Forever and always, part 53

Vi satte oss ner i sanden och bara höll varandra i händerna. Sedan vände sig Justin om mot mig och kysste mig och vi kysstes väldigt länge. Justin tgo handen innanför min topp och smekte min rygg och så kysste han min hals. Jag la mig ner på sanden och Justin la sig ovanpå mig och vi fortsatte kyssas. Åh, vad jag älskar Justin...


Vi fortsatte kyssas och Justin började ta av mig toppen. Men då avslutade jag kyssen.
-Justin... Inte här, inte nu, sa jag där jag låg på sanden.
-Mm... Men jag älskar dig! sa han och satte sig på sanden. Jag satte mig upp och han kysste mig igen.
-Älskar dig med, men vi måste faktist tänka lite också, jag menar, jag kan ju faktist INTE bli gravid... Våra mammor kommer döda oss i så fall, sa jag. Justin nickade och så la han armen om mig.
-Jag har saknat dig, sa han och kysste mig på kinden.
-Jag har saknat dig med, svarade jag och la huvudet på hans axel. Vi bara satt där och höll om varandra.
-Justin... sa jag plötsligt.
-Va, älskling? sa Justin.
-Jo... Vi måste komma på en plan så att våra mammor låter oss träffas igen... sa jag och gäspade.
-Mm... Jag vet... sa Justin och suckade. VI satt en lång stund och tänkte på det, sedan sa Justin:
-Men om vi visar dem hur mycket vi saknar dem, och när vi nu äntligen får tillbaka våra datorer så kan vi ju säga till mina fans att attackera mamma med tweets om att vi måste få träffas, haha.
-Bra idé, asså om att visa dem hur mycket vi saknar varandra, jag kan nog klämma fram några tårar frmaför mamma, och vara desperat, men sedan träffas vi varje natt här, klockan 2, visst? sa jag och gäspade igen.
-Mm. Bra, nu tycker jag att vi ska dra hem igen, så vi hinner få lite sömn, du verkar vara väldigt trött, haha, sa Justin och kysste mig, sedan hjälpte han mig upp och vi gick en liten bit tillsammans. Justin la ner sin cykel på marken och så la han händerna runt min midja och kysste mig. Vi kysstes länge, sedan avslutade jag kyssen och sa:
-Jag älskar dig, syns imorgon natt, haha.
-Älskar dig med, syns, sa Justin och kramade mig godnatt. Jag började gå mot mitt hus och såg att Justin cyklade iväg. Jag började klättra upp till balkongen och med lite omständigheter kom jag upp på min balkong. Jag gick tyst in i mitt rum igen och bytte om till pyjamas igen, sedan la jag mig ner i sängen och somnade.

Nästa morgon

Jag vaknade ganska sent. Klockan var 12 när jag vaknade. Då steg jag upp och klädde på mig och gick ner till köket. Jag hörde hur någon pratade i vardagsrummet.
-Asså... Jag vet att vi kanske är för hårda mot dem... Dom älskar ju ändå varnadra... Jag har blivit attackerad av Justins fans idag och dom tycker alla att Justin och Lovisa måste få träffas... Asså jag gav tillbaka datorn till Justin idag, men jag har fortfarande hans telefon... Men kanske är vi för hårda mot dem... Asså om dom håller ihop i två hela år, vilket jag inte tror dom kommer göra, så kan vi ju låta dem gifta sig, jag menar, det skadar ju inte, hörde jag Pattie säga. Jag ville bara hoppa omkring och skrika av glädje men istället gick jag in till köket och tog fram flingor och mjölk och hällde upp det i en skål. Jag satte mig ner och åt och snart märkte Pattie och mamma att jag var vaken så dom kom ut i köket.
-Okej, Justin kommer hit snart, sa Pattie och satte sig ner brevid mig.
-Men först ska vi ha lite tjejsnack, fortsatte mamma och satte sig mittemot mig.
-Öh... Okej... svarade jag medans jag åt.
-Okej... Du och Justin kommer få träffas, och om ni håller ihop i 2 år får ni sedan gifta er när ni båda är myndiga, okej? Men du måste lova att du aldrig har sex med honom utan skydd för vi vill inte att du ska bli gravid, okej? Först när ni är gifta, och du är över 20 år får du skaffa barn, lova det, sa mamma och kollade allvarligt på mig.
-Mm... Lovar! Jag är inte dum heller! sa jag. Då knackade nån på dörren. Jag gick och öppna och där stod Justin. Jag kramade honom hårt och länge, sedan kysste jag honom. Mamma och Pattie kom ut i hallen och sa:
-Ni får träffas, men Lovisa, du vet vad som gäller, ok?
-Mm. Bra, sa jag och drog upp Justin på mitt rum. Vi satte oss ner på sängen och jag tog min dator och loggade in på twitter. Vi satte oss och tweetade lite fans och hade ganska kul. Sedan gick vi ner till vardagsrummet och Justin tog fram en dvd. Jag såg inte vad det var, men när filmen väl började märkte jag att det var 'Never say never'.
-Jo... Asså den är inte klar, men detdär är vad vi har hittills. Men vi skulle behöva ha med dig också, tjejen jag älskar, sa Justin och kramade mig. Jag kysste honom på kinden och så kollade vi på filmen. Den var jättebra hittills. Och jag ska få vara med i den!


Blev lite kort. Sorry att ni inte fick nåt inlägg igår. Kommer sluta skriva svärord pga min bästis föräldrar -.- orkar inte mer... Men iaf KOMENTERA<3


Kommentarer
Postat av: Lintso

He e bra fö mina föräldrtar kan ju få dig att åka illa ut!

2010-12-29 @ 15:30:41
Postat av: Svarten97

mer mer mer mer!!!!!!! skriv mer snart, lova det ;)

2010-12-29 @ 15:43:11
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anna

Vrf får du nt skriva svär ord?

Kmr din bästis ifrån en super religös familj elr? :o

2010-12-29 @ 17:03:59
Postat av: lol

Jag tror på Gud, men jag tror inte att han precis dödar någon då de svär?? -.- Jag vill ha meeeer <33

2010-12-29 @ 19:20:53
Postat av: Johanna/Moonlight

JAA, vad kul att de får träffas igen :D Skitbra ofc mer,mer!!!

2010-12-29 @ 20:50:25
Postat av: Julia

Men guuud aa visst som om inte ett ända

barn/tonåring har svärt någon gång i livet?

Goosh jag tycker att du inte ska bry (menar inte på ett taskigt sätt men hitar inget annat ord än bry)dig om din bästis föräldrar,men om DINA föräldrar säger att du inte får då ska du sluta!? asso wtf ska andra vuxna bestäma om vad du skriver eller inte!?

2010-12-30 @ 15:11:51
Postat av: tilde

Snälla skriv mer idag!!!

2010-12-30 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0