Svar på fråga.

Hej

En tjej som heter Julia hade svarat på mina frågor i inlägget 'do you want sex? :P'

Hon hade skrivit såhär:

"Svar -

1. Gärna lite sex scener, I mean, vad vore en novell utan lite sex scener( haha )

2. Ha gärna frågestund, men vilken typ av frågor ska man fråga? om dig eller om Justin Bieber?"


Svar på din fråga:

Fråga frågor om mig :), Så lär alla läsare känna mig :). Tack för att du komenterar bloggen :). Kram Madde :) ps. Nog får läsarna också fråga frågor om Justin om de vill veta något om honom som de inte vet :).

Okej, nu ska jag skriva part 19 :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Julia

Okej tack för dina svar :D

hehe när börjar frågestunden?

Kan du inte göra ett inlägg typ där det står '' nu börjat frågestunden'' :D

2010-12-01 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0