ang. Uppdateringen

Hej! Skriver från telefonen. Jag är ledsen för den asdåliga uppdateringen! Nu har jag sportlov så jag LOVAR att ni ska få minst ett kapitel per dag OM jag får minst 5 kommentarer på varje kapitel. Det är inte så kul att skriva och spendera 1-2 timmar på datan bara pga novellen om ingen kommenterar. Jag blir glad om ni kommenterar och jag har jättemycket planerat för novellen. Så släng in en kommentar till varje kapitel så får ni minst ett kapitel per dag, om inte mamma får en av sina "lysande" idéer och jag måste ha en datorfri dag och hon tar datan. Men hoppas ni förstår! :D Och tack till er som stannar kvar och läser även fast uppdateringen suger! Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lintso

varsågod bästis :) se nu till att uppdatera mer gärna ett eller flera idag :)

2011-02-26 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0