Forever And Always, Episode 2. Part 24.

Medan vi satt och åt skämtade vi och hade roligt. Maten var så otroligt god så jag skulle ha kunnat äta upp mamma och pattie för att de hade gjort sån god mat. När vi var klara dukade vi undan och diskade och så satte vi oss i vardagsrummet och det blev dags för julklappsutdelning...

Jag gick och hämtade julklapparna som jag skulle ge och satte mig ner igen.
-Hur gör vi det här nu då? undrade Pattie.
-Vi kan väl bara säga nåt om personen vi get paketet till och så ja, föreslog Justin. Jag nickade.
-JAG BÖRJAR! sa jag. Alla skrattade.
-Mamma, du ska få första paketet. Det är otroligt svårt att hitta nåt åt dig som du tycker om men jag TROR att du kommer tycka om denna, sa jag och gav henne ett litet paket. Hon skrattade och öppnade det. Där låg en mobil, en iPhone. Hon skakade på huvudet och kysste mig på kinden.
-Och ifall du inte tycker om den kan du ju alltid ge den till mig, sa jag och alla skrattade. Nästa i tur var Pattie.
-Det här är för dig Lovisa, sa hon och gav mig ett ganska stort paket. Jag log och öppnade det. Där inne låg världens gulligaste högklackade skor och ett paket kondomer. Jag tittade på henne.
-Uh... Du är GALEN! sa jag. Hon skrattade. Jag slängde dem på henne och så var det mammas tur. Hon gav ett paket till Justin utan att säga nåt. Han öppnade det och där inne låg ett par supra's och ett till paket kondomer. Jag tittade på Pattie och mamma och skakade på huvudet.
-Vadå? Vi vill ju inte ha några oväntade graviditeter. Och vi vet alla att ni har sex, VI KAN INTE FÖRHINDRA DET! sa Pattie.
-OKEJ OKEJ DET RÄCKER, NÄSTA! ropade jag och la händerna för öronen. De andra skrattade. Alla hade gett paket till varandra förutom jag och Justin.
-Du före, sa jag. Han skakade på huvudet.
-Nä du! sa han. Jag suckade och gav honom mitt paket, och kysste honom. Jag satt i hans famn medan han öppnade det. Han granskade det noga och log.
-En CD? sa han. Jag nickade och log hemlighetsfullt.
-Lyssna på den vetja! sa jag. Han lyfte mig bort från hans famn och la den in i CDspelaren. Låten började spela och Taylor började sjunga.
-I'm ready to go, I'm ready to climb, I've quietly been reading your mind. I don't need a thing, I'm writing our book, the story's really got me hooked, sjöng Taylor på CD. Sedan stämde jag in.
-It's amazing the changes I've been feeling, I'm dreaming about seeing the world, with someone like you, I've been tumbling, shaking and my whole world is breaking, wanna pull it together.
Alla lyssnade på låten och när den var klar så lyssnade de på den igen.
-DET ÄR JU DU SOM SJUNGER! utrbrast mamma. Jag skrattade.
-Aa, och Taylor. För ett år sen typ så föreslog hon att vi skulle göra en låt och jag hade ingen aning om vad jag skulle ge Justin och just då ringde Taylor och frågade om jag ännu ville göra en låt så ja. HÄR ÄR DEN! förklarade jag. Justin steg upp och kysste mig en lång lång stund.
-PERFEKT! sa han. Jag log. Vi satte oss ner och han gav mig ett paket. Ett stort paket. Jag öppnade det och såg 3 par skokartonger. Jag öppnade dem och såg att det var skorna som jag pekat ut till Justin. Jag tittade på honom.
-Jag kunde inte bestämma mig, sa han och ryckte på axlarna. Jag skrattade. Längs nere i en av boxarna låg en liten box. Jag tog upp den och såg att det var örhängen formade som J. Jag skrattade och kysste Justin.
-Jag har en annan liten överrraskning också, kom! sa han och tog min hand. Vi gick upp till mitt rum.
-Packa lite saker som du vill ha när du sover och så åker vi! sa han. Jag packade utan att fråga och så gick vi ut. Vi hoppade i bilen och Justin började köra till vart vi än nu skulle. Efter en stund kom vi fram till världens finaste hotell.
-Ska vi bo där?! frågade jag. Justin nickade och hoppade ut ur bilen. Han gick runt bilen och öppnade dörren för mig. Vi gick in i hotellet och Justin sa sitt namn och så fick vi rumsnyckeln. Vi gick in hissen och åkte upp till vår våning. Sedan gick vi till vårt rum och Justin öppnade dörren. Det var det finaste hotellrum jag sett sen... Sen jag föddes...



FÖRLÅT FÖR ATT NI INTE FÅTT ETT KAPITEL PÅ NÅGRA DAGAR!
HOPPAS NI GILLAR DETTA KAPITEL I ALLA FALL!

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0