Forever and always, part 8

Jag somnade nog för jag vaknade av att mamma väckte mig och sa:
-Du måste nog skynda dig, konserten börjar om 2 timmar.
-SHIT! skrek jag och sprang upp till mitt rum...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag sprang far till min garderob och grävde fram ett par svarta tajta jeans som jag älskade, jag sökte upp min favorit topp, en lila topp. Jag tog fram en tajt lila tröja och en skarf som också var lila. Det fick helt enkelt bli lila idag. Jag tog av mig kläderna och sprang for in i duschen. Jag tog en snabb dusch och sen klädde jag på mig. Jag plattade håret lite och så tog jag på lite mascara och läppglans, jag behövde inte mer smink än så. När jag var klar var det en timme innan konserten började så jag sprang ner och kysste mamma på kinden och så tog jag bussen till arenan där konserten skulle vara. När jag kom in i byggnade kryllade det av galna tjejer som hade skrivit i ansiktet med spritpenna och hade på sig Justin tröjor och tjejer gick omkring med Justin kyltar och plakat. Wow, jag hade inte ens en kylt, men jag kände att det inte behövdes. Nu började de släppa in oss. Jag hade platser på första raden i mitten så jag såg nästan bäst av alla. När arenan var full så släcktes det och konserten började. Konserten började med "Love me", en av mina favoritlåtar. Efter några låtar kom en dam och knackade mig på axeln. Hon ropade:
-Kan du komma med mig?
Jag följde bara efter henne och hon tog mig backstage.
-Du ska vara Justins One less lonely girl ikväll, kul va? sa hon och log.
-YES! Aa, det ska bli kul, sa jag och jag kände mig bara så glad.
-Men du har ju träffat honom förr, va? sa hon och blinkade. Jag rodnade lite, vet inte varför men jag rodnande.
-Joo... sa jag och log. Nu började "One less lonely girl" spelas och Justin började sjunga. Efter en stund kom en av Justins dansare och lädde mig ut på scenen. Jag fick sätta mig ner på en stol och Justin gav mig blommor. I sluten av låten när Justin sak sjunga "Only you shawty" sjöng han istället "only you Lovisa" och kysste mig på munnen. Fansen blev galna. De ropade saker som "OMG!! I WISH I WAS YOU!!" och "I HATE YOU LOVISA" och "OMG!! ARE YOU JUSTIN'S GIRLFRIEND!?!?". Justin viskade i mitt öra:
-Vänta här en stund.
Jag stod och väntade på scenen och Justin kom tillbaka.
-Okej, så jag kysste henne. Nu är det så att Lovisa är min flickvän. Och jag tycker om henne. Så kan ni snälla aceptera det? Jag älskar fortfarande alla mina fans och jag kommer aldrig glömma er så tro inte det. Men nu har jag hittat min 'One less lonely girl', Sa han och kysste mig på munnen. Jag besvarade kyssen och gick backstage med Justin.
-Jag ska bara avsluta konserten, sen kommer jag, men det är nog bäst att du stannar här så du inte blir påhoppad av något galet fan, sa han och kramade mig och sen gick han. Caitlin var där, jag såg henne. Hon kom fram till mig.
-Hej! Vad kul att träffas Lovisa, sa hon och sträckte fram handen. Jag heter Caitlin, men jag tror du visste det redan.
-Trevligt att träffa dig med. Jaa, jag vet att du är Caitlin, men det var kul att äntligen träffa dej, sa jag och skakade hand med henne.
-Jaa, du är en lycklig tjej du, sa hon och log. Du är Justins flickvän som nästan alla tjejer drömmer om att få vara.
-Haha, jaa, jag är lycklig, men är du säker att det är okej att jag är hans flickvän, att du inte vill döda mig eller nått? sa jag och skrattade lite.
-Nä, det är okej, jag har ju Tyler nu, sa hon. Då kom en kille fram till henne och kysste henne.
-Hej Lovisa, jag är Tyler, sa han.
-Hej, vi pratade just om dej, sa jag.
-Haha, jag hörde det, så vad tycker du, är Justin duktig? frågade han.
-Joo, jag älskar hans musik, svarade jag och log.
-Jaa, och nu är du hans flickvän, hur träffades ni? frågade Caitlin. Jag började berätta allt och när jag var klar sa Caitlin och Tyler:
-Wow, bra sätt att träffas på, haha, men här kommer han ju.
Justin kom backstage för konserten var nu över. Han kom fram till oss och kysste mig.
-Så, du har träffat Tyler och Caitlin? sa han och log.
-Aa, va har pratat så länge du var och uppträdde, svarade jag.
-Okej, men jag ska gå och byta om, jag kommer snart, sa han och gick iväg och bytte om. Efter en stund kom han tillbaka. Han såg så snygg ut, som alltid då men... Jaa, hot, uuh... ;).
-Kommer du Lovisa, jag vill visa dig runt, sa Justin och tog min hand.
-Och jag vill träffa alla, sa jag och log.
-Du ska få göra det, sa han och kysste mig igen. Vi gick till ett rum, och när vi kom in där såg jag justins crew. Alla var där.
-Okej, jag gissar att det här är var alla hänger före konserten och efter, right? skrattade jag. Pattie kom fram till mig och sa:
-Trevligt att träffas, Lovisa, jag är Justins mamma, Pattie.
-Trevligt att träffa dig med, sa jag och vi skakade hand. Usher kom fram till Justin.
-Justin, du har verkligen hittat en snygg flickvän, sa Usher och blinkade till mig.
-Haha, jo, jag vet, sa Justin och kramade om mig.
-Nämen tack, sa jag och skrattade. Nu stod alla flockade runt oss och hälsade på mig och nästan alla sa till Justin "Hon är ju så trevlig och söt" eller nått i den stilen. Alla var riktigt trevliga och jag kände mig som hemma. Christian var också där och han kom fram till mig.
-Så, du är ju ändå en snygg tjej, sa han och blinkade. Jag slog till honom lite lätt på armen och sa:
-Haha, försök inte få mig på fall, I'm Justin's.
Justin hade plötsligt försvunnit och alla började leta efter honom. Vi delade upp oss och gick och letade. Jag fick gå ensam och leta efter honom i hans bytesrum. När jag kom in där tog någon i mig och höl mig för ögonen. Jag skrek...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu vet alla om att Justin har en flickvän, tkr ni det är bra eller dåligt?? Vem tror ni det är som tog fast henne? :) KOMENTERA!<3 Vad tror ni kmr hända?? :) KOMENTERA!!<3

Kram Madde

Ps. Jag söker nån som kan göra en design till mej. Skulle vara tacksam om jag skulle kunna få en design gratis.


Kommentarer
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:03:14
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:04:31
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:05:10
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:05:17
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:05:26
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja kan göra design ^^ jag har mejlat till dig ^^ så de är bara att höra av sig :) <3

2010-11-27 @ 15:05:38
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Karro ;)

nya episoder ute :)

ha en fin kväll, kram på dig :)

2010-11-27 @ 20:14:35
URL: http://bejber.blogg.se/
Postat av: celine

mer den är jättebra

2010-11-27 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0