Forever and always, part 40

Jag nickade och vi började gå mot limon. Sedan åkte vi iväg. När vi kom till hotellet igen, märkte jag hur blöta vi verkligen var. Alla kollade på oss som om vi var galna och jag kunde inte hålla mig för skratt. Vi åkte upp med hissen till vårt hotellrum. Vi gick in i vårt rum och jag skulle just ta av mig klänningen när jag såg nån stå på balkongen...


Jag skrek och sprang ut till Justin.
-Vad fan hände?! frågade Justin.
-Det är nån på vår balkong! sa jag. Justin tog min hand och så gick vi in i rummet och ut på balkongen. Där stod en tjej med en Bieber T-shirt på sig, och hon var faktist vacker. Hon tittade från Justin till mig och började hyperventilera. Jag gick fram till henne och satte mina händer på hennes axlar.
-Andas lugnt, och skrik inte, snälla, sa jag. Hon andades sakta in och ut och så sa hon:
-Förlåt att jag bara kommer upp hit på balkongen såhär och skrämmer er, jag heter Jovana Pavlov.
Hon stäckte fram handen och jag och hon skakade hand. Justin kom sedan fram till oss och kramade om tjejen, som tydligen hette Jovana.
-Jovana, hur i hela världen kom du upp hit? frågade jag sedan.
-Uh... Asså, jag har mina vägar, svarade hon och log nervöst.
-Men eftersom att du är i vårt hotellrum så måste vi få veta, sa Justin.
-Men, asså... Jag... Klättrade?... svarade hon, men hon märkte själv att det inte gick att tro henne.
-Okej... Så nu vill vi höra sanningen! sa jag.
-Okej... Men jag gick omkring här lite och så hittade jag denhär, sa hon och höll upp en av våra nycklar till rummet. Och så märkte jag att hörde till detta rum, så gick jag in och jag ville kolla utsikten så jag gick ut här på balkongen, lessen att jag skrämde livet ur dig, Lovisa.
Jag tog nyckeln och skrattade lite.
-Ja, du var allt fiffig, så berätta lite mer om dig själv, sa jag.
-Jag är 13 år, och så gillar jag hockey, fotboll, musik, skriva och att chilla med kompisar, sa hon och ryckte lite på axlarna.
-Haha, okej, men vad sägs om att di får ta ett kort med Justin, och så får du hans autograf, coh så lovar du att du inte berättar i vilket rum vi bor i här, okej? sa jag. Hon nickade ivrigt och sa:
-Jag lovar, och jag lovar att jag drar sen när jag har fått allt.
Hon gav hennes kamera till mig och jag tog en bild på henne och Justin. Sedan gav hon ett litet block till Justin där han skrev sin autograf. Sedan kramade hon oss och så sa hon:
-Tack så jättemycket! Jag älskar din musik, Justin!
Sedan gick hon ut ur rummet, och hon log som en galning. Vi skrattade lite och sedan gick Justin ut ur rummet, och jag bytte om till pyjamas. Sedan borstade jag tänderna och så gick jag ut i vardagsrummet. Justin satt där och kollade på tv. Jag satte mig brevid honom kysste honom på kinden.
-Godnatt sexy ;), sa jag och så kramade jag honom. Han kysste mig och så sa han:
-Jag kommer snart, godnatt, beautiful.
Jag la mig ner i sängen och tänkte lite. Efter en stund somnade jag.

Justins perspektiv:

Jag gick och borstade tänderna och så böt jag om. När jag skulle gå och lägga mig ringde min telefon. Jag kollade på displayen, okänt nummer, stod det. Jag svarade iallafall.
-Hej?... sa jag.
-Jerk, vi vill ha Lovisa, på direkten, annars kommer det hända nåt med Pattie, vi har henne, och våga inte meddela poliserna och säg inget till Lovisa, vi måste bara få henne, och du kommer aldrig få se henne mer, och om du inte kommer med Lovisa kommer du aldrig på se Pattie nåt mera! Kom till parken nära hotellet 'Solfjädern' (random) klockan två imorgon med Lovisa, allars får du aldrig se Pattei mer! sa nån i telefonen och så stängde han av.
-WHAT THE HELL?! skrek jag i telefonen. Va faan?! Lovisa... Mamma! Om jag vill se mamma igen måste jag lämna Lovisa till dem, men om jag lämna Lovisa till dem kommer jag aldrig se Lovisa mer...! FUCK! tänkte jag. VAD SKA JAG GÖRA?! HERREGUD!! FAAAAN!! tänkte jag.
Jag satt uppe länge och tänkte, sedan bestämde jag mig för att ringa Kenny och berätta allt, han kan ju kanske hjälpa mig. Så jag ringde Kenny och vi bestämde att han skulle ta första bästa flyg till Bahamas. Sedan gick jag och sova...


OMFG!!! SHIT!! VAD TROR NI HÄNDER? KOMENTERA!<3

Kram Madde

Ps. Tjejen som var inne i rummet har en blogg:
www.justindrewbeebs.blogg.se Hon fick en roll nu :). Men ni andra som också har komenterat, nån av er kommer få en roll senare :). Ds.


Kommentarer
Postat av: anna

omfb !!!!!!!!!!!!! skriv merr :OOOO

2010-12-17 @ 20:58:35
Postat av: Anonym

skriv en till idag, skit bra ju!:D

2010-12-17 @ 21:00:22
Postat av: jovana

HAHHAHAHAH, fan vilket skratt anfall jag fick när jag såg mitt namn :D <3

det var inte väntat ! <3

tack så mycket ! <3

novellen var skit bra ! vill ha mer :$

men ska inte pressa för mkt, vet hur det är ;)

2010-12-17 @ 21:01:58
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Julia

omg, hoppas att det är ett riktigt surt skämt! för annars :o

2010-12-17 @ 22:09:27
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var asbra kapitel och smart att ta något namn från läsarna ;)

2010-12-17 @ 23:29:31
Postat av: Svarten97

Spännande kapitel! tycker det är bra att du gör det där med att ta in nya karaktärer din story!

2010-12-18 @ 00:14:14
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Ella

ojojoj...VAD KOMMER HÄNDA!!!! meeeeerrr

2010-12-18 @ 10:12:42
Postat av: Lintso

Altså OMB!!!! Skibra liksom!!!!! Slriv ba meeeer!!!!!

2010-12-18 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0