Forever And Always, Episode 2. Part 13.

När vi var framme steg vi ut ur bilen och gick in i huset. Vi bestämde oss att äta nåt så vi kokade spagetti och köttfärssås och så satt vi ner och åt det. När vi var klara diskade vi och så satte vi oss vid tvn och tittade på tv...

Resten av dagen satt vi och såg på filmer i vardagsrummet och myste. När Justins morföräldrar kom hem beställde vi pizza och satt vid matbordet och pratade. De undrade hur mitt liv har varit så jag fick sitta och prata en väldigt lång stund om allt mellan himmel och jord. Plötsligt ringde min telefon. Jag ursäktade mig och gick ut i vardagsrummet. Jag svarade med ett "hej!" i tron om att det var någon av mina kompisar.
-Hej Lovisa! sa en röst jag kände igen, Lucas. Jag suckade.
-Vad vill du? undrade jag.
-Nä du vet, jag såg dig på facebook, med Justin så jag tänkte säga grattis.
-Mm... Haha...
-Jamen grattis, du verkar ju inte ha några problem med att komma över personer...
-Förlåt Lucas... Men alltså... Jag älskar faktist Justin...
-Jaha, men du älskade aldrig mig?
-Jag...
-Nä du gjorde inte det! Kom inte med några ursäkter. Du är en lömsk idiot som inte förtjänar någon i ditt liv! Men om du en gång vaknar upp utan kompisar, bli inte förvånad!
-Lucas!...
Det sa "klick" och så hade han stängd av. Jag suckade och satte mig ner på soffan. Till min förvåning började jag gråta. Jag vet inte varför, men jag kände mig som en idiot. Jag kände mig som om jag var värdelös, ful, idiotisk och inte förtjänade att leva. Jag vet inte hur länge jag satt där och grät men plötsligt kom Justin ut i vardagsrummet.
-Men Lovisa! sa han och kom fram till mig. Han tog mig i famnen och sa inget medan jag grät. När jag hade lugnat ner mig berättade jag åt honom vad som hade hänt. Han satt och lyssnade och pussade bort mina tårar som rann nerför kinderna. När jag var klar tittade justin en lång stund på mig.
-Lovisa, my angel, du är inte nåt av vad du tror att du är! För mig är du den bästa, vackraste, underbaraste, snällaste, otroligaste, sötaste flickvän i hela världen! Du ÄR otroligt vacker och jag lovar att andra också tycker det! Och du är inte värdelös! Du betyder så mycket för mig Lovisa och du får ALDRIG tro att du inte förtjänar att leva. För du förtjänar att leva! Vad folk än säger baby! sa han. Nu började jag gråta igen, men denna gång på grund av att jag blev rörd. Justin pussade bort mina tårar igen och log mot mig. Jag skrattade lite och kysste honom.
-Jag älskar dig, tack för att du finns, viskade jag mellan kyssarna. När vi slutade kyssas steg vi båda upp och gick in i vårt rum. Bruce och Diane hade dragit in en madrass som jag skulle sova på och Diane hade bäddat till mig. Vi böt om till pyjamas och satte oss i sängen. Justin tog datorn och loggade in på twitter. Han skrev "Happened much today. Like always in Canada haha. Now Imma sleep. I love my fans to death, please don't ever forget that!" och så fick jag logga in på twitter. "Tired as fuck here... Think Imma sleep now. Canada is really nice tho and yeah... You guys probably know. Goodnight and stay beautiful<3" tweetade jag och så stängde vi av datorn. Jag berättade en väldigt ledsen nyhet till Justin:
-Jag tänker sova på madrassen i natt.
-VA MEN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! sa Justin och tittade på mig. Jag skrattade.
-Jag är bara en meter ifrån anyway, sa jag. Justin suckade. Sedan log han.
-Whatever makes you happy, sa han och skrattade. Jag gick och borstade tänderna, sedan gick jag ut till Bruce och Diane och sa Godnatt och tackade för maten. Jag kramade dem och så gick jag in i rummet och la mig. När Justin var klar kom han tillbaka och la sig på mig. Vi kysstes och jag viskade:
-Jag älskar dig Justin, snälla lämna mig aldrig♥
-Jag älskar dig också, och jag kommer inte lämna dig♥, sa han och vi kysstes igen. Sedan tittade vi en lång stund in i varandras ögon.
-Godnatt, sa jag och skrattade. Han steg upp och la sig i sin säng.
-Godnatt min ängel, jag älskar dig... viskade han. Jag log.
-Godnatt, jag älskar dig också, stay perfect♥... viskade jag och somnade...

DADADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ETT KAPITEL :O Kommentera gärna och säg vad ni tycker om "novellen"! :)

Checka också gärna min nya blogg, jag skulle uppskatta det :)

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0