Forever and always, part 24

Jag och Jessica sprang till scenen och jag kramade om henne och sa:
-Good luck, kill it!
Hon sprang ut på scenen och började sjunga 'Almost love'. Efter en stund var det Justins tur att gå ut på scenen och börja med 'Love me'. Han var bäst! När han skulle sjunga 'Never let you go' sa han:
-Jag vill sjunga denhär låten för Lovisa, jag älskar dig.
Alla fans skrek och jag kände mig jätte rörd. Sedan började han sjunga och jag menade dö. Han var så bra, och han sjöng låten för mig. Jag är bara så lycklig, tänkte jag och log...


När Justin var färdig kom han backstage igen och jag sprang fram till honom och kramade honom. Han var jätte svettig men jag brydde mig inte.
-Jag älskar dig, viskade jag och kramade honom hårdare. Han skrattade lite och viskade tillbaka:
-Jag älskar dig också, men nu måste jag byta om.
Jag skrattade och släppte honom. Jessica kom fram till mig och sa:
-Ni är så gulliga, haha.
-Haha, tack, sa jag och log. Hej, vem tycker du om?
-Ööh, asså... En av killarna i 'Up and running' musikvideon, du vet... sa hon och såg plötsligt väldigt blyg ut.
-Hej, jag är ingen okänd som du pratar med, haha, sa jag. Hon kollade upp på mig och skrattade. Då kom Jasmine fram till oss.
-Asså, jag skulle vilja gå och shoppa imorgon när vi kommer till Paris, kommer ni med mig? frågade hon. Paris?! The city of love?! OMG! Visste inte ens att vi skulle dit, tänkte jag.
-Jamen det är väl klart, om vi inte har nån catfight, haha, sa jag och log.
-PARIS!! HERE WE COME!! skrek vi alla på samma gång och skrattade. Vi sprang till "sammlingsrummet". Påvägen dit sa Jasmine:
-Asså, haha, det måste ha sätt väldigt roligt ut när jag fakegrät och när Scooter sa "Säg förlåt", haha, menade börja gapskratta.
Vi gapskrattade och när vi kom in i "sammlingsrummet" skrattade vi ännu, så alla tittade på oss och sa:
-Vad hände med catfighten?? Haha.
Vi bara skrattade och satte oss ner. Då sa Jessica:
-Faan vad jag har ont i magen, haha.
-PMS!! skrek Jasmine och det märktes att hon var hyper. Alla tittade på oss med en jätte shockad min och vi började gapskratta.
-Hahahahaha, herreguud!! Ni skulle se era facen!! HAHAHAHA!! skrattade jag. Vi tre låg på golvet och skrattade och när vi satte oss upp igen sa Jessica:
-Jo faktist.
Då började vi skratta ännu mer. Sen steg jag upp och skulle ta lite godis men Scooter tog påsen ifrån mig och sa:
-Om nån av er äter mer godis och ni går ut kan ju folk tro att ni är galna.
-VADÅ?! Vi är ju det, haha, sa jag och började skratta. Alla tittade på mig och Jasmine och Jessica började gapskratta.
-Herregud, jag kommer ihåg när jag var sådär med mina kompisar, sa Pattie och skrattade. Goda tider.
Vi tjejer steg upp och attackerade Scooter för vi ville ha godiset. Vi fick godiset till sist och åt upp det. När vi var klara sa Justin:
-Herregud, jag förstår mig inte på tjejer ibland...
-HAHAHAHAHA!! skrattade vi tjejer. Vi kollade på varandra och började gapskratta igen.
-Men seriöst, Jessica, vad har du i magen? frågade jag. Vi tjejer låg ännu på golvet och Jessica sa:
-Mens, duuh.
Alla kollade på oss.
-What the fuck?! sa Usher och skakade på huvudet. Vi skrattade ihjäl oss på golvet och då kom Justin fram till mig och drog upp mig.
-Lovisa, är du trött? frågade han och kollade forskande på mig.
-NEJ! Vad får dig att tro det? frågade jag.
-Nä, du bara skrattar åt allt, och ni pratar om tjejsaker här så det skulle nog vara bra om ni gick och sova, sa han och skrattade lite.
-Pratar vi? Du menar mens, och PMS?! Haha, sa jag och vi tjejer skrattade ihjäl oss. Justin släppte mig och började gå iväg. Men sen vände han sig om igen och satte sig ner på en stol.
-Dom är ju galna, sa Sean Kingston. Vi steg upp och satte oss på soffan.
-Nä... Nu somnar jag, sa jag och la huvudet på Jessicas axel. Hon la huvudet på Jasmines axel och Jasmine sa:
-Hej! Jag har ingen axel att lägga huvudet på! Det är fusk!
Alla skrattade och hon la huvudet på Jessicas huvud. Jag somnade direkt. Justin väckte mig nästan direkt och sa:
-Nu ska vi åka till hotellet. Kom.
Han tog min hand och jag steg upp. Vi väckte Jessica och Jasmine och sen gick vi ut och åkte till hotellet. När vi kom till hotellet gick vi upp till våra rum. Jag kramade Jessica och Jasmine och sedan gick jag och Justin in i vårt rum. Jag böt om till pyjamas och borstade tänderna sen la jag mig ner i sängen. Justin kom efter några minuter. Han kysste mig och sa:
-God natt, sweetie. Jag älskar dig.
-Älskar dig också, sa jag och kramade honom. Jag la huvudet på hans bröstkorg och lyssnade på hans hjärta. Han stök mitt hår. Jag somnade i hans famn...


VAR TKR NI?! :) KOMENTERA!<3

Jag vet inte om det kommer några mera inlägg idag... Vi får se...

Kram madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var jättebra snälla mer!!!!!!!!1

2010-12-04 @ 19:29:43
Postat av: Julia

Hahah, Mens,Duuh. HAHAHA BÄSTA FAN! sen Usher ba, What the fuck? AHAH du är så skön tjejen xD

Komigen 2 till ikväll! <3

2010-12-04 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0