Forever and always, part 36

Jag gick och la mig i sängen men kunde inte somna. Efter vad som kändes som evigheter så höll jag på att somna. Då ringde min telefon. Herregud, tänkte jag och svarade.
-Hej, vem fan e du som ringer denhär tiden? sa jag sömnigt.
-Lessen älskling, men jag saknar dig, och det är lördag nu...<3


-Hej Justin, snälla ring inte på natten, jag är skittrött, haha, sa jag sömnigt.

-Sorry, älskling, men jag ringer på morgonen istället då, godnatt, babe, sa han och så la han på. Jag la telefonen på bordet och så somnade jag.

På morgonen vaknade jag kanske 12. Jag steg upp och klädde på mig en hoodie och ett par byxor. Jag gick ner till köket och där satt mamma,Pattie och Justin.
-Justin, vad gör du här? frågade jag och satte mig ner vid bordet.
-Vi planerar resan, svarade han och kramade mig. Mamma hade tydligen kokat bacon och ägg så jag åt mycket.
-Så, när kom ni hit då? frågade jag medans jag åt.
-För en timme sen kanske, du är bara såå söt när du sover! sa Justin och skrattade. Jag kollade på honom och sa:
-Och du väckte inte mig?!
-Sorry, men jag väckte dig på natten så jag tänkte att du kommer döda mig om jag väcker dig, svarade han och skrattade igen. Jag skakade på huvudet och fortsatte äta.
-Okej, så Lovisa, Sammie ringde medans du sov, sa mamma.
-Great, jag ska ringa upp henne sa jag och tog min telefon och ringde Sammie. Hon svarade direkt.
-Hej, sa jag.
-Hej, Lovi, svarade Sammie. Det var bara Sammie som kallade mig Lovi, det satt i från när vi var 4 år och träffade varandra, då hade Sammie svårt att säga 'S' så när hon skulle säga sitt namn blev det 'Jammie' så jag kallade henne alltid 'Jammie' förr, och hon sa då 'Lovija' och det tyckte jag inte om så det blev Lovi. Lite krångligt, jag vet.
-Så, vad har du på hjärtat då?
-Ja, vad ska du göra idag då?
-Asså, Justin och Pattie är här, vi ska planera resan till Bahamas, asså Fatta, BAHAMAS!! God!
-Haha, Älska, men jag får klara mig utan dig igen då, fuck!
-Sorry, men hallå?! Be happy! Haha.
-Okej, men så, du kan inte träffa mig idag då?
-På kvällen, för vi åker imorgon, så jag måste hinna träffa dig före det, så vi rings ikväll.
-Japp, det gör vi. Men asså Jonas... Han gjorde slut...
-VA?! Herreguud!! OMG! Jag är såå lessen. Varför?!
-Han sa att "Jag är elak mot andra och att jag tycker om Justin mer än honom", GOD!
-Herregud! Sa han det?! PROBLEM!!
-Mm... Och jag som tycker om honom riktigt mycket...
-Men herregud! sa jag. Då viskade mamma:
-Du måste slut nu, vi måste hinna planera lite.
-Sammie, jag måste sluta nu, vi rings, älskar dig, sa jag och la på.

-Vad var allt detdär "Herregud" sakerna? frågade Justin.
-Jag berättar senare, sa jag och vi alla gick till vardagsrummet. Vi satte oss ner och pratade lite. Vi pratade lite om vad vi ska göra och så sa Pattie:
-Okej, vi vet att vi kan lite på er, att ni inte gör nåt dumt om ni får sova i samma rum, lova det?
-Yeah, okej, lovar, sa jag och skrattade.
-Lovisa, seriöst, sa mamma strängt.
-Vadå? Jag är seriös! sa jag. Justin kollade på mig och brast i skratt. Jag slog honom men började skratta själv.
-Okej, vi lovar, sorry för allt skratt, men haha, sa Justin. Pattie och mamma kollade på oss och sen skakade de på huvudet.
-Tänk då vi var i den där åldern, haha, sa mamma.
-NEJ! Justin vi går upp till mitt rum före dom börjar minnas, sa jag. Alla skrattade och så sa Pattie:
-Japp, det är nog bäst det, vi är ändå klara.
Jag och Justin gick upp till mitt rum och satte oss ner. Då ringde min telefon. Det var okänt nummer.
-Hej? svarade jag.
-Hej, vill du gå på dejt? frågade nån.
-Nä, sa jag och stängde av.
-Vem var det? frågade Justin.
-Nån frågade om jag vill gå på dejt, haha, sa jag och la mig ner på sängen. Justin kom och la sig på mig. Sen kysste han mig. Han slutade kyssa mig och sa:
-Jag hade saknat det.
Vi fortsatte prata lite och efter kanske 2 timmar åkte Pattie och Justin hem igen. Jag ringde Sammie och vi bestämde att hon skulle komma till mig. Hon kom efter kanske 10 minuter och vi hade lite kul, men sen så blev jag seriös. Vi pratade en lång stund och sen åkte hon hem igen. Jag packade det sista. Sedan gick jag ner till mamma och tittade på film med henne. Vi såg på 'The last song'. När filmen var över gick jag och sova. Imorgon till Bahamas...


Ska baka pepparkakor nu. peace!

Kommentarer
Postat av: Lintso

Okey nu e ja liksom seriös å ja ha liksom bestämt att du kommer ti skriv mer idaa!!! PLEASE!!!

2010-12-13 @ 18:08:20
Postat av: Johanna/Moonlight

Love you're story so much,so I have to take it in english :P It's just to good to be true :D!! More!!

2010-12-13 @ 19:51:02
Postat av: Svarten97

synd att sammies pojkvän gjorde slut,

men även om det hände...

superb! ;)

2010-12-13 @ 21:15:45
URL: http://svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0