Går för fort...

Haha, läste just att jag fått en komentar att det går för fort, joo det tkr jag också, men jag var skittrött när jag skrev part 6 men han älskar inte (tror jag lol) henne ännu... men snart, så om nån har trott att han älskar Lovisa så tänk istället att han bara tkr om henne, det är inte samma sak... Okej, men jag ska skriva part 6 nu :). så den kmr ut ikväll :). Och jag önskar att jag var Lovisa lol :P. någon mer än jag? :) okej, men iaf, ska sluta skriva detta random inlägget och börja skriva part 7, men vad tkr ni om storyn hittills? :) KOMENTERA! ooh, jag tål kritik, för då är det ju bara bra, så kanske jag kan ändra på nått, och kom gärna med egna ideer för det behöver jag.

Okej.
Kram Madde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0