Forever And Always, Episode 2. Part 9.

Jag lutade huvudet mot hans axel och kramade honom medan han satt där och svärde.
-Justin, det är bra, allt är bra, oroa dej inte, sa jag och kysste honom på kinden. Justin suckade.
-Justin, sitt inte här och svär, kom så går vi in istället, sa jag. Justin vände sej om mot mej och kysste mej. Sedan steg vi upp, lämnade alla våra saker i bilen och gick in. Vi gick upp till Justins rum och la oss på sängen, utmattade och arga...
Jag lutade huvudet mot hans axel och kramade honom medan han satt där och svärde.
-Justin, det är bra, allt är bra, oroa dej inte, sa jag och kysste honom på kinden. Justin suckade.
-Justin, sitt inte här och svär, kom så går vi in istället, sa jag. Justin vände sej om mot mej och kysste mej. Sedan steg vi upp, lämnade alla våra saker i bilen och gick in. Vi gick upp till Justins rum och la oss på sängen, utmattade och arga...

Efter att vi hade luggit(?) där en stund tittade vi på varandra och började skratta. Vi skrattade så mycket att vi inte fick nån luft och jag fick ont i magen. Det var ju ändå ganska humoristisk hela saken.
-AJ MIN FOOOOT! härmade jag en a paparazzis och vi skrattade mera.
-Jag körde verkligen på nåns fot, sa Justin och skrattade. Jag nickade.
-Mm, det gjorde du minsann.
Justin tittade på mej och vi kysstes.
-Så vad vill du göra nu då? frågade han. Jag tittade på klockan. Den visade 3:02pm.
-Kanske vi ska ta och äta nåt? föreslog jag. Justin nickade. Så vi steg upp och gick ner till köket.
-Hmm... Så vad vill du ha? undrade han. Jag satte mej på bordet och tänkte.
-PIZZZAAAAAA!!!!!! sa jag sedan. Justin skrattade.
-Okej, men sitt inte på bordet för ***!
Jag skrattade.
-Lilla Justin blev visst sur? sa jag och klappade honom på huvudet. Han skrattade och lyfte ner mej från bordet.
-Nä, men man kan väl ändå inte sitta på ett bord, eller?
Jag nickade.
-Det kan man visst, jag gjorde det ju!
Han skakade på huvudet åt mej och tog fram sin telefon. Han slog numret till närmaste pizzeria och beställde pizza. Vi satte oss ner i vardagsrummet och väntade på pizzan. Jag satte mej i Justins famn och kysste honom. Han fördjupade kyssen och det blev till grovt hångel. Just som han tänkte dra av mej tröjan ringde det på dörren. Jag flyttade mej och Justin steg upp och gick och öppnade dörren. Jag bet mej i läppen. Uhm... Well yeah... tänkte jag och suckade tyst. Justin kom med 2 pizzakartonger till vardagsrummet och frågade:
-Var vill du äta?
-Här, svarade jag och log. Justin nickade.
-Okaiii, sa han och satte sig ner. Sedan kom han på att han hade glömt bestick och glas och steg suckande upp.
-Nämen sitt ner gamla Justin, jag hämtar, sa jag och skrattade.
-Tack, kära flicka, du vet, det är så svårt med min gamla stackars rygg, svarade han. Jag skrattade ännu mer och gick in i köket. Jag öppnade ett av skåpdörrarna och tog två glas. Sedan gick jag till kylskåpet och tog en cokisflaska och la allt på bordet. Sedan tog jag bestick och bar allt till vardagsrummet. Jag la ner allt på bordet och satte mej ner.
-Hur mår stackars ryggen då? frågade jag. Justin skrattade.
-Det är bättre nu när jag slipper gå lika mycket, svarade han. Jag skrattade och kysste honom.
-Okej, svarade jag sen. Vi började äta av pizzorna och pratade lite allmänt om allt mellan himmel och jord. Efter att vi hade ätit klart sa jag åt Justin att vänta i vardagsrummet och gick upp till hans rum och tog hans gitarr. Jag gick ner igen och började spela Taylor's låt "stay beautiful"
-Cory's eyes are like a jungle, He smiles, it's like the radio, He whispers songs into my window, In words that nobody knows, There's pretty girls on every corner, That watch him as he's walking home, Saying, does he know, Will you ever know? sjöng jag. Justin log.
-You're beautiful, every little piece, love, and don't you know, you're really gonna be someone, ask anyone, and when you find, everything you looked for, I hope you're life, leads you back to my door, oh but if it don't, stay beautiful. Jag sjöng hela sången och när jag var klar kysstes jag och Justin länge, länge.
-Jag älskar dej, viskade Justin, och jag svarade:
-Jag älskar dej också♥...

Vad tycker ni hittills? Jag försöker förbättra uppdateringen men vi får se hur det går (: KOMMENTERA<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :)

2012-01-08 @ 14:09:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becca

Hittade din novell för ett tag sen och tycker redan att den är helt grym! Längtar jätte mycket efter nästa kapitel!!!!!!!!! Behöver du en design? Jag tror att jag kan göra en (gratis ofc!) ;)

2012-01-08 @ 18:28:46
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Becca

Hittade din novell för ett tag sen och tycker redan att den är helt grym! Längtar jätte mycket efter nästa kapitel!!!!!!!!! Behöver du en design? Jag tror att jag kan göra en (gratis ofc!) ;)

2012-01-08 @ 18:31:25
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0