Hej!

Ville meddela att jag INTE kommer skriva ett kapitel ikväll. Varför är för att jag måste träna på finska för vi har finska prov imorgon och jag kan INTE få underkänt i detta prov :/ så jag skriver ett kapitel imorgon då i stället :)

Jag vill också säga att imorgon ska vi göra ett nytt rekord, vi beliebers! Om vi får över 6 miljoner visningar på #BOYFRIEND musik videon som kommer ut imorgon inom 24 timmar (vilket betyder tills lördag) så slår vi rekordet för mest visade video på 24 timmar! Så vad jag vill att NI ska göra är:

1. Se på musik videon 9248295459245747586969699669 gånger
2. DELA videon var som helst, facebook, twitter, tumblr, blogg.se, skicka länken till kompisar. ÖVERALLT vill jag att den ska vara!
3. Se på videon några 2854975984275848 gånger igen ;)

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0