No Matter What, Kapitel 47

Jag skrattade och sedan fortsatte jag kyssa Justin. Justin la händerna just ovanför min rumpa och jag kände hur jag rös till. Jag rullade över så Justin hamnade underst och sedan fortsatte jag kyssa honom. Justin drog av min tröja och så smekte han min rumpa. Jag kände hur han började få stånd och lgo lite medan vi kysstes. Justin rullade över så jag hamnade underst och så drog jag av honom tröjan. Efter en stund var alla kläderna av och Justin la in den.
När vi var "färdiga" var vi helt slut, båda två. Vi låg bredvid varandra och tittade på varandra. Ibland kysstes vi. Efter en stund steg jag upp och gick in i badrummet. Jag stack ut huvudet och frågade Justin:
-Joinar du?
Han lyste upp och kom till dörren, men då stängde jag dörren.
-Men det får du inte! sa jag och låste. Han slog på dörren och sedan gick han iväg. Jag duschade snabbt och när jag var klar gick jag ut ur badrummet. Då gick Justin in i mitt badrum. Medan han duschade klädde jag på mig och så torkade jag mitt hår. Orkade inte sminka mig eller nåt. Justin kom ut ur badrummet och såg så snygg ut.
-Great... mumlade han.
-Va?
-Har ju inga andra kläder här... sa han.
-Ta på dedär kläderna och så åker vi och hämtar andra kläder senare, hej, bor du här i L.A nu eller? frågade jag.
-Okej, och jo, jag bor här, flyttade hit för en vecka sen, har liksom en egen lägenhet, sa han och log stolt. Han klädde på sig och så gick vi ner till hallen och tog på oss skor och jacka och så gick vi ut till Justins bil. Vi satte oss och han började köra. Vi pratade inte så mycket under bilresan och när vi kom fram till huset där han bodde gick vi in och åkte med hissen upp till hans lägenhet. Sedan gick vi till hans lägenhet. Han låste upp dörren och vi gick in.
-Nice! sa jag och kollade mig omkring. Lägenheten hade ett badrum, ett kök, ett GIGANTISKT vardagsrum och så ett sovrum som var ungefär lika stort som ett vanligt rum, men han hade en gigantisk säng. Jag tittade omkring i lägenheten och han hade en gigantisk plasmatv i vardagsrummet, en stor soffa och några fåtöljer osv.
-Justin? Varför har du så stor lägenhet när det är bara du som bor här?
-Vet inte, fick den till födelsedagspresent så...
-Aha, nice, får jag bo här ibland?
Justin tittade på mig från andra sidan rummet där han höll på att byta kläder.
-Sure, svarade han och log. Jag skrattade.
-Don't get your hope up little boy, sa jag och skrattade. När Justin var klar stannade vi kvar i lägenheten en stund. Plötsligt ringde det på dörren. Justin gick och öppnade.

Justins perspektiv:

Jag öppnade dörren och där stod två tjejer som såg ut att vara ungefär 15 år. När de såg mig började de andas snabbt.
-Um... Hej? sa jag.
-OMG! OMG! Du är! Du är! AAAHH!! sa de ena tjejen. Amanda kom ut i hallen.
-Hej! sa hon åt tjejerna.
-OMG! Vi älskar dig såå mycket Justin! Kan vi få ta ett kort och få en autograf? frågade den andra tjejen. Jag log mot dem och sa:
-Visst.
De skrek och så steg jag ut i korridoren.
-Amanda, kan du ta ett kort? frågade jag av henne. Hon log och sa "Visst!" så ena tjejen gav sin kamera åt henne och så ställde de sig på varsin sida om mig. Jag la armarna om dem och så log jag mot kameran. Amanda tog ett kort och sedan gav tjejerna varist antekningsblock till mig.
-Vad heter ni då? frågade jag.
-Sofia, sa den lite galnare tjejen.
-Och jag heter Alyssa, sa den andra tjejen. Jag skrev varsin autograf och så sa jag:
-Nu lovar ni att ni inte berättar för NÅN var jag bor? Okej?
De lovade det och så kramade de mig och Amanda och så gick de. Amanda tittade på mig och så sa hon:
-Nice... Ska vi dra till mig nu?
Jag nickade och hämtade min lilla packning.
-Eller... Så åker vi coh hämtar kläder hos mig och så bor jag här istället! På helgen bara, snälla? bad hon. Jag skrattade och kysste henne.
-Okej!
Vi gick ut ur lägenheten och åkte ner till "lobbyn" sedan gick vi ut ur huset och till min bil. Jag startade och körde till Amanda. Hon sprang in och packade lite kläder och sånt som hon skulle behöva och så kom hon ut igen. Hon log mot mig när hon satte sig i min bil och så kysste hon mig. Jag började köra till mig igen.

Amandas perspektiv:

Medan Justin körde pratade vi inte så mycket. Jag var mest excited about bo med honom hela helgen, haha. Vi varje trafikstopp kysstes vi. När vi kom upp till Justins lägenhet stängde han dörren och så tryckte han upp mig mot väggen och kysste mig passionerat. Han kysste min hals och så kysste han mina läppar igen. Jag kände hur han fick stånd och hoppade upp i hans famn med benen runt honom. Han gick medan han kysste mig in till sitt sovrum och la mig ner där, sedan la han sig på mig. Och så slutade vi dagen, in the bed, for the secont time this day ;)

Gillar ni uppdateringen nu? :D KOMMENTERA MYCKET SÅ KANSKE NI FÅR ÄNNU ETT TILL KAPITEL IKVÄLL ;) :D Och jag förtjänar väl andå kommentarer nu när ni har fått 4 inlägg de senaste 2 dagarna? ;)

Kram Madde

Btw. Orkar inte skriva in the bed så detaljerat, men ni fattar ju ;) Liksom, är bara 12 så jaa... Även fast jag har gjort det. Men later ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

awesome! meer!

2011-04-10 @ 20:24:11
Postat av: Ebba :D

:) jätta kul att du uppdaterar mkt! <3

2011-04-10 @ 20:34:27
URL: http://myylifeisminee.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-10 @ 20:49:25
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-10 @ 21:10:27
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

jättebra! :)

2011-04-10 @ 21:40:07
Postat av: Johanna

Grymt bra!!!:D kan inte fatta att du bara är 12 år!?

2011-04-10 @ 21:44:55
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Julia

SJUUKT AWESOME! :D älskar din novell! Visste inte att du bara var 12? Trodde att du typ var 14-15 år :O

2011-04-11 @ 10:17:49
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Hahha jag trodde du menade att du hade haft sex?:s Men du är skitbra på att skriva och ändra inte på något ;)

2011-04-11 @ 18:09:08
Postat av: Lintso

Awesome!!!! :D Du e helt bäst ti skriv!!!

2011-04-12 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0