Forever and always, part 26

-Wow, jag tänkte aldrig att jag skulle prata med dig såhär, du verkar inte som tjejen som pratar öppet om sex, sa Jasmine och skrattade.
-Nä det stämmer, sa Jessica och skrattade också.
-Men vadå? Människor är fulla av överraskningar, sa jag och skrattade.
-Som Justin då, va? sa Jasmine. Plötsligt blev Jessica helt tyst, och jag tittade förvirrat på henne.
-Jessica, varför är du så seriös?? frågade jag.
-Nä utan, kolla bara inte bakåt, viskade hon.
-What the fuck? sa jag och vände mig om...


Där stod en man med svarta kläder och en pistol. Jag fick panik och menade skrika. Personen sa med mörk röst:
-Rör er inte, och sitt stilla.
Vi satt så stilla vi kunde och rörde oss inte ur fläcken. Han gick fram till oss och sa:
-Följ med.
Vi gjorde som han sa och han tog oss till nåt rum. Vi blev livrädda och jag var helt säker på att jag skulle dö nu. Jag såg hur Jasmine började gråta och Jessica skakade. Jag var nog den enda som stod stilla utan att flippa ur. Då tog personen av sig sin svarta mössa och då såg jag vem det var. Det var Ryan, Justins bästis.
-Nä! FAAN!! Du skrämde livet ur oss!! skrek jag. Justin kom in i rummet och höll på att skratta ihjäl sig.
-JUSTIN!! skrek jag och attackerade honom. Jasmine satt på golvet och hade panik fortfarande.
-RYAN!! DU SKRÄMDE LIVET UR OSS!!! JAG VAR SÄKER PÅ ATT JAG SKULLE DÖ!!!!!! skrek Jessica och slog Ryan.
-Ta det lugnt, vi villa bara ha lite kul, sa Ryan.
-KUL?! MEN VAD JÄVLA KUL DET ÄR ATT SKRÄMMA LIVET UR TRE TJEJER!!! JAG TRODDE OCKSÅ ATT JAG SKULLE DÖ!! skrek jag.
-Ta det lugnt, det var ju bara ett skämt ju, sa Justin. Och ni skulle ha sett era ansikten! Haha!
-JUSTIN!! RYAN!! UT HÄRIFRÅN!! NU!! skrek jag. Justin och ryan tittade på varandra och sprang ut. Jag kramade Jasmine och sa:
-Ta det lugnt, det var bara ett skämt, och jag vill döda dem, men ta det lugnt.
Jessica satte sig ner på soffan och sa:
-Vi borde ge tillbaka, på något sätt...
-Ja, det borde vi, sa Jasmine efter att hon hade återhämtat sig. Jag satte mig också ner på soffan och sa:
-Vems rum är dethär ens?
-Säkert Ryans... Kom vi går till vårt rum, sa Jessica. Vi gick till tjejernas rum och satte oss ner där.
-Vad fan ska vi göra?? frågade Jessica. Vi satte och tänkte en stund. Då kom jag på en idé.
-Jag vet! sa jag triumferande.
-VA?! sa tjejerna i kör.
-Vi kan busa lite med dem... sa jag och skrattade. Jag berättade hela planen och de tyckte det var bra.
-Nu ska vi ge tillbaka, sa vi i kör och jag gick till mitt och Justins rum igen. När jag kom in satt Justin och Ryan där och pratade.
-Förlåt Lovisa, för detdär, sa Ryan. Jag gick bara fram till sängen och knuffade ner dem och sa:
-Nu får ni gå nån annanstans, här ska jag vara.
Justin tittade på mig och sa:
-Du måste nog packa nu, vi ska åka till Paris.
-Oh, the city of love, med er? Glöm det, sa jag och skrattade. Justin tittade på mig och det gjorde Ryan också.
-Nån är visst arg ännu, sa Ryan.
-Nä, asså, det är okej att skrämma livet ur mig och tjejerna, sa jag och slog honom.
-Aj, slå mig inte, snälla, förlåt, kom igen, sa han. Då kom Jessica och Jasmine in.
-Hej, sa Jasmine och satte sig ner på sängen.
-Stackars dig som måste vara i samma rum som domhär... sa Jasmine.
-asså, tjejer, vi är lessna, men vi ville bara ha lite kul, snälla, sa Ryan. Justins teg upp från golvet och kom fram till mig och sa:
-Ni kan ju inte vara arga hela livet heller, och du vill nog komma till Paris med mig, sa han och blinkade. Jag satte mig upp och sa:
-Kom hit Justin.
Han kollade på mig och sa:
-Du kommer bara slå mig.
-Är du rädd? sa jag och skrattade. Okej, där gick din chans att få en kyss.
-Vaa?! Nää, detdär är fusk, sa han och satte sig ner på sängen.
-Okej, okej, sa jag och kysste honom. Nöjd??
-Jo, sa han och steg upp. Tjejer, nu måste ni packa.
-Okej, sa jag och steg upp och började packa. Tjejerna gick ut och packade. När jag var klar gick jag till tjejernas rum.
-Okej, nu är det dags för er att förlåta dem också, haha, så kul, sa jag och sen gick vi ner till lobbyn eftersom alla väntade på att vi skulle komma så vi kunde åka till flygplatsen och sedan till Paris. Vi åkte med Limousin till flygplatsen och när vi kom till flygplatsen blev vi attackerade av fans. Justin skrev autografer och tog kort med dem. Några ville också ta kort med mig och de ville ha min autograf också. Sedan gick vi till flygplanet som startade nästan direkt. Jag satt bredvid tjejerna och Justin satt med Ryan. Vi tjejer pratade mycket men jag somnade till sist...

Lovisas autografVad tkr ni? KOMENTERA!<3


 

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: anna

skitbra :DDD skriv mer :DDD

2010-12-05 @ 17:04:43
Postat av: Srra

Skirv mer snälla minst 2 idag??? ;D

2010-12-05 @ 17:27:20
Postat av: Julia

Hahah inte för att vara taskig men vem skrev det? menar Lovisas autograf? ser rätt fult ut om du frågar mig, sorry <3

2010-12-05 @ 18:01:44
Postat av: Lisa

Mer Mer mer!

snälla ett t episode t idag!!!!

2010-12-05 @ 18:21:52
Postat av: Anonym

Fattar inte att du knappt får några komentarer det är ju jättebra!! Mer snälla!!

2010-12-05 @ 18:50:48
Postat av: justinsjulija

mer ? :D

2010-12-05 @ 19:11:23
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer snälla 2 till idag :)=)

2010-12-05 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0