 21:59:11
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!!!:D men ta en liten pause nu innan din mamma typ dödar dig;)

2011-02-02 @ 07:20:19
Postat av: Svarten97

Fattar egentligen inte varför hon är arg, för din novell äger ju ;)

2011-02-02 @ 07:41:18
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Lintso

Skitbra!!!! Hatar paparazzis... Dom kan hälsa på lady gaga istället. Hon sjunger ju om dom till och med :) Meeer!

2011-02-02 @ 08:25:05
Postat av: amanda&saga

Gillar du justin bieber noveller?

Då ska du läsa våran blogg! Vi skriver två stycken noveller.

& Sjävlklart behöver du inte läsa båda. Du kan ju bara läsa en om du vill.



Puss&kram

/amanda&saga

2011-02-02 @ 08:55:35
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: annaa

Åh super duper bra! :D fast de är de ju alltid xD

2011-02-02 @ 17:07:19
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: anna

sv: jag tycker novellen är jätte bra hitills :D Älskar hennes ilska!

2011-02-02 @ 17:11:55
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0