Forever and Always, part 52

-SÅDÄR PRATAR DU INTE MED DIN MAMMA!! DU HAR UTEGÅNGFÖRBUD!! skek mamma efter mig.
-I DON'T GIVE A FUCK!! skrek jag och sjönk ner å golvet. FAN, FAN, FAN, FAN!! Jag grät, verkligen grät! Jag satt där och grät i åratal kändes det som, men jag brydde mig inte. Tänk om jag inte får träffa Justin mer?! FAN! Men jag kan ju... Jo det borde funka!


Jag steg upp och så gick jag ut ur badrummet och in i mitt rum. Jag såg att mamma hade tagit min telefon och min dator. Herregud! Jag la mig ner på sängen och suckade. Dom där jävla mammorna ska inte få mig att inte träffa Justin. Hellre dör jag! Mamma kom in i mitt rum och såg väldigt arg ut.
-Lovisa, du måste förstå att vi gör det för ert eget bästa, sa mamma där hon stod i dörröppningen.
-FÖR VÅRT EGET BÄSTA?! FÖR VÅRT EGET BÄSTA?! WHAT THE HELL?! DET ÄR INGET SOM ÄR BRA MED ATT INTE FÅ TRÄFFA PRESONEN MAN ÄLSKAR!!!! skrek jag åt mamma och hon gick ut ur rummet. Jag låg en lång stund på sängen men sedan bestämde jag mig för att gå ut ur mitt rum en stund. Så jag gick ner till mamma och så sa jag:
-Snälla? Kan jag inte bara få ringa Justin och prata en liten, liten stund? Snälla?! Annars kommer jag inte sova inatt!
Mamma hämtade nåt utan att säga nåt och så gav hon min telefon till mig.
-Ring då, men han kanske inte svarar, för Pattie har tagit hans telefon, sa mamma.
-TACK! sa jag och sprang upp till mitt rum och stängde dörren, sedan ringde jag honom.

Justins perspektiv:

Jag var i mitt rum hela kvällen. Plötsligt kom mamma in och räckte mig min telefon.
-Lovisa ringer, svara nu då, men sedan ska jag få din telefon, förståt? sa mamma. Jag svarade och mamma gick ut.
-Hej älskling! sa jag.
-Hej! Asså faan, att vi inte får träffa varandra! sa Lovisa och suckade.
-Mm, det suger! Vi har bara varit bort från varandra i en halv dag och jag håller redan på att dö, sa jag och suckade.
-Mm, jag med, men jag har en plan! sa Lovisa.
-Vadå? frågade jag.
-Du har ju palkong i ditt rum, och det har ju jag med, så vi kan ju klättra nerför dem och träffas på nåt ställe, som t. ex. stranden nära mitt hus, du kan ju ta din cykel och cykla till stranden, och jag går, berättade Lovisa. Det lät som en bra idé.
-Okej, vilken tid? frågade jag.
-typ, 2 tiden? sa Lovisa. På natten då asså.
-Okej, 2 tiden på stranden på natten? sa jag för att kolla att jag förstått allt.
-Jepp, älskar dig, syns, sa Lovisa.
-Älskar dig med, bye, sa jag och la på, sedan gick jag till mamma och gav henne telefonen. Jag gick upp till mitt rum och kollade på klockan. 10:37 pm visade den. Jag bestämde mig för att gå och sova. Jag böt om och så borstade jag tänderna. Jag gick ner till mamma och så godnatt och så gick jag upp till mitt rum igen. Jag ställde min väckarklocka på 01:25 am och så la jag mig ner. Jag somnade verkligen fort.

Lovisas perspektiv:

Jag borstade tänderna och så ställde jag min väckarklocka på 01:30 am så jag skulle hinna gå till stranden och ändå inte behöva springa dit, för stranden var ändå 1 km ifrån vårt hus så. Jag la mig ner i sängen utan att säga godnatt till mamma och somnade fort.
*Piiip Piip*
Jag vaknade när väckarklockan pipade och jag stängde fort av den och steg upp. Sedan klädde jag på mig och gick ut på min balkong och stängde sakta dörren. Sedan försökte jag klättra ner så tyst som möjligt. Det var åtminstone ett halv år sen jag klättrade ner här sist, tänkte jag medans jag klättrade. Men det var inte så svårt, och efter 2 minuter hoppade jag ner på marken och började gå mot stranden. Allt var så tyst och lugnt nu, så det var härligt att gå, och det var faktist ganska varmt ännu, fast det var höst. Jag gick en stund och så kom jag fram till stranden. Jag satte mig ner på en sten och väntade på Justin. Efter kanske 10 minuter såg jag nån komma gående mot mig. När personen kom närmare såg jag att det var Justin. Jag sprang till honom och kramade honom, sedan kysste jag honom, passionerat och länge. Sedan avslutade jag kyssen och sa:
-Jag har saknat dig så jävla mycket!
-Jag med, svarade Justin och kysste mig igen.
-Dethär får vi ju fortsätta göra, om inte våra föräldrar låter oss träffas, asså jag menar att smyga ut, sa jag. Justin nickade och tog min hand. Vi började gå längs stranden, då fick jag en flashback.
Flashback:
Jag och Justin kysstes, så plötsligt hörde vi nån som harklade sig, vi slutade kyssas och där stod Filip med en pistol och han sköt Justin.

Jag skakade på huvudet och fösökte få bort det ut huvudet. Filip är i fängelse! tänkte jag och så vände jag mig om mot Justin.
-Det var här Filip sköt dig, sa jag och svalde.
-Ja... Men han är ju i fängelse, så var inte rädd, sa Justin och kysste mig. Vi satte oss ner i sanden och bara höll varandra i händerna. Sedan vände sig Justin om mot mig och kysste mig och vi kysstes väldigt länge. Justin tgo handen innanför min topp och smekte min rygg och så kysste han min hals. Jag la mig ner på sanden och Justin la sig ovanpå mig och vi fortsatte kyssas. Åh, vad jag älskar Justin...


Nu har ni fått 2 part idag :) Glöm inte att klicka 'sign': http://twitition.com/4osj3 tack!<3 Komentera!<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: annaa

grymt! :D längtar efter nästa del :)

2010-12-27 @ 19:39:48
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: sofiastrand

MEER ! <33

2010-12-27 @ 20:57:29
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ofc skitbra, och vilken smart plan Lovisa hade;) mer,mer!!

2010-12-27 @ 21:31:17
Postat av: Julia

Aaaw, hoppas de träffas vaarje dag på det sättet xD Så mysigt hihi

2010-12-28 @ 00:32:07
Postat av: Lintso

Svinbra!!!!!! Mer tack! Synns sen. <3

2010-12-28 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0