Tack och lite annat :) <3

Hej!<3

Jag blev jätte glad när jag såg att två tjejer hade komenterat min blogg, och dom komentarerna gjorde mig verkligen glad. Här är dom:

Postat av: Julia

Ofc du förkänar kommentarer, det gör du alltid <3
Ha med romantik nu, sen lite drama, och lite intima scener( you know what i mean xD )

Och denna komentar:

Postat av: Tinetthe

kan intwe fatta att du knapt får några komentarer men det gör inget att du stavar fel iblan jag älskar novellen du skrive haha kramizar <3 <3

Tack såå mkt!<3 That really made my day<3

Okej nu till nått annat
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FRÅGOR!

Okej, så jag har några frågor...

1. Vill ni ha en frågestund? :) I så fall får ni komentera om ni vill ha och sen kommer det ett inlägg där ni ska fråga frågorna och sen svarar jag :). (fråga inte frågorna här på detta inlägget, det kommer senare ett inlägg ;) )

2. Tycker ni om min novell? KOMENTERA och berätta för mig<3

3. Har du en blogg du vill att jag ska länka till? Komentera med ditt bloggnamn och jag kommer kolla din blogg så länkar jag kanske dig :) <3

Okej, det var frågorna :)


Kram Madde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0