Forever and always, part 31

(Bara för att ni bad så snällt så får ni ett till part ikväll ;) )

Alla skrattade och jag tittade på Justin och ryckte på axlarna. Han skrattade och viskade:
-Att det ska vara så roligt... Men vi borde göra det igen.
Han blinkade och jag skrattade.
-Mm... Sure ;), svarade jag. Vi fortsatte köra leken en lång stund. Sen kom Scooter och gav oss McDonalds mat. Vi åt och hade riktigt kul. Om jag bara visste vad Tyler hade i tankarna...


Efter det så sa Tyler att han skulle ut ett tag så han gick. Det räckte kanske 10 minuter men han kom inte tillbaka. Caitlin sa att hon går och söker efter honom så hon gick ut ur rummet. Efter kanske 3 minuter kom hon tillbaka och sa:
-Hittade inte honom, Lovisa, gå ut och sök nu, du som alltid hittar allt och alla.
-Okej, sa jag och steg upp och gick ut. Där tog någon tag i mig. Det var Tyler. Han börjde sig frma över mig och kysste mig. Jag hade ingen chans att slippa från han grepp. Efter kanske 3 minuter kom alla andra ut och såg oss hångla. Jag försökte för allt i världen knuffa bort Tyler, men han var för stark. Justin gick fram till oss och drog bort Tyler från mig sen sa han till mig:
-Tack så mycket.
Han vände sig om och gick iväg men jag hann se en tår rinna ner för hans kind. Caitlin stod där och kollade från mig till Tyler sen sa hon:
-Jävla idioter, kom ALDRIG nära mig igen! Jag vill inte se er mer!
Hon gick in i rummet. Jag kollade en stund ner i marken sen märkte jag att jag började storgråta. Jag föll ner på mina knän och hade huvudet i händerna. Jag grät som en galning och Tyler försökte "trösta" mig.
-Men Lovisa, vi har ju hållit vårt förhållande hemligt så jätte länge, så det var kanske bäst att de fick reda på det, sa Tyler. VAD FAN TALAR HAN OM?! tänkte jag och började gråta ännu mer.
-Vad för nåt hemligt förhållande? frågade Jasmine. Jag steg upp och knuffade Tyler så han föll. Men han steg snabbt upp.
-VI HAR INGET JÄVLIGT FÖRHÅLLANDE!! JAG HAR ALDRIG DEJTAT DIG TYLER!! JAG HADE SEX MED JUSTIN OCH JAG ÄLSKAR HONOM!! INTE DIG!! DU ÄR EN JÄVLA IDIOT!! skrek jag. Han ryggade tillbaka. Sedan gick Ryan och Chaz fram till honom och drog honom med sig.
-Nu åker du hem, förstår du det? hörde jag Ryan säga. Jasmine och Jessica kom fram till mig och kramade mig.
-Det kommer bli bra, Justin kommer få reda på sanningen och allt kommer bli bra igen, viskade Jessica till mig. Jag såg hur Christian gick in i rummet igen.

Caitlins perspektiv:

Jag satt på soffan och grät. Hur kunde Tyler göra såhär? Och hur kunde Lovisa? Då kom Christian in i rummet. Han satte sig ner brevid mig och kramade mig, så sa han:
-Tyler är nog ingen bra typ, det var han som kysste Lovisa, och hon kunde inte få bort honom från henne, hon älskar Justin, och tycker att Tyler är en jävla idiot.
Han lät faktist som om han trodde på det. Kanske var det Tyler, och inte Lovisa. Efter en stunds tänkande bestämde jag mig för att förlåta Lovisa. Det var ju ändå Tyler som hade gjort allt så jävla fel.

Justins perspektiv:

Jag satt vid poolkanten och grät. Hur kunde Lovisa kyssa Tyler? Jag var så jävla lessen. Vi ahde haft sex, vi hade haft en dejt under Eiffeltornet, och vi hade gjort så mycket annat, och så går hon och kysser Tyler. Och jag som litade på henne. Jag hörde hur någon kom in och jag vände mig om. Där stod Lovisa med rödgråtna ögon. Hon kom gåndes lite närmare poolen men så stannade hon. Jag vände mig om igen.
-Justin... började hon men avbröt sig. Hon kom lite närmare men jag flyttade mig ifrån henne. Hon satte sig ändå ner vid poolkanten och stoppade fötterna i vattnet. Sen kollade hon på mig och sa:
-Justin, jag älskar dig.
Jag fnös och steg upp. Här tänkte jag inte vara. Jag började gå iväg och jag hörde hur hon steg upp också.
-Justin! Snälla, lyssna!
Jag fortsatte gå och hon kom efter mig. Då började jag springa. Hon sprang efter mig också. Men jag var snabbare än henne så jag hann springa ifrån henne.
-SNÄLLA JUSTIN!! Låt mig förklara! skrek hon. Jag ignorerade henne och sprang upp till aktivitetsrummet och satte mig där i en av fåtöljerna och grät. Efter kanske 10 minuter kom Lovisa in och sa:
-Nu sitter du stilla där och låter mig förklara!
Hon satte sig ner på soffan brevid mig och sa:
-Okej, du kommer säkert inte tro mig eller nåt, men Justin, jag älskar dig, jag hade sex med dig, jag hade dejt med dig under Eiffeltornet, hur skulle jag då gå och kyssa Tyler? Jag älskar dig.
Jo, visst, tänkte jag. Hon fortsatte:
-Du var den första jag berättade för att Filip våldtog mig, jag hade inte ens berättat det för Sammie, och hon är min bästis. Jag är ingen tjej som går från kille till kille, och det vet du! Jag älskar dig! Och det vet du också. Men jag förstår dig. Det tog tid för dig också att få mig att förstå att du inte hade nåt emellan dig och Jasmine, men jag litar på dig, och det borde du också göra. Jag behöver dig.
Jag vände mig om mot henne och kollade henne i ögonen för att se om hon talade sanning. OCh hon såg döds seriös ut. Jag suckade och så vände jag mig om igen.
-Lovisa, jag älskar dig jätte mycket också, men jag vet inte om jag orkar. Det är så många av mina fans som säger åt mig att jag dejtar fel person, och att du bara utnyttjar mig. Kanske skulle vi kunna ta en paus, och bara vara vänner? sa jag för det kändes verkligen tungt.

Lovisas perspektiv:

-Lovisa, jag älskar dig jätte mycket också, men jag vet inte om jag orkar. Det är så många av mina fans som säger åt mig att jag dejtar fel person, och att du bara utnyttjar mig. Kanske skulle vi kunna ta en paus, och bara vara vänner?

När han sa detdär ville jag bryta ihop. Jag kollade på honom och så sa jag:
-Paus eller förgått?
-Paus... Tror jag, svarade han. Tror han, men han vet inte. Jag steg upp och kramade honom. Så sa jag:
-Jag tror det är bäst för mig att åka hem då, det är ju ingen idé att jag är här om jag inte får kyssa dig.
-Mm... Kanske är det bäst att vi tar en paus från varandra helt.
Jag gick upp till mitt och tjejernas rum och började packa. Sen kramade jag om alla och tjejerna tyckte det var väldigt sårligt att jag skulle åka. Jag sa hejdå till Justin och gick sedan ut med mina väskor. Jag la in dem i bilen och satte mig i bilen. Bilen körde mig till flygplatsen och jag åkte med första bästa flyg till Atlanta. När jag satt på flyget och vi var i luften började jag storgårta. Kanske var dethär slutet?...


NEEEJ!!! JÄVLA TYLER!! Men nu måste jag verkligen skriva lite drama. Men KOMENTERA!<3 VAD KOMMER HÄNDA?! ÄR DETHÄR SLUTET FÖR Justin och Lovisa?! KOMENTERA!
Kram Madde

Ps. Det kan vara lite stavfel, sitter uppe halv ett och skriver. Men Kram!<3


Kommentarer
Postat av: Julia

ASSO ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ DEN JÄVLA HORUNGEN TYLOR!!!!!!! Förlåt för språket men behövde bara skriva av mig lite! Vilken skitstövel Tyler är! Hoppas hoppas hoooooppas Justin ger Lovisa en chans och inte tar en ''paus''

2010-12-10 @ 07:07:42
Postat av: alicia

mer

2010-12-10 @ 09:40:44
Postat av: Svarten97

Jäklar! Tyler är en riktig knepp! Håller med Julia, hooooooppas de inte tar "paus"!:(

2010-12-10 @ 12:43:38
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: frida

meeeer!! hoppas verkligen inte det är slut mellan justin och lovisa!!:(<3

2010-12-10 @ 14:25:20
Postat av: Anonym

ASSÅÅÅÅÅÅÅ, FUCK TYLOR....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÅLLER MED ALLA TJEJERNA ... MEN SNÄLLA SKRIV EN TILL IDAG?!?( KANSKE 2 TILL:) )

2010-12-10 @ 15:09:07
Postat av: Karin

Faan vilken idiot Tyler är!

Tkr allt ska bli bra emellan justin och lovisa!

SKIT BRA!

2010-12-10 @ 15:18:11
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: :)

mer:) hoppas han ger henne en chans till:)

2010-12-10 @ 15:33:30
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER Fucku Tyler...blir så sur på honom för det gick ju bra mellan Justin och Lovisa;( mEN MER IDAG SNÄLLA?:))<33333

2010-12-10 @ 15:54:34
Postat av: Lintso

ja håller me alla adra tjejerna!!! Bli sams bli sams bli sams...!!!

2010-12-11 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0