Forever and always, part 27

Vi åkte med Limousin till flygplatsen och när vi kom till flygplatsen blev vi attackerade av fans. Justin skrev autografer och tog kort med dem. Några ville också ta kort med mig och de ville ha min autograf också. Sedan gick vi till flygplanet som startade nästan direkt. Jag satt bredvid tjejerna och Justin satt med Ryan. Vi tjejer pratade mycket men jag somnade till sist...


Efter vad som kändes som 5 minuter väckte Jasmine mig och sa:
-Vi är framme nu.
Hon log elakt och skrattade.
-Nu börjar planen på riktigt, viskade Jessica. Vi steg upp och tog vårt handbagage och så gick vi ut ur planet. På flygplatsen var det nästan inga fan. Justin tog bilder med dem och så skrev han autografer. Men det gick väldigt fort. När vi kom ut ur flygplatsen åkte vi med limousin till hotellet. Denna gång fick vi tre tjejer dela rum och Justin och Ryan delade rum. Vi gick in till våra rum och packade upp. Efter att vi hade packat upp satte vi oss på soffan och pratade.
-Asså, när ska jag få nån pojkvän? frågade Jessica desperat.
-Ta det lugnt, du kommer hitta någon, sa Jasmine. Oh, och Ryan är min!
-Va? Tycker du om honom nu då? frågade jag och skrattade.
-Va? Han är ju skitsnygg! sa hon. VI skrattade och så sa Jessica:
-Men, han skrämde ju livet ur oss, haha.
-Ja, på tal om det, vi måste över till deras rum och nu är det er tur att förlåta dem, haha, sa jag. Vi steg upp och gick till killarnas rum. Vi knackade på och Ryan öppnade. Vi gick in rummet utan att säga ett ord och satte os ner i soffan. Jag lyckades inte få plats så jag satte mig i Justins famn.
-Okej, så vad har ni för ärende då? frågade Ryan och satte sig ner på golvet.
-Nä, vi ville bara hälsa på, sa Jasmine och skrattade.
-Men seriöst, har ni förlåtit oss nu då, eller? frågade Ryan.
-Men det är väl klart?! Varför skulle vi annars komma in här? frågade Jessica och slog honom lite.
-Ja, Jasmine, vad var det annars du sa i rummet? frågade jag och log elakt.
-Vad? Oh, det, snääälla, säg inte det här! sa hon och såg bedjande på mig. Jessica skrattade och sa:
-Jo, säg, haha, han måste ju få veta.
-Vadå? frågade killarna i kör.
-Nä, asså, inget, sa Jasmine.
-Joo, Jasmine sa...
Jasmine slog mig på huvudet så jag bet mig i tungan.
-Shut up!
-Aaaaaaj!! Det där gjorde ont! Nu bet jag mig i tungan!! AAAJ! sa jag och knuffade Jasmine.
-soory, men säg inget, lova Lovisa, sa Jasmine.
-Okej, jag säger inget, sa jag och log. Jessica säg!
-Aa, asså hon sa att Ryan...
Längre hann hon inte före Jasmine hade täckt för Jessicas mun med händerna.
-Va sa du Jasmine om Ryan? frågade Justin.
-Uuhm... Asså...
-Det är nog bäst att säga själv annars blir det ju bara pinsamt när vi berättar det, sa jag.
-Nä... Asså, glöm det, nu gör vi nåt annat, sa Jasmine.
-Vi har... Sanning eller konka! sa Ryan.
-Okej, sa jag. Vi satte oss i en ring på golvet och så sa Ryan:
-Okej, före vi börjar måste alla lova att göra det de måste göra och de måste också tala sanning, okej?
-Jag lovar, sa alla i kör. Jag fick börja. Jag tog sanning.
-Om du fick välja mellan att hångla med Justin i 10 minuter och aldrig se honom igen eller krama honom en gång och träffa honom varje dag men då får du bara krama honom, vad skulle du välja? frågade Jasmine och skrattade.
-Men faan... Det där går ju inte att svara på... Bara krama honom... Tror jag... svarade jag. Justin kramade mig och sa:
-Vilken tur att du får göra mer än att bara krama mig.
Då var det Jasmines tur. Hon tog också sanning.
-Okej, vad var det du hade sagt i rummet om Ryan? frågade Justin. Jasmine såg plågade ut.
-Ööh, asså... Jag sa att Ryan är min, haha, och att han är skitsnygg, sa hon och tittade ner i golvet. Justin klappade Ryan på axeln och sa:
-Där har du din tjej, haha.
Ryan verkade rodna. Wow, han verkar inte som killen som rodnar... tänkte jag. Då var det Justins tur. Han tog konka.
-Hångla med Lovisa i 7 minuter, sa Ryan. Jag och Justin tittade varandra i ögonen och så kysstes vi. Jag öppnade sakta munnen och våra tungor nuddade varandra. Han tog handen innanför min topp och smäkte min rygg. Så höll vi på i 7 minuter. Efter att dom 7 minuterna hade gått sa Ryan:
-Okej, ni kan sluta nu... Eftersom vi inte vill se någon porrshow här.
Tjejerna skrattade och vi slutade kyssas.
-Aa, mend et är väl klart att vi kommer ha sex framför ögonen på dig, vad trodde du? sa jag och skrattade. Vi fortsatte köra leken en stund till men jag började bli riktigt trött eftersom att jag inte var van med denna tidszon (?). Vi tjejer bestämde oss för att gå till vårt rum. Jag kysste Justin och sa:
-God natt, älskar dig.
-Älskar dig också, sweetie, sa han och kysste mig. Vi tjejer gick till vårt rum och böt om. Sedan borstade jag tänderna och kröp ner i sängen. Jag somnade nästan direkt...


Ganska boring... Jag vet... Men KOMENTERA!<3 Vad kommer hända i Paris då? :)

Kram Madde

Ps. Sista delen för idag tror jag.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha så nu är det Jasmine och Ryan, Uuuh, läängtar tills imorrn då 28 kommer :D <33

2010-12-05 @ 21:41:16
Postat av: anna

nej det va inte boring, det va ju spännande, :D älskar denna novell, längtar tills imorgon :DDD <33

2010-12-05 @ 21:47:40
Postat av: Tilda

Mer mer mer mer!

2010-12-06 @ 07:39:38
Postat av: Fia

Mer mer och mer kan du nt fixa ett t episode ikväll??

2010-12-06 @ 18:24:59
Postat av: Anonym

jag tror att jasmin och ryan kmr bli ihop

btw älska novellen

2010-12-06 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0