Forever and always, part 38

Vi duschade och sedan la vi oss i sängen och myste. Vi ringde upp service till vårt rum och bad om att få choklad och en film. De kom upp med det och vi la oss tätt intill varandra i soffan och la i filmen. Det var 'The ugly truth' som vi tittade på. En rolig film som är bra helt enkelt (har inte själv sett den :P). Vi såg på filmen medans vi åt choklad. Åh, vad jag älskar domhär stunderna med Justin...


Justins perspektiv:

När filmen var över hade Lovisa somnat. Jag bar henne till sängen och la mig ner brevid henne. Sedan kysste jag henne på pannan och viskade:
-Jag älskar dig.
Sedan somnade jag.

På morgonen vaknade jag före Lovisa och steg försiktigt upp. Jag klädde på mig och satte mig i soffan. Jag satte på tv:n och det var 'Pimp my ride' på MTV. Jag zappade lite mellan kanalerna men hittade inget annat så jag kollade på det. Då kom Lovisa ut från sovrummet. Hon satte sig ner brevid mig och la sitt huvud på min axel. Sedan sa hon:
-Godmorgon, jag är så jävla trött.
-Godmorgon sunshine, ah, det är jag också, men idag ska vi ändå bara ta det lugnt, sa jag och kramade henne. Hon suckade trött och sa:
-Så, vad ska vi göra idag då?
-Ta det lugnt, gå till stranden, nåt sånt, chilla, svarade jag. Hon log och så tog hon fjärrkontrollen (?). Hon zappade runt lite på kanalerna men hittade inget så hon steg upp och gick in i badrummet och böt om.

Lovisas perspektiv:

Jag la på mig in vit topp och ett par shorts. Sedan tvättade jag ansiktet och borstade håret och tänderna. När ajg var klar gick jag ut. Då var mamma och Pattie där också.
-Godmorgon, sa dom och log. Så vad ska ni göra idag då?
-Ta det lugnt, jag är så himla trött, sa jag och satte mig ner på soffan.
-Vi kan ju åka till stranden, du och jag, sa Justin.
-Gör det ni, men... sa Pattie.
-Jo, jag vet, privat strand, mm, sa Justin.
-Bra, och jag och Katarina åker till stan och shoppar lite, ok? sa Pattie.
-Mm, svarade vi och nickade. Dom gick ut igen och jag sa:
-Privat strand? Och var hittar vi den?
-Asså, vi har kontakt med en som äger en stand här, så vi åker dit, sa Justin. Men vad sägs om att vi packat en picknick korg, och så åker vi till stranden och äter frukost där, och sånt?
-Perfekt, svarade jag och kysste honom. Vi packade en korg med choklad, en filt, mat, och annat som vi skulle behöva. Sedan gick vi ner till lobbyn och ut på gården. Där stod en limo och väntade på oss. Vi satte oss i limon och pratade medans vi åkte till stranden. När vi kom fram gick Justin ut och så öppnade han dörren för mig. Jag skrattade och kysste honom. Sedan gick vi ner till stranden och satte ner filten på ett ställe som vi valde ut. Vi satte oss ner på filten och åt. Sedan vände sig Justin om mot mig och kollade mig djupt in i ögonen.
-Jag vet att jag inte har känt dig så länge, men den månaden har varit den bästa i hela mitt liv, och jag älskar verkligen dig, sa Justin. Han tog min hand och så gav han mig en ask.
-Här, öppna den, sa han. Jag öppnade den och kunde inte riktigt tro mina ögon. I asken låg en diamantring. Jag kollade på Justin och kramade honom. Jag kände hur glädjetårar började rinna nerför mina kinder, men jag brydde mig inte.
-Den där ringen betyder att vad som än händer, så kommer jag aldrig svika dig, inte ens när du ber mig om att lämna dig, då kommer jag ändå stanna kvar, sa Justin. Jag granskade ringen noggrannare och märkte att det stod 'Forever and always' inne i ringen (hoppas ni förstår xD). Jag kramade Justin hårt och viskade:
-Jag älskar dig.
Han kramade mig och så kysste han mig passionerat och länge. Sedan knuffade han sakta bort mig och kollade mig i ögonen.
-Jag älskar dig också, sa han. Vi fortsatte äta och jag kunde inte fatta att jag hade en sån tur. Sedan bytte vi om till baddräkter och rusade i vattnet. Det var faktist varmt och skönt. Vi simmade omkring en lång stund och busade lite. Sedan gick jag upp och torkade mig. Sedan la jag mig på filten. Justin kom upp och la sig brevid mig. Då passade jag på att ta på mig ringen. Jag la på ringen och visade den för Justin.
-Tycker du om den? frågade han.
-Tycker om?! Jag ÄLSKAR den, svarade jag och kysste honom. Vi pratade en lång stund och så åkte vi tillbaka till hotellet. Vi gick upp till vårt rum. Jag tog min dator och loggade in på twitter och checkade lite. Sedan la jag på 'Mine' och sjöng med. Justin kom in i rummet och satte sig ner på sängen brevid mig. Han kysste mig och sen sa han:
-Får jag bjuda ut dig på en dejt ikväll?
-Japp, gärna, svarade jag och skrattade.
-Okej, bra, då säger vi så, vi gör oss färdiga till 5 tiden, sen åker vi på dejt, okej? sa han och kysste mig. Jag nickade och så kollade jag på klockan. 14:23 visade den. Asså var det ingen brotska. Justin gick ut ur rummet igen och jag la mig ner på sängen. Tänk, Justin lovade att han kommer aldrig svika mig, inte ens när jag säger att han ska lämna mig. Oh, vilken underbar pojkvän han är...


Sorry att ni inte fick nåt inlägg igår, så lessen. Men nu sitter jag uppe 12 igen :P. KOMENTERA!<3
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

aaaaaw , underbart gulliga!:D

2010-12-16 @ 07:31:14
Postat av: Lintso

Jag säger samma sak igen: ASBRA och MEEERRR!!!!!!



PS. Har du köppt en julkapp till mig ennu? När ska vi ge döm till varandra???DS. LInnu

2010-12-16 @ 14:27:50
Postat av: Johanna/ Moonlight

Naw, vad gulligt kapitel, älskar det verkligen, mer!!!

2010-12-16 @ 15:53:47
Postat av: Svarten97

mer mer mer mer ;D

2010-12-16 @ 15:56:46
URL: http://svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0