Forever and always, part 12

-Justin, snälla, vakna, jag tycker jätte mycket om dig. Jag vet att jag inte har känt dig så länge men du är verkligen speciell, och du är bara så underbar, snälla vakna upp, för min skull, och för Pattie, och för alla dina fans, men snälla vakna upp, du måste vakna och du måste hålla ut, snälla, Pattie älskar dig, och det gör jag också, tror jag, jag har inte känt dig så länge, men snälla, vakna. Vi behöver dig här på jorden, snälla Justin, jag älskar dig, jag är helt säker nu. Vet du vad jag tänkte på när Filip våldtog mig? Jag tänkte på dig, jag tänkte att när Filip är klar ska jag springa till dig och ringa ambulans, jag lät Filip våldta mig bara så att du skulle kunna överleva, snälla Justin vakna, sa jag, men ingenting hände...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag satt en liten stund till hos Justin, sen kysste jag honom och gick ut. Pattie kramade mig och gick in. Jag satte mig ner bredvid mamma och mamma kramade mig.
-Älskling, vi ber för honom, han kommer vakna upp, för han vet att du älskar honom, och att du behöver honom, så han kommer fortsätta kämpa, han kommer vakna upp, jag lovar dig, älskling, sa mamma och kysste mig på pannan. Efter en stund kom en doktor till oss.
-Ni får nog sova här, vi har ett ledigt rum och Lovisa, vi måste kolla dig så du inte har några allvarliga skador i magen eller nått sånt, sa doktorn.
-Okej, vi sover här, hur är det riktigt med Justin? frågade mamma och lät riktigt oroligt.
-Vi är inte helt säkra, han tappade mycket blod och man är ju medvetslös, det ända just nu är nog att hoppas att han vaknar, och först när han vaknar, om han vaknar, så kan vi veta hur det är med honom, jag är lessen, svarade doktorn. När han sa sådär "Om han vaknar" började jag storgråta. Mamma kramade om mig och sa:
-Han kommer vakna, för han behöver dig också, så han kommer vakna och han kommer finnas där för dig.
Doktorn tog med mig till ett rum och undersökte mig.
-Har du haft din period på länge? frågade han plötsligt.
-Ööh, jag vet faktist inte, jag tror jag skulle ha haft det för 2 veckor sen, sa jag lite oroligt.
-Det verkar som om Filip har gjort dig gravid sist han våldtog dig, för det är en död bebis här inne, sa doktorn lugnt. WTF?! DÖD BEBIS! I MIN MAGE!!?? HERREGUD!!
-What the fuck??!! Död bebis, Gravid, WHAT?! frågade jag. Jag var förvirrad. Jag hade inte alls tänkt på att jag skulle ha fått mens för 2 veckor sen. Herregud, död bebis. Tur att den inte lever i alla fall. Men hur fan sak den komma ut??
-Vi kan operera bort bebisen nu ikväll, sa doktorn och log. HUR FAN KUNDE HAN LE NU??!!
-Joo, det går bra, svarade jag.
Så de tog mig till operationssalen och opererade mig och jag sov i uppvakningssalen hela natten.
På morgonen vaknade jag och jag hade jätte ont i magen. Sjuksköterskor tvingade mig upp och gå och jag gjorde det. Det gjorde så ont i magen och benen så det kändes som om nån högg mig med knivar men efter en timme klarade jag av det och det gjorde inte ont mera. Jag gick till Justins rum men han hade inte vaknat. FAN!

Dagarna gick och Justin vaknade inte. Nu hade det gått två veckor och doktorerna började tvivla på att han nånsin skulle vakna... Det gjorde alla andra också men jag ville inte se sanningen i vitögat. Jag ville inte att han skulle dö, jag ville att han skulle krama mig, och kyssa mig och säga att han älskade mig för efter 2 veckor utan honom märkte jag att jag fakrist älskade honom och det gjorde mig galen att han kanske aldrig kommer vakna upp mer. Jag gick in till honom och kysste honom och började prata med honom igen, men inget hände denna gång heller...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAN MÅSTE VAKNA UPP!<3 Och vad för bebis? :) :P Haha, blev ni förvånade?? Lol, Ni fick ett kort part nu för jag måste sluta. KOMENTERA! :)
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättebra!! Meeeeeeeer!!

2010-11-28 @ 15:27:44
Postat av: vicki

meeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grymt bra!!!

<3

2010-11-28 @ 16:39:04
URL: http://vickisoderlund.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

GUUUD SÅ BRAA DEN ÄÄÄR!MEEEER

2010-11-28 @ 17:00:13
Postat av: Anonym

skiit bra... meeeeeer!!!!!!!!111 när kmr nästa?

jävla cp filip :@

2010-11-28 @ 17:15:59
Postat av: caroline

skriv meeer !!!! och längre parter ;D

2010-11-28 @ 18:24:56
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: Han måste!

Han måste vakna :'(

2010-11-28 @ 19:23:08
Postat av: emma

bäst

2010-11-28 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0