Forever And Always, Episode 2. Part 25.

Vi hoppade i bilen och Justin började köra till vart vi än nu skulle. Efter en stund kom vi fram till världens finaste hotell.
-Ska vi bo där?! frågade jag. Justin nickade och hoppade ut ur bilen. Han gick runt bilen och öppnade dörren för mig. Vi gick in i hotellet och Justin sa sitt namn och så fick vi rumsnyckeln. Vi gick in hissen och åkte upp till vår våning. Sedan gick vi till vårt rum och Justin öppnade dörren. Det var det finaste hotellrum jag sett sen... Sen jag föddes...

Jag gick in i badrummet. Där fanns en jävla bubbelpool! Jag gick runt i rummet och gick ut ur rummet. Jag läste på dörren "The love suit". Jag stirrade på Justin och skakade på huvudet åt honom.
-DETTA HAR TYP KOSTAT EN FÖRMÖGENHET! sa jag. Justin skrattade.
-Pengar är ju inte precis mitt största problem... sa han.
**WARNING" OBS! HIDE YOUR KIDS! SNUSKIGT PART STARTAR HÄR, LÄS INTE OM NI INT TÅL DET! HELA KAPITLET ÄR FAKTIST GANSKA SNUSKIGT MEN RISKERA ERT LIV NI OCH LÄS DET**
Jag skakade på huvudet åt honom och gick in i rummet igen. Jag stängde dörren efter mig och gick fram till Justin och la mina armar runt hans nacke med ena handen i hans hår. Jag tittade honom i ögonen och så kysstes vi. Jag drog händerna genom hans hår och han la händerna övanför min rumpa. Han gled in tungan i min mun och vi tungkysstes. Han lyfte upp mig med mina ben runt hans midja. Han bar mig till sängen och la mig ner. Han la sig på mig och kysste ner längs min hals. Jag stönade och vi rullade över. Han Drog av mig min klänning och slängde den på golvet. Vi fortsatte kyssas och vi rullade över igen. Jag drog av honom hans t-shirt och han började kyssa ner längs min nacke ända ner till byxkanten(leggingskanten i detta fallet). Då drog han av mig leggingsen och kysste upp till min mun igen. Jag stönade medan vi kysstes och kände hur Justin log. Jag knäppte upp hans byxor och vi rullade över, sedan drog jag av honom hans byxor. Jag sög på hans hals/nacke och naffsade honom försiktigt på örsnibben. Vi rullade över och han kysste ner till min bh. Han öppnade den och drog den av mig, sedan log han lite och fortsatte neråt. Han kysste ovanför mina trosor och log lite igen, sedan drog han ner dem och kom upp igen. Han kysste min nacke och sög på den, jag stönade och trodde jag skulle dö av att han retade mig. Han naffsade mig på örsnibben och slutade. Jag tittade på honom.
-Justiiin, stönade jag. Han log.
-Vad?
-Kom igen, sluta inte!
-I already told you, payback's a bitch! sa han och blinkade. Sedan naffsade han mig på örsnibben igen och kysste ner längs min hals och så sög han igen och naffsade lite. Jag fortsatte stöna och ville ha honom nu. Han la handen på mitt bröst och med den andra handen höll han sig uppe. Sedan rullade vi över. Jag la handen på hans boxers och kände att han hade mycket stånd. Jag flinade lite och sög på hans nacke och naffsade. Jag kysste honom ända ner till hans boxers och tittade upp på honom. Han stönade.
-Lovisaa.
Jag flinade.
-Vad ska jag göra nu då? frågade jag för att reta honom. Han stönade igen.
-Gör inte såhär mot mig! sa han. Jag skrattade och bet mig i läppen, sedan stack jag handen innanför hans boxers och runkade av honom. Han stönade högre destu längre jag höll på. Jag slutade och drog ner hans boxers, sedan rullade vi över igen. Vi kysstes medan Justin fick fram en kondom från något ställe. Han la den på sig och tittade på mig. Jag nickade, log och han la in den. Han började sakta men fortsatte sedan snabbare och snabbare. Jag stönade mer och mer och kände hur jag skulle komma. Jag skrek och kom, efter en stund kom Justin också. Han tog ut den, steg upp och gick och slängde kondomen, sedan la han sig ner brevid mig igen och vi kysstes.
-Jag älskar dig, sa jag anfått. Han log och vi kysstes igen.
-Jag älskar dig med, sa han. Vi låg brevid varandra och bara andades en stund, sedan vände jag mig till honom igen.
-Jag ska gå och duscha, kommer du med?
-Du skojar!
-Nä, jag är seriös, men visst, kom då inte ifall du inte vill.
Jag steg upp och gick in i badrummet, och visste att han skulle komma efter. Han kom fram till mig och drog mig till sig och vi kysstes. Vi steg in i duschen och jag tvålade in mitt hår. Sedan tvättade Justin ur det och så tvålade han in sitt hår och så skjölde jag det. Såhär höll vi på tills vi hade tvättat hela kroppen. Då steg vi ur duschen och virade in oss i två handdukar. Jag virade en handduk runt håret också och så hoppade jag upp på diskhon medan Justin fönade håret. När han var klar kysstes vi och jag hoppade ner från diskhon. Jag tittade mig själv i spegeln.
-Justin, titta vad du gav mig! sa jag och pekade på ett rött sugmärke på halsen. Justin skrattade och kysste mig.
-Varsågod, viskade han. Jag skakade på huvudet till honom och tog bort handduken ur håret. Jag tog hårfönen och började föna håret medan Justin stod brevid mig och kysste mig på kinden.
-Justin sluta, jag kan inte konsentrera mig när du gör sådär! sa jag.
-Gör vad? sa han och flinade elak. Han smög in handen i min handduk och la handen på mitt bröst. Han kramade det försiktigt. Jag försökte ignorera det och fortsätta föna mitt hår men det var ganska svårt när Justin nu hade ställt sig bakom mig med båda händerna på mina bröst och kysste mig i nacken. Jag stönade.
-Justiiinnn.
Han flinade och fortsatte kyssa längs min nacke.
-Vaför gör du såhär? stönade jag och bet mig i läppen. Han flinade ännu mer och jag vände på huvudet för att kyssa honom. (Ni vet Titanic style?). Han tog bort händerna från brösten och jag vände mig om. Vi kysstes en stund tills jag puffade bort honom.
-Justin, låt mig torka mitt hår! Sedan har vi HEEELA natten på oss! sa jag och flinade. Justin skrattade.
-Visst.
Han gick ut ur rummet och jag fönade mitt hår tills det var någotlunda(?) torrt. Sedan gick jag ut ur badrummet. Justin satt på soffan med en t-shirt och boxers på sig. Han log när jag kom.
-Färdig nu? undrade han. Jag skrattade.
-Vill du beställa mat om en stund? Jag är skithungrig men måste byta om först, sa jag. Han nickade.
-Okej, jag gör väl det då, om en stund, sa han. Jag nickade och drog på mig ett par trosor. Sedan tog jag bort handduken och tog på mig en bh. Jag tittade på mig själv i spegeln och suckade. Justin måste ha märkt hur jag tittade på mig själv för han kom fram till mig och slingrade armarna runt mig.
-Tänk inte på vad du just tänkte! Du är vacker, du är perfekt, och andra skulle DÖ för att ha en kropp som dig! Och jag säger inte detta för att jag är din pojkvän, utan jag säger detta för att det är sant! sa han och kysste mig på kinden. Han vände mig om och drog av sig sin t-shirt. Sedan trädde han den på mig. Jag skrattade.
-Vadå? Du gillar ju att sova i mina t-shirts! sa han och kysste mig. Justin tog på sig en ny t-shirt och beställde upp mat. Smörgåsar och apelsinjuice blev det. Rumsservicen kom och Justin betalade, sedan satte vi oss i sängen och åt medan vi njöt av varandras sällskap...

ÄLSKAR NI MIG ELLER ÄLSKAR NI MIG?! ;)
KOMMENTERA GÄRNA! VAD SKA HÄNDA NU?! DRAMA, ACTION ELLER FORTSATT ROMANTIK? RÖSTA VETJA!

Klockan är btw halv 12 här på natten och vi har prov imorgon. UNDERKÄNT, HERE I COME.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lintso

ACTION/DRAAAAAAMAAAA!!!!!!!<3<33<3 O BTW E DEHE HELT AMAZING GUURRRLL!! LOVE THE DIRTY PART ;)

2012-05-22 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0