Forever and always, part 39

Han kysste mig och sen sa han:
-Får jag bjuda ut dig på en dejt ikväll?
-Japp, gärna, svarade jag och skrattade.
-Okej, bra, då säger vi så, vi gör oss färdiga till 5 tiden, sen åker vi på dejt, okej? sa han och kysste mig. Jag nickade och så kollade jag på klockan. 14:23 visade den. Asså var det ingen brotska. Justin gick ut ur rummet igen och jag la mig ner på sängen. Tänk, Justin lovade att han kommer aldrig svika mig, inte ens när jag säger att han ska lämna mig. Oh, vilken underbar pojkvän han är...


Jag låg på sängen en lång stund och bara tänkte. Sedan kollade jag på klockan och såg att den var 16:03. Jag steg upp och sökte upp en snygg klänning. Den var svart och ganska kort. Jag hittade också en bolero (?). Jag gick in i badrummet och duschade. När jag var klar borstade jag tänderna och så gick jag ut ur badrummet. Jag böt om och så plattade jag håret lite. Sedan lag jag på lite mascara och läppglans och så tog jag på mig ringen som jag fick av Justin och gick ut ur rummet. Jag gick omkring i hotellrummet men hittade inte Justin någonstans. Jad hittade en lapp där det stod "Lovisa, kom ner till lobbyn, jag väntar på dig xoxo Din Justin". Jag log och tog in väska, sedan gick jag ner till lobbyn. När jag kom ner till lobbyn kollade jag mig omkring och såg Justin stå där. Han var så jäkla snygg.

Jag gick mot honom och kramade honom. Han kysste mig på kinden och så sa han:
-Du är jätte snygg ;).
-Tack, du med, svarade jag. Vi gick ut och där stod en limo. Vi satte oss i limon och körde iväg.
-Vart ska vi? frågade jag nyfiket.
-Du får se, svarade Justin.
-Du och dina överraskningar, svarade jag och skrattade. Vi sa inte så mycket medans vi åkte. När vi kom fram till platsen vi skulle va på tog Justin min hand och vi gick ut ur bilen. Jag kollade mig omkring.

-...Wow... sa jag. Denhär stranden var mycket finare än stranden vi hade varit på när vi var på dejt i Atlanta.
-Kom, sa Justin och vi gick ner på bryggan. Där fanns ett bord med ljus och rosor. Justin drog ut stolen för mig och så satte han sig ner själv. Så kom någon med maten. Denna gång fick vi pasta, men på samma tallrik. Haha, I don't mind ;). Jag åt lite och det smakade jätte gott. Justin kollade på mig och sa:
-Vad tycker du?
-Uh... Om allt här, så är det fantastiskt, maten är jätte god, och det är så vackert här, och att du är med, gör det ju bara bättre, svarade jag. Vi pratade om allt möjligt och när vi var klara steg Justin upp och tog min hand. Jag tog av mig mina skor eftersom att jag hade högklackat. Vi började gå längs stranden och sa inte så mycket, vi njöt bara av varandras närhet. Solen höll på att gå ner, så det var jätte vackert. När vi hade gått en lång stund på stranden stannade Justin och vände sig om mot mig. Han kysste mig försiktigt på läpparna. Vi stod en lång stund och tittade varandra i ögonen. Sen sa Justin:
-Får jag lov min sköna?
Jag tog hans hand och skrattade. Justin började sjunga 'First dance' och vi dansade nära varandra. Plötsligt började det regna. Men vi brydde oss inte. Vi dansade en lång stund och sedan kysste Justin mig. Alla tjejers dröm, att bli kysst av Justin i regnet, händer just mig, jag är helt himla lyckligt lottad, tänkte jag medans vi kysstes. Vi avslutade kyssen och kollade varandra i ögonen. Sedan sa Justin:
-Nu åker vi tillbaka till hotellet.
Jag nickade och vi började gå mot limon. Sedan åkte vi iväg. När vi kom till hotellet igen, märkte jag hur blöta vi verkligen var. Alla kollade på oss som om vi var galna och jag kunde inte hålla mig för skratt. Vi åkte upp med hissen till vårt hotellrum. Vi gick in i vårt rum och jag skulle just ta av mig klänningen när jag såg nån stå på balkongen...


Vem är på balkongen? KOMENTERA!<3

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: ida

FORTSÄTT idag, den är ju jätte bra!:D<33333

2010-12-16 @ 18:26:33
Postat av: Johanna/Moonlight

Grymtbra kapitel såklart, måste bara få veta vem det är!!!

2010-12-16 @ 18:31:32
Postat av: Svarten97

så himmla bra! måste veta vem som är på balkongen! meer! ;))))))

2010-12-16 @ 18:36:43
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Det borde vara hennes gamla kille eller nåt xD Bra meeeeer idag <3

2010-12-17 @ 08:23:49
Postat av: Lintso

Vem e de??? SÄÄÄÄGGGGGG!!!!!!! GRYMT BRA LIKSOM!!!! Fortsättt skriva please ja e typ beroende!! XD

2010-12-17 @ 11:34:29
Postat av: Lintso

Vem e de???? E de Filip?????? Hoppas du skriver mera!!!



Kram Linnu <3

2010-12-17 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0