Forever and always, part 15

-Du måste upp så du kan sova i natt sen, sa hon och log. Kom ner nu så äter vi.
Jag gick ner och vi åt. Vi pratade och för första gången på länge kändes det som om jag hade en mamma. Det hade jag inte känt på länge eftersom hon jobbade osv. Efter en stund gick jag upp till mitt rum och gick och la mig. Jag somnade direkt...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamma väckte mig på morgonen och jag steg upp. Jag gick och duschade och så klädde jag på mig. Jag tog på mig ett par tajta jeans, en lila topp och en lila hoodie. Jag gick ner och åt. Efter att jag hade ätit spranf jag upp till mitt rum, borstade håret, borstade tänderna och tog på lite mascara och läppglans. Sen tog jag väskan och telefonen och sprang ner. Jag kysste mamma på kinden och sa:
-Hejdå, syns senare.
Jag gick till bussen och väntade på att den skulle komma. Efter en stund kom den. Jag gick in och satte mig. Efter en stund var bussen vid skolan. Jag gick ut och där stod Sammie. Jag kramade om henne hårt och länge.
-Jag saknade dig så jäävla mycket, hur var det i L.A? frågade jag efter att vi slutade kramas. Vi gick mot skolan så länge hon förklarade och berättade om allt i L.A. Vi gick till skåpen och tog ut böckerna. När vi började gå mot klassrummet vi skulle vara i hörde vi ett skrik.
-OMG!! DET ÄR LOVISA!! skrek någon.
-Faaaan, sa jag men vi fortsatte gå lugnt. Efter en stund slapp vi inte framåt för vi var omringade av galna Bieber-fans. Vi fick hundra frågor, eller snarade jag, som t. ex. "Var är Justin?", "Kommer han komma till vår skola?", "Får jag träffa honom?", "Hur träffades ni?" och så var det några som sa "Jag fan hatar dig, han är min, jag ska döda dig". Jag och Sammie ignorerade allt och vi försökte komma ur den stora gruppen men det gick inte. Då kom några lärare.
-OKEJ, ALLA TAR FEM STEG BORT FRÅN LOVISA OCH SAMMIE OCH LÅTER DEM GÅ TILL KLASSEN! BEHANDLA LOVISA SOM EN NORMAL ELEV, TACK! GÅ NU TILL ERA KLASSER!! DIREKT!! skrek rektorn och log mot oss. Okej, så i vanliga fall hatar jag honom men nu var jag faktist glad. Alla lydde och vi gick till våra klasser. Första timmen hade vi historia, fan va trögt. Timmen sniglade sig fram. Nästa timme hade vi gymnastik, men jag fick ju inte vara med så jag satt och tittade. Efter gympan hade vi lunch. Jag var såå hungrig. När jag och Sammie var påväg till matsalen såg vi att det var stort kaos utanför matsalsdörrarna. Vi gick närmare och vi hörde hur tjejer ropade "OMG! JUSTIN BIEBER!! SNÄLLA KAN JAG FÅ EN KRAM??". Jag och Sammie kollade på varandra och gick dit. Då hörde jag hur Justin ropade:
-OKEJ, KAN ALLA SNÄLLA TA FEM STEG IFRÅN MIG SÅ JAG SLIPPER IGENOM HÄR?? JAG KÄNNER MIG LITE INSTÄNGD!!
Alla lydde och tog fem steg ifrån Justin.
-TACK! ropade Justin och då såg han mig. Jag gick fram till honom och kramade honom och sa:
-Vad fan gör du här Justin?! Borde du inte ta det lugnt?!
-Jaa, men asså jag behövde ju komma ut lite, och så ville jag träffa dig, sa han och kysste mig. Jag kysste honom tilllbaka och först då märkte jag hur alla tittade på oss. Sammie kom fram till mig och sa:
-Wow, nu kommer det bli kaos...
-Haha, jo klart, sa jag och skrattade. Hon sträckte fram handen och sa:
-Hej Justin, jag heter Sammie, jag är Lovisas bästis.
-Hej, trevligt att träffas, och tack för att du tar det lugnt och inte skriker, sa han och kramade henne. Hon skrattade lite och sa:
-Hur skulle det se ut om jag skulle stå här och freaka out då jag är Lovisas bästis? Haha.
Jag skrattade och sa:
-Nä, nu är jag jävligt hungrig, kommer du Justin och äta med oss?
-Ja, jag fick lov av rektorn så, det gör jag, svarade han och tog min hand. Vi försökte gå igenom hela folksamlingen men det gick inte så till sist ropade jag:
-OKEJ! SÅ JUSTIN ÄR HÄR, BIG DEAL, NI KAN SLUTA GLO OCH FLYTTA UNDAN LITE JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ!!
Ingen gjorde nått.
-Nähä okej... sa jag.
-JUSTIN HÅLLER PÅ ATT DÖ FÖR HAN ÄR SÅ HUNGRIG SÅ SLÄPP FRAM OSS!! skrek jag då. Då steg alla undan. Jag skrattade och sa:
-Jaha, då funkar det, när jag säger ditt namn, haha.
Vi gick in i matsalen och tog åt oss mat. Sen satte vi oss ner vid ett 4 personers bord och började äta. Efter en stund kom Sammies pojkvän och satte sig ner.
-Hej, jag heter Jonas, jag är Sammies pojkvän, sa han och skakade hand med Justin. Justin och Jonas satt en stund och snackade ishockey, fotboll osv. Killsaker, du vet. De kom riktigt bra överräns och blev kompisar. Jag och Sammie skulle gå och hämta våra böcker till nästa timme så Justin gick omkring lite med Jonas. När vi skulle gå fram till dem igen stod Elise och pratade med dem, eller rättare sagt med Justin. När hon såg mig tog hon ett hårt grepp om Justin och kysste honom. Jag kollade på och tänkte "Justin kommer knuffa bort, han kan ju inte hångla med nån annan". Nä faaaan. Jag gick fram till dem och såg att Elise hade sina händer hårt om Justins armar, och med hennes vassa naglar så kan det inte vara lätt att slippa ur greppet. Jag drog snabbt bort Elise men jag orkade inte bry mig, så jag bitchslappade henne och gick iväg. Då hörde jag Sammie som ropade:
-VILKEN JÄVLA HORA DU ÄR, ELISE!! HUR FAN KAN DU?! OCH DU HÅNGLAR MED SJÄLVASTE JUSTIN BIEBER, OCH DETHÄR KOMMER KOMMA UT SOM "Justin Bieber's making out with some one else after 2 weeks together with Lovisa, is Lovisa sad? Find out!" NÅGOT SÅNT, JUSTIN KOMMER FÅ SKULDEN, DU FAN INTE KLOK!! OCH DU SKA KALLAS TRUE FAN!! NÄ HERREGUD, HÄR ORKAR MAN JU BARA INTE VARA, DU ÄR JU JÄVLA HJÄRNSTÖRD!!!!
När jag hörde vad Sammie ropade gick jag fram till dem igen. Jag tittade på Justin och sa:
-Varför gör du så här, Elise? Jag tror alla vill veta.
-Varför?! Jag gör det för jag tänker på Justin, han förtjänar någon bättre än dig, som till exempel mig, svarade hon.
-Ja men, om han förtjänar någon bättre så kan han ju hitta nån själv, sa Sammie, men nu var hon lite lugnare. Justin kom fram till mig och kysste mig och viskade:
-Förlåt, det var inte meningen, jag älskar dig. Jag visste inte att hon var så jävla bitching.
-Det är okej, jag älskar dig också, viskade jag tillbaka. Justin behövde gå tillbaka till sjukhuset och Elise var tyst för en gångs skull. Skoldagen gick otroligt snabbt och efter skolan gick jag och Sammie hem till oss. När vi kom hem tog vi det lugnt och bara pratade lite om allt möjligt, och vi försökte undvika att prata om Elise. Men jag måste ju tacka Sammie för vad hon gjorde, tänkte jag. Jag kramade om Sammie och sa:
-Tack för det du gjorde idag mot Elise, det var snällt, jag hade inte ork och lust att säga nått elakt till henne så tack för att du tog hand om det.
-Det var bara kul att se hennes min när jag började ropa åt henne, haha, sa hon och kramade mig. Efter en timme eller två gick Sammie hem och jag skulle och besöka Justin, men först ringde jag honom. Han svarade direkt.
-Hej, var är du, Justin? frågade jag.
-Jag fick åka hem idag, bara jag tar det lugnt, så jag är hemma, ska jag skicka en bil? sa han. Det är så bra, vad han än säger så får han mig att le.
-Jo, gör det, vi syns, sa jag och la på. Jag sprang upp och bytte om och när jag var klar gick jag ut. Där stod limousinen. Jag gick in i limousinen och den körde iväg. Efter en stund kom vi fram till Justin...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste rusa till skolan nu, peace! KOMENTERA! Kan vara att ni inte får någon mer del nu idag, för ajg har modellkurs, men titta in ibland!

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Julia

aaaw vad gullig Justin är :) vilken bitch den där Elsie är, fuck her! Ska du göra fler idag? :D Hoppas Hoppas ! <333

2010-11-30 @ 09:07:33
Postat av: Lintso

HEJ!!!!!

Jag har läst alla dina delar nu wow döm e ju skitbra!!!! sori att ja int ha kommenterat men ja sko läs allt först.



See ya later BFF!! Kram Linnu

2010-11-30 @ 13:32:11
Postat av: Tinetthe

Hej gud så bra haha <3 Visste inte att du gick på modelljobb <3 <3

2010-11-30 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0