Forever and always, part 23

Det räckte länge, vad gjorde ni? frågade Sean Kingston med ett hånflin. Jag kollade på honom med en mördarblick men sedan skrattade jag bara. Vi gick ner och åt...


När vi hade ätit färdigt åkte vi till arenan och härjade omkring lite tills Justin måste upp på scenen och öva. Han övade och allt gick bra. Vi bestämde oss för att stanna i arenan hela dagen eftersom konserten skulle börja redan 5 tiden. Vi gick omkring där jag, Justin, Jasmine och Jessica. Jasmine kollade helatiden på oss lite avundsjukt men jag brydde mig inte. Jag och Justin gick hand i hand. Plötsligt stannade Justin och vände sig om mot mig. Han började kittla mig så jag skrek. Jag slapp bort från honom och sprang iväg från honom. Han kom fort efter mig och fick fast mig. Han tittade mig i ögonen och kysste mig. Jessica och Jasmine kom fort efter oss så de stod väl och tittade på. Jasmine kom fram till mig och "råkade" knuffa mig så jag föll.
-Ojsan, förlåt, sa hon och skrattade lite generat. Justin hjälpte mig direkt upp och gav Jasmine en mördarblick.
-Va? Det är väl inte mitt fel att hon är så klumpig, sa Jasmine och började gå iväg. Jag visste att om jag brydde mig skulle det bli catfight och det ville jag inte. Så jag steg upp och vi fortsatte gå. Jasmine "råkade" igen knuffa mig så jag nästan föll på Justin, men han tog emot mig. Jasmine skrattade högt och sa:
-Men herregud, varför är du så klumpig?
Justin gav henne igen en mördarblick och jag gick fram till henne och knuffade henne.
-Ojsan, sorry, men det är inte mitt fel att du är så fet, sa jag och gick iväg med Justin i släptåg.
-Haha, bra gjort, sa Justin och kramade om mig. Jessica följe också efter oss och skrattade.
-Hallå?! Kan ingen hjälpa mig upp?! frågade hon. AH!
Jag skrattade och vände mig om mot henne. Jag såg att hon steg upp och försökte mörda mig med hennes blick. Hon kom fram till oss och sa:
-Detdär var ju elakt! Justin, hur kan du gilla dendär jävla horan?!
Justin vände sig om mot henne och sa:
-Hon är ingen hora! Jag älskar henne!
-Face that bitch! sa jag och fortsatte gå. Jessica skrattade och följde efter mig. Justin kom bakom mig och kramade om mig. Det var uppenbart att Jasmine hatade mig nu, men jag brydde mig inte, inget kan få mig och Justin att göra slut. Vi gick till "samlingsrummet" där alla andra var. När vi kom in där så var Jasmine riktigt efter oss så det verkade som om vi hade lämnat henne.
-Var är Jasmine? frågade Scooter och tittade på oss med en anklagande blick.
-Hon kommer, sa jag och satte mig ner i en av sofforna. Då kom Jasmine inne. Hon fakegrät.
-Jasmine, vad är det? frågade Scooter och tittade anklagande på mig.
-Lovisa sa att jag är fet, och sen knuffade hon mig, och så lämnade de mig, sa hon och fakegrät ännu mer. Jag och Jessica började gapskratta. Vi skrattade så mycket att vi låg på golvet.
-Hahahahaahahahahaha, vilket skämt, skrattade jag. Justin tittade på mig och brast i skratt.
-Vad är det som är så kul? Nu säger ni förlåt åt Jasmine, sa Scooter och kunde inte nästan hålla sig för skratt.
-Hahaha, Scooter, vi är inte tre år längre, tre-åringar gråter för såndära saker, hahahaha, och hon kallade mig klumpig och hora! Hahahahaha, sa jag och skrattade och satte mig upp igen.
-Jasmine och Lovisa, sluta er catfight nu, och hora är nog fulare än fet så Jasmine, sluta vara så elak nu, vi kan ju inte ha med dig här om du och Lovisa ska fightas, sa Scooter och vände sig om mot Jasmine. Förstår du det?
-Joo, men det är Lovisas fel!! ALLTING! HON FÖRSTÖR ALLTING!! JAG VAR IHOP MED JUSTIN OCH SEN KOM HON OCH TOG HONOM!! HON ÄR JU EN JÄVLA HORA! skrek Jasmine och sprang ut. Scooter tittade shockat på mig och Justin sen sa han:
-Justin? Var du ihop med Jasmine? I snyg?
-Ööh, asså, jag tänkte berätta men... Ööh, glömde bort henne, sa han och tittade ner i marken.
-Justin?! sa Pattie och såg jätte shockade ut. Kom ut här en stund.
Justin och Pattie gick ut i korridoren och pratade. Jag och Jessica satt och pratade lite på soffan men det var en awkward tystnad. Efter en stund hade Pattie och Justin inte ännu kommit tillbaka och Scooter sa:
-Vad hände ägentligen mellan dig och Jasmine?
-Ööh, asså... Hon tycker väl fortfarande om Justin så då är hon avundsjuk, svarade jag.
-Aha, hur länge var dom ihop? frågade han.
-Vad vet jag, svarade jag och ryckte på axlana.
-När fick du veta att han var ihop med Jasmine? frågade Scooter. Vilka frågor asså, herregud, snart frågar han väl "Har ni haft sex?", tänkte jag.
-Ööh, nån gång, vet inte när... svarade jag.
-Okej, svarade Scooter. Sedan blev det en såndär awkward tystnad igen.
-Hej! Ni är ju aldrig såhär tysta, prata snälla, jag blir ju rädd, sa Jessica och skrattade lite. Alla kollade lite på varandra och sen började Justins dansare skoja omkring. Skönt, äntligen normalt... Då kom Justin och Pattie in igen med Jasmine i sleptåg.
-Förlåt Lovisa, du är inte klumpig, och inte en hora, sa Jasmine och tittade ner i golvet. Jag kollade på Justin som "Vad gjorde ni med henne?!". Han ryckte bara på axlarna.
-Okej, så ni tjejer har ingen mer catfight för då skickar vi hem dig Lovisa, vi bestämde det eftersom vi måste ha Jasmine på turnéringen, sa Pattie och nickade mot mig. Jag nickade och sa:
-Okej, okej, ingen catfight.
-Bra, konserten börjar om en timme, sa Scooter. Alla gick till sina omklädningsrum och böt om. Jag och Jessica gick omkring lite i arenan där fansen var och tog några bilder och skrev några autografer och sen gick vi tillbaka till "samlingsrummet". Alla var där och Jessica skulle ut på scenen tillnäst. Jag och Jessica sprang till scenen och jag kramade om henne och sa:
-Good luck, kill it!
Hon sprang ut på scenen och började sjunga 'Almost love'. Efter en stund var det Justins tur att gå ut på scenen och börja med 'Love me'. Han var bäst! När han skulle sjunga 'Never let you go' sa han:
-Jag vill sjunga denhär låten för Lovisa, jag älskar dig.
Alla fans skrek och jag kände mig jätte rörd. Sedan började han sjunga och jag menade dö. Han var så bra, och han sjöng låten för mig. Jag är bara så lycklig, tänkte jag och log...


Vad tkr ni? KOMENTERA!<3 Visst är hon lycklig? :)
Kram Madde

Ps. Ni får kanske en till del ikväll. Men är inte säker... :P

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättebra! Meeer! snälla! har väntat hela dagen på att den här ska komma så låt mig inte vänta lika länge igen please! Du e grym!!! <3

2010-12-04 @ 17:19:08
Postat av: Julia

OH MY GOOSH SKIT BRA! älskar delen då Lovisa knuffar Jasmine BITCHegas! haha



Snälla snäälla en till idag :)''puppy-face'' pleeas! <33

2010-12-04 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0