Forever And Always, Episode 2. Part 8.

-Jag älskar dej, viskade Justin i mitt öra och pussade mej på pannan. Jag vände mitt huvud upp till honom och vi kysstes.
-Jag älskar dej också.
Den kvällen somnade jag i armarna på den jag älskade, och jag somnade med ett leende på läpparna...
När jag vaknade låg Justin inte längre brevid mej. Jag sträckte på mej och steg upp. Jag tog på mej en av Justins hoodies och gick ner till köket. Där satt Justin, mamma och Pattie och åt morgonmål.
-Godmorgon, sa jag och log mot dem.
-Godmorgon sweetie, sa mamma och Pattie. Justin kysste mej och sa:
-Goodmorning angel!
Jag log mot honom och satte mej ner brevid honom. Jag tog en filburk och började äta. Vi pratade lite allmänt om allt och när jag och Justin var klara gick vi upp till hans rum. Jag klädde på mej och så satte jag mej ner på Justins säng. Justin satte sig brevid mej och tittade på mej.
-Vet du hur vacker du är? frågade han. Jag kände hur jag rodnade och tittade ner i marken.
-Uhm... Tack, sa jag. Justin kysste mej på kinden och sa:
-Awws vad du är söt när du rodnar!
Han kramade mej och jag kramade honom.
-Vet du hur glad jag är just nu? frågade jag och kysste Justin. Han började kittla mej och jag skrek.
-Justin! Hahahaha, DU FÅ-FÅ-FÅÅR INTE!
Justin slutade kittla mej och kysste mej istället.
-Nä, jag vet inte, hur glad är du? sa han. Jag skrattade.
-Jätteglad! svarade jag och log mot honom. Vi kysstes igen och sen frågade Justin:
-Så vad vill du göra idag då?
-Gå och handla julklappar!
-Okej, men då gör vi det. C'mon, let's go!
-Men hold on! Jag måste hem först och byta om!
-Okej men då tar vi min bil och åker till dej, sedan ringer jag till Kenny så han kan komma med oss.
-Okej!
Vi gick ner till hallen, klädde på oss jackorna och skorna och ropade "hejdå" och sedan gick vi ut. Justin körde hem till mej och jag gick in och böt om. Medan jag böt om ringde Justin till Kenny och vi bestämde att vi skulle träffa Kenny utanför det största köpcentret i Atlanta. Så vi hoppade i bilen och åkte dit. När vi kom fram sökte vi upp Kenny så diskret vi kunde och jag och Kenny hälsade på varandra genom att krama varandra.
-Så ni är kompisar igen? det är ju jättebra! sa Kenny och log mot oss. Vi nickade och Justin sa:
-Kanske lite mer än kompisar...
Kenny skrattade och vi gick in i köpcentret. Vi fick många nyfikna blickar när vi gick omkring där och funderade vart vi skulle gå men alla lät oss vara ifred endå. Vi bestämde oss för att gå till en leksaksbutik för att köpa julklappar åt Jazzy och Jaxon. På vägen dit frågade några fans om autografer och bilder och det gjorde ju inget för jag älskade seriöst att se på Justin när han var så gullig mot sina fans. När han var klar med fansen gick vi in i butiken och började titta på leksaker. Jag köpte en nalle till Jazzy och en nalle och en leksaksbil till Jaxon.
När vi var färdiga där gick vi till en skobutik. Justin sa att jag skulle titta på alla skor och välja 2 par som jag ville ha, sen skulle han köpa ena paret. Så jag gick omkring och tittade på converse, högklackade skor, boots, och allt annat och hittade 3 par som jag älskade.
Jag visade dem åt Justin och han förde dem till disken och sa att han reserverade dem så att han kunde komma tillbaka nån annan dag när jag inte var med och köpa nån av dem. Vi gick ut ur butiken och bestämde oss för att gå och äta nått på ett café. Så vi gick till närmaste café och jag köpte en varm choklad och Justin tog en kaffe. Vi satte oss ner vid ett bord och pratade om allt mellan himmel och jord. Plötsligt blev det sån kalabalik. Folk skrek och tittade på oss. Jag tittade mej runt och undrade om vi såg skrämmande ut. Justin ryckte på axlarna.
-Jag antar att det är tid för oss att gå, sa han. Jag suckade och vi gick ut, Kenny först, Justin sen och sist jag. Vi trängde oss igenom folkmassan som nu hade samlats och tog oss till bilen ganska lindrigt. Där hoppade vi in i bilen och Justin försökte köra iväg men hela parkeringsplatsen var full av paparazzis och fans. Jag gjorde mitt bästa för att gömma mitt ansikte för kamerorna och Justin tutade och tutade. Till sist fattade väl fansen att de skulla akta sej men paparazzis stod runt hela bilen. Jag tog en jacka och la den över mitt huvud medan Justin tutade och tutade. Kenny var där ute och försökte få paparazzis bort från bilen utan att lyckas. Justin satt på sin plats och svärde för sej själv. När det inte var några personer framför bilen körde Justin snabbt bort och vi hörde hur nån skrek "AJ MIN FOT!" men vi orkade inte bry oss. Justin körde bara snabbt hem och när vi kom fram till honom hoppade han ut ur bilen och slog igen dörren. Sedan bröt han typ ihop. Jag steg ut ur bilen och gick fram till honom där han satt på marken och svärde. Jag la försiktigt min hand på hans axel och satte mej ner brevid honom. Jag lutade huvudet mot hans axel och kramade honom medan han satt där och svärde.
-Justin, det är bra, allt är bra, oroa dej inte, sa jag och kysste honom på kinden. Justin suckade.
-Justin, sitt inte här och svär, kom så går vi in istället, sa jag. Justin vände sej om mot mej och kysste mej. Sedan steg vi upp, lämnade alla våra saker i bilen och gick in. Vi gick upp till Justins rum och la oss på sängen, utmattade och arga...

Ni fick ett lite längre kapitel nu :) KOMMENTERA<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: emma

bra kapitel, mera snälla?

2012-01-06 @ 01:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0