Forever and always, part 32

Jag gick upp till mitt och tjejernas rum och började packa. Sen kramade jag om alla och tjejerna tyckte det var väldigt sårligt att jag skulle åka. Jag sa hejdå till Justin och gick sedan ut med mina väskor. Jag la in dem i bilen och satte mig i bilen. Bilen körde mig till flygplatsen och jag åkte med första bästa flyg till Atlanta. När jag satt på flyget och vi var i luften började jag storgårta. Kanske var dethär slutet?...


När jag kom till flygplatsen i Atlanta tog jag mina saker och gick ut ur planet. Jag gick och hämtade mina väskor och så ringde jag mamma. Hon kom och hämtade mig direkt. Som tur frågade hon inte nåt om varför jag kom hem. Justin... Min Justin... Som vill ta en paus... Och kanske så är den pausen förevigt, tänkte jag och började gråta igen. När vi kom hem gick jag direkt till mitt rum. Det var morgon i Atlanta men jag orkade verkligen inte gå till skolan eftersom jag skulle få 500 frågor om hur det hade varit där, varför jag är hemma osv. Så mamma let mig stanna hemma idag. Jag la mig ner på sängen och tänkte en stund, men jag försökte att undvika att tänka på Justin. Jag tog datorn och loggade in på twitter. Där såg jag att det var väldigt mycket drama om mig och Justin. Hur visste de? tänkte jag. Det var några fans som pratade om mig och Justin och där skickade de en länk till nån youtube video. Jag klickade på den och läste rubriken "It's over, for a while". Jag kollade intervjuen.
-Okej, så hur går det för dig och Lovisa då? frågade reporten.
-Uh... Asså hon åkte faktist hem idag, vi tog en liten... Uhm... Paus, svarade Justin. Okej, där fick jag veta varför alla visste. Jag klickade bort intervjuen och skrev på twitter "Everytime I hear something about you, I just wanna cry, I miss you". Sedan loggade jag ut. Jag la på 'Back to December' och la mig ner på sängen. Efter en stund gick jag ner till mamma och åt lite, men sedan gick jag upp till mitt rum igen. Jag gick via badrummet och såg att jag hade mascara över hela ansiktet så jag tvättade ansiktet. Sen bestämde jag mig för att ta en dusch. Så jag tog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag lät det varma vattnet rinna över min hud så att min hud blev alldeles röd, men jag brydde mig inte. Jag stod och duschade en lång stund. Justin... Jag älskar dig... Och jag saknar dig så jävla mycket, tänkte jag. Jag satte mig ner på golvet och lät vattnet vara på och jag grät som en liten tre-åring. Jälva Tyler... Om han inte skulle ha kysst mig skulle jag nu vara tillsammans med Justin, tänkte jag och fortsatte gråta. Hur jag än försökte så fick jag inte Justin ur mina tankar. Det går liksom bara inte, han är för perfekt, och jag älskar honom, tänkte jag. Efter kanske 1 timme kom mamma och knackade på badrumsdörren.
-Älskling, du kan inte låta vattnet rinna sådär länge, vi är inte miljonärer, och det vet du, sweetie.
Jag steg upp och stängde av vattnet. Sen gick jag ur duschen och började torka mig. När jag var torr tog jag på mig ett par mjukisbyxor och en lite för stor t-shirt och en mysig hoodie, jag orkade verkligen inte ha på nåt tight nu. Jag gick ner till vardagsrummet och letade fram 'Remember me'. Hade inte sett den på länge så jag tänkte att jag kunde se den. Jag la i den och satte mig i soffan. Egentligen orkade jag inte se nån film, men bara för att inte ligga på mitt rum och gråta. MItt i filmen ringde nån till mig. Jessica stod det på displayen. Jag svarade och hon sa:
-Hej, hur mår du?
-Uh... Bra... Eller kanske inte, men... svarade jag.
-Aa, jag förstår dig, du skulle se Justin just nu, han går omkring och hänger med huvudet, och han har haft några små gråtpart, om du förstår vad jag menar, sa Jessica. Justin har gråtit, på grund av mig... tänkte jag.
-Hälsa honom att jag älskar honom, och att jag är lessen för allt, och att jag saknar honom, sa jag till Jessica. Hon snyftade lite och sa:
-Jag förstår att det känns svårt nu, men han kommer komma tillbaka till dig, för du är amazing.
-Tack, men du, jag måste nog gå nu, hejdå, sa jag och la på.

Justins perspektiv:

Dagarna gick söligt framåt. Nu hade det gått 4 dagar sen jag så Lovisa senast. Jag var nu i Spanien, Madrid. Skulle ha en konsert här ikväll. Men jag har verkligen ingen lust. Nu var det 4 timmar kvar tills konserten skulle börja. Jag vill bara ha Lovisa här hos mig, tänkte jag. Då kom Jessica fram till mig.
-Jag pratade just med Lovisa igen, vi har pratat varje dag, hon hälsade att hon älskar dig och att hon saknar dig, du borde nog besöka henne och ta tillbaka henne, för jag vet ju själv att du älskar henne, sa hon och kollade på mig med sin poppyface. Jag nickade lite och sa sen:
-Men jag vet inte...
-Men hallå, det var ju inte Lovisa som kysste Tyler, Tyler kysste ju henne, och hon hade ingen chans att slippa bort från hans grepp, sa hon då. Men gör som du vill. Lycka till man.
Hon kramade mig och sen gick hon. Ja... Kanske skulle jag åka tillbaka till Lovisa...


Ni fick ett kort inlägg nu, men ni kommer få mera, om jag får 15 komentarer :), så komentera<3 :)
Tror ni att Justin åker tillbaka till Atlanta och får tillbaka Lovisa? KOMENTERA!<3
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: ANNA

MER! :D Justin o Lovisa måste bli tsm igen! :o

2010-12-10 @ 17:59:57
Postat av: AMANDA !

meeer !! :D

2010-12-10 @ 18:16:08
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Mera

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D

2010-12-10 @ 18:30:22
Postat av: Juice

Meer ;D

2010-12-10 @ 18:31:13
URL: http://josefinekangasniemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2010-12-10 @ 18:32:21
Postat av: Svarten97

bra! De MÅSTE bara bli tsm igen! ;D

2010-12-10 @ 18:32:22
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Emma

Håller med Anna! Dom måste bli tsm igen !

2010-12-10 @ 18:40:14
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Milla

Mer! Mer! Mer! Mer! Mer! Mer!

2010-12-10 @ 18:48:24
Postat av: Olivia

Mer snäääääla

2010-12-10 @ 18:48:51
Postat av: caroline

HOPPAS DET !!

2010-12-10 @ 19:29:42
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: frida

meeeeer!! snälla en till?!!:D

2010-12-10 @ 20:08:00
Postat av: linnea

meeer! en till!:D:D

2010-12-10 @ 20:08:37
Postat av: Wilma

Meer!

2010-12-10 @ 20:30:35
Postat av: malin

meeeeer!!

2010-12-10 @ 21:39:44
Postat av: nathalie

meer den e såå bra!!!

2010-12-10 @ 21:40:23
Postat av: Johanna/Moonlight

Din fanfic äger så mycket!!!! Snälla mer, och det är snart!!1;)

2010-12-10 @ 23:34:54
Postat av: Lintso

håller med alla andfra MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-11 @ 13:23:44
Postat av: Karro :)

Hej tjejen, gillar du Bieber noveller? Det gör jag! Jag har nyss påbörjat en ny, jätte snällt om du skulle vilja checka & kanske skriva en kommentar med vad du tyckte? :)



Kram på dig!!!;)

2010-12-11 @ 14:22:05
URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0