No Matter What, Kapitel 48

När vi kom upp till Justins lägenhet stängde han dörren och så tryckte han upp mig mot väggen och kysste mig passionerat. Han kysste min hals och så kysste han mina läppar igen. Jag kände hur han fick stånd och hoppade upp i hans famn med benen runt honom. Han gick medan han kysste mig in till sitt sovrum och la mig ner där, sedan la han sig på mig. Och så slutade vi dagen, in the bed, for the secont time this day ;)
När jag vaknade morgonen därpå kändes det som om jag hade sovit 3 timmar, jag kände mig så sjukt trött efter att hur länge jag och Justin höll på förra kvällen ;). Jag satte mig upp i sängen och märkte att Justin inte låg bredvid mig. Jag tittade på klockan och den visade 13:13. Jag steg upp ur sängen och gick till badrummet och tog en lång och varm dusch. När jag var klar torkade jag håret och kroppen och så klädde jag på mig ett par mjukisbyxor och så drog jag på mig en hoodie som jag tog ur Justins garderob. Jag gick in i köket och hittade en lapp. "Var tvungen att åka på en intervju, kommer hem ungefär 3, ses då<3 Tack för igår ;) Puss Justin" stod det på lappen. Jag log för mig själv och så öppnade jag kylskåpet. Jag tog ut filen och så sökte jag i skåpen efter flingor. När jag hittade det la jag upp allt i en skål och så åt jag. När jag var klar gick jag till vardagsrummet och la på tv:n. Jag hittade inte riktigt nåt intressant att se på så jag stängde av igen. Jag tittade på klockan. 14:05. Suck, ännu en stund tills Justin skulle komma tillbaka. Jag tog hans dator och startade den. När den hade laddat färdigt behövde man ett lösenord för att slippa in. Jag skrev in "AmandaandJustin" för skojs skull och otroligt nog slapp jag in. Jag log för mig själv och tog upp internet. Jag skrev in twitter.com i sökarfältet och loggade in på twitter. "At my boyfriend's house ;). But he's not home... :( I Already miss him<3" tweetade jag och så checkade jag runt lite på twitter. "Great day today ;) Met some crazy fans and have been hanging out with my friend the whole day<3" hade Justin tweetat igår. Jag log och så checkade jag hur många följare jag hade. Över 200 000 följare. Alla var väl från när Justin och jag dejtade sist. Jag bestämde mig för att inte tweeta Justin något om att jag älskar honom, för då skulle alla Beliebers flippa ur och börja hata mig, och jag behövde verkligen inte det just nu. Jag la på "Till the world ends" med Britney Spears och så la jag mig ner i justins säng. Plötsligt öppnade någon dörren och jag hörde Justins underbara röst ropa:
-Hej!
Jag steg upp ur sängen och sprang till honom. Jag kramade honom och så kysste jag honom. Han la ner sin väska, sedan la han armarna runt min midja och drog min kropp närmare honom. Vi avslutade kyssen och så viskade Justin:
-Tack för igår.
Han blinkade och jag kände hur jag rodnade.
-Tack själv, sa jag och så gick jag in till hans sovrum igen. Jag loggade ut från twitter och skulle just stiga upp ur sängen när Justin kommer och drar ner mig i sängen och kysser mig. Jag skrattade och så satte jag mig upp. Jag tittade på Justin och så frågade jag:
-Vad ska vi göra idag då?
-Vara här bara, går det? Jag är såå trött efter intervjun, sa han.
-Okej, hur gick intervjun?
-Bra antar jag, men det fanns tydligen redan bilder på oss så jag fick ju förklara då att du "Bara är en kompis" för orkar inte med att ha galna fans.
-Aaww... Redan? Really? Orkar inte heller med några galna fans som vill döda mig.
Justin satte sig bredvid mig på sängen och la handen på min kind. Jag ryckte till eftersom det ännu gjorde lite ont från när Alex slog mig. Justin tittade på mig.
-Gjorde jag nåt fel? frågade han. Jag skakade på huvudet.
-Kinden gör bara lite ont från att Alex slog mig, svarade jag. Justin fick ett argt ansiktsuttryck och såg nästan ut som om han ville döda Alex. Jag la armarna runt hans nacke och kysste honom för att få honom att tänka på annat. Han hängde snabbt med och la armarna runt min midja och drog mig närmare honom. Han kysste min hals. Jag gav ifrån mig ett litet stön och så kysste jag hans läppar igen. Han la mig försiktigt ner på sängen och la sig ovanpå mig. Vi fortsatte kyssas men plötsligt ringde det på dörren. Först ignorerade Justin det och fortsatte kyssa mig men när det ringde igen steg han irriterat upp och gick och öppnade dörren.
-Hej gubben! Varför tog det så länge? hörde jag en bekant röst säga, Pattie. Jag steg upp ur sängen och gick ur till hallen. När pattie såg mig såg hon chockad ut, men på samma gång glad. Jag gick fram till henne och kramade henne.
-Det var länge sen! Vad du ser annorlunda ut! sa Pattie. Jag log mot henne och sa:
-Det var verkligen länge sen.
Pattie steg in och efter henne kom Scooter och Kenny. Jag kramade dem och så gick vi in i vardagsrummet. Justin viskade åt mig:
-Jag hade helt glömt att dom skulle komma.
Jag skrattade och så kysste jag honom. Vi satte oss ner i soffan och så började Scooter prata.
-Okej, Amanda. Justins fans har blivit galnare på senaste tiden så vi måste prata lite säkerhet.
Jag blev förskräckt av att höra det men försökte att inte visa det, jag nickade.
-Okej... Nice... sa jag. Pattie skrattade.
-Så ni får umgås på stan, men ni måste vara säkra på att inga paparazzis eller fans eller några andra för den delen ser er om ni vill kyssas. Så i princip så får ni inte gå hand i hand, kramas eller kyssas när någon annan ser, sa Scooter. Jag bet mig i läppen. Jävlar, aldrig att jag kommer klara det... tänkte jag men nickade bara.
-Men ni är inte förbjudna att umgås på stan, och kanske senare så kan vi avslöja att ni är ihop, men inte just nu, fortsatte Scooter. Jag nickade igen.
-Okej...
Vi pratade inte så mycket mer om det utan började mest skämta med varandra. Efter en stund åkte de till ett hotell och jag och Justin var ensamma igen. Justin tittade på mig och så sa han:
-Kommer snart.
Han gick iväg och efter en stund kom han tillbaka till vardagsrummet med jordgubbar, godis och choklad. Han la ner allt på soffbordet och tog en jordgubbe. Han förde det till min mun och jag bet av en bit, det andra biten åt han upp. Jag flyttade mig närmare honom och lutade huvudet mot hans axel. Vi satt bara så en stund utan att säga nåt.
-Hur kan jag vara så dum? mumlade jag. Justin tittade på mig.
-Vadå dum? Du är väl inte dum? sa han.
-Jo... Så dum så jag slutade prata med dig och inbillade mig att jag kunde gå vidare, sa jag. Justin log.
-Men det kunde du inte, va? Han log malligt. Jag slog honom lite löst på armen och så skakade jag på huvudet.
-Nä, jag kunde inte det, och det är ju tur, sa jag. Jag gav honom en puss som sedan blev en kyss. Jag satte mig i hans famn och fortsatte kyssa honom. Våra tungor möttes och lekte lite med varandra. Justin la ner mig på soffan och la sig på mig, han kysste mig hals och jag stönade. Sedan kysste jag honom på läpparna. Sedan drog jag av mig Justins hoodie som jag hade på mig och slängde den på golvet. Justin steg plötligt upp och lyfte upp mig och gick till sitt sovrum, där la han ner mig på sängen medan han kysste mig. Han la sig på mig och smekte min rumpa. Jag tryckte hans kropp närmare min och så hjälpte jag Justin av med tröjan. Vi fortsatte kyssas men så stoppade jag Justin. Han tittade förvånat på mig.
-Gjorde jag nu då nåt fel?
-Närå... Men... Inte nu... Sorry, sa jag och kysste honom. Han suckade och så nickade han.
-Okej, men vad gör vi då? frågade han.
-Ser på en film? föreslog jag. Justin log.
-Visst.
Jag satte mig upp och såg på Justin att han vart lite ledsen, aaww<3. Vi gick till vardagsrummet och valde en skräckfilm. Vi satte i den och så började filmen...


There ya go :D KOMMENTERA MYCKET SÅ KANSKE NI FÅR ETT TILL KAPITEL IKVÄLL ;) :D

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Madde

Sjukt bra mera!

2011-04-11 @ 20:56:42
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

awesome! as always! :D

2011-04-11 @ 21:51:09
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-11 @ 21:52:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: nelly

gryyyyyymt braaa!

2011-04-11 @ 22:07:03
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: Lintso

Sjuukt bra!!!! De sko va kivat me lite såänning nu! :) Tack fö att du skriver så bra!!

2011-04-12 @ 12:39:43
Postat av: sofia

jättebra! :D

2011-04-12 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0