No Matter What, Kapitel 45

Där stod Justin! Utan att jag hann tänka mig för kastade jag mig om halsen på honom och kramade honom hårt och länge. Jag kände hur ett par tårar rann ner för mina kinder men jag kunde inte lista ut om de var glädjetårar eller ledsna tårar. Där stod jag och kramade Justin, som jag inte hade sett på ett halvår, och så såg man honom först på ett café just när allt höll på att gå åt helvete. Som han sa, han skulle alltid vara där för mig när jag verkligen behövde det♥
Efter en stund släppte vi taget om varandra. Jag visste inte alls vad jag skulle säga. Justin tog min hand och flätade in sina fingrar med mina.
-Förlåt, jag älskar dig, viskade han. Jag tittade in i hans ögon och viskade:
-Jag älskar dig också, med hela mitt hjärta.
Då hände det. Det jag hade väntat på så länge, även fast jag kanske inte hade tänkt på det, våra läppar möttes och vi kysstes. Det var den bästa kyss jag varit med om. Inget, INGET, slår den. Det kändes som vår första kyss. Fjärilarna i magen kom tillbaka och jag log medan vi kysstes. Efter en stund slutade vi och tittade varandra i ögonen. Sedan kände jag mig tvungen att fråga, för jag ville veta.
-Vad hände med Selena?
-Lång historia kort, hon sa att jag skulle åka och fixa allt när hon såg hur mycket jag älskar dig, berättade Justin. Jag tittade chockat på honom. Trodde aldrig att Selena kunde vara snäll, tänkte jag. Jag drog in Justin i huset och han skrattade åt mig. Han drog av sig sin jacka och skorna, sedan gick vi till vardagsrummet och satte oss ner bredvid varandra. Justin la armen om mig och drog mig närmare honom. Jag la huvudet på hans axel och log.
-Wow... mumlade jag.
-Va? frågade Justin och skrattade. Äntligen får jag höra hans skratt igen♥, tänkte jag och log.
-Nä, inget... Det är bara det att... Efter ett halv år träffas vi igen när allt håller på att gå åt helvete för mig och så kommer du och ja... sa jag och skrattade lite.
-Vadå gå åt helvete? Berätta, sa han. Jag suckade.
-Asså Alex... Min ex-pojkvän... Vi skulle ha en dejt idag, men så kom han efter att han var 2 timmar försenad och sa att han hamnade i trubbel med sina föräldrar, så jag frågade vad för trubbel men han ville inte säga, så jag trodde inte honom, och då slog han mig, och då sprang jag först till en park och så till caféet där vi träffades... Och sen då när jag kom hem så kom Alex och då gjorde jag slut... berättade jag.
-Den jäveln slog dig?! sa Justin och såg riktigt arg ut. Jag nickade.
-Mm... mumlade jag.
-Jag ska döda den jäveln! sa han och tänkte just stiga upp men jag höll honom i armen och drog ner honom igen. Jag kysste honom och sa:
-Det är inte värt det...
Justin kysste mig mera och sedan började han plötsligt kittla mig. Jag skrek och skrattade.
-Justin! Ha ha! SLUUTAAA! HA HA!
Han slutade och kysste mig igen.
-Vad var det bra för? frågade jag.
-Kyssen eller? frågade han.
-Nej! Att du kittlade mig, sa jag och skrattade.
-Jag ville bara höra dig skratta, sa han och kysste mig. Efter kyssen satt vi bara och pratade till långt in på natten. Det blev mycket kyssande, skrattande och mysande. Men det var nog den bästa dagen jag hade haft på länge.

NÄSTA DAG

Justins perspketiv:

När jag vaknade låg Amanda ännu och sov. Hon såg så söt ut så jag kunde inte väcka henne. Jag steg försiktigt upp ur hennes säng och klädde på mig. Jag tänkte tillbaka på kvällen före och fick ett leende på läpparna. Äntligen var allt bra igen! Jag gick ner till köket och började göra frukost. Jag stekte bacon som jag hittade i kylskåpet och ägg. Hoppas man får ta dehär nu då, tänkte jag. När jag var färdig la jag upp allt på två tallrikar och så hällde jag upp juice i två glas. Sedan la jag allt på en bricka och gick upp till Amandas rum. Hon låg ännu och sov. Jag gick fram till hennes säng och kysste henne på läpparna. Hon öppnade sakta ögonen och när hon såg mig log hon. Hon gnuggade ögonen och så satte hon sig upp. Jag la ner brickan i hennes famn och hon såg ut som ett litet barn i en godisaffär, haha. Hon log stort och kysste mig igen.
-Tack! Jag är för trött för att gå upp, haha, sa hon och drog ner mig i sängen. Vi åt upp det jag hade gjort och så steg hon upp ur sängen men jag drog ner henne igen. Hon skrattade och kysste mig.
-Var är Hayley och din pappa? frågade jag.
-Oh, glömde att säga det men de är på ett hotell hela helgen så jag har hela huset för mig själv, förklarade hon och log, sedan fortsatte hon: Min kind gör såå ont!
Jag la försiktigt handen på hennes kind och smekte den. Hon log och så steg hon upp.
-Nä, nu ska jag gå och duscha, sa hon och blinkade, sedan skrattade hon. Hon gick in i sitt badrum och medan hon duschade tog jag hennes dator och loggade in på twitter. "Now everything's fine again :D Love you<3" tweetade jag och så följde jag några fans och tweetade några fans också. När Amanda var klar kom hon ut ur badrummet med en handduk runt sig och såg såå sexig ut. Jag bet mig i läppen och stängde ner datan. Hon tog ut några kläder och klädde på sig, sedan kom hon fram till mig och satte sig i min famn. Hon la armarna runt min nacke och kysste mig. Vi satt och kysstes en lång stund men sedan steg hon upp och sa:
-Kom!
Jag gick efter henne ner till hallen. Hon tog på sig skor och jacka, så jag gjorde det samma. Sedan drog hon ut mig. Vi gick hand i hand och pratade lite smått, men inte så mycket. Efter en stund kom vi fram till en strand. Vi satte oss ner på stranden och bara pratade en lång stund. Allt var helt perfekt igen. Jag hade nog aldrig känt mig så lycklig♥

KOMMENTERA MYCKET NU! Mamma dödar mig nu, och ändå skriver jag ett kapitel för er! :P

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: sanna

bääst :D

2011-04-09 @ 20:48:47
URL: http://raziz.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Jättebra! :D Är så glad att de är tillsammans igen xD

2011-04-09 @ 21:18:59
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!: naw, det är äntligen sams igen:)

2011-04-09 @ 21:24:05
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer emr D:

2011-04-09 @ 21:26:39
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Josephine

Mer mer mer mer meeer :)

2011-04-09 @ 21:38:59
Postat av: Julia

JAAAAAAAAAAAAAAAH! ÄNTLIGEN är dem tsm igen! :D Happy på hög nivå asso! :P

2011-04-09 @ 21:52:46
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: sofia

ÅH äääääntligen är dom tsm igen!! :D

iiiih sååååå glad nu :D

meeeeeeeeeer!

2011-04-09 @ 22:04:15
Postat av: emma

älskart!

meer. :DDD

2011-04-10 @ 00:10:39
Postat av: Lintso

supersupersuperduper bra!!!!!!! Finally e dom tsm igen!!! :) meeeeer :)

2011-04-10 @ 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0