Forever And Always, Episode 2. Part 23.

Hon gav mig en CD och lät mig välja en bild på mig och Justin när vi myste. Jag editade bilden lite på Photoshop och skrev dit "I love you with all my heart, lets Runaway♥" och så skrev jag ut den. Jag la den som cover för skivan och så kramade jag Taylor och gömde skivan i min väska. Jag åkte hem igen och gick in i huset igen...

-NU ÄR JAG TILLBAKA! ropade jag inåt huset. Jag tog av mig skorna och jackan och gick upp till mitt rum. Justin satt där på sängen med min laptop i knät. Jag gick fram till honom och kysste honom och så gick jag in i badrummet och låste om mig. Jag tog fram inslagningspapper som jag hade där och paketerade in CD:n. Sedan gömde jag den mellan ett par handdukar och så gick jag ut till Justin igen. Jag satte mig bredvid honom.
-Vad gjorde du då? frågade han och kysste mig. Jag kysste tillbaka och skrattade.
-En hemlis, sa jag och log. Justin kittlade mig.
-Kan du inte berätta? frågade han och fortsatte kittla mig.
-HAHAHAHAH JUSTIN SLUUUUTAAAAAA JAG DÖÖÖÖDDDAARRRR DEHEHEHEHAAHHAHAHAJJJJ, skrattade jag. Han slutade och la undan laptopen. Sedan la han sig på mig och kysste mig ner längs nacken. Jag stönade.
-Justin... sa jag och bet mig i läppen. Han fortsatte kyssa mig längs nacken och sög på min nacke. Jag började bli otroligt upphetsad så plötsligt slutade han.
-payback's a bitch, sa han och blinkade. Jag la min hand på hans lår, otroligt nära hans JERRYY. Jag bet mig i läppen.
-Två kan spela detta spel, sa jag och rullade över så jag var överst. Jag kysste hans nacke och bet honom vid örsnibben.
-JUSTIN! LOVISA! KOM NER, VI SKA ÄTA! ropade Pattie upp till oss. Jag slutade och rullade ner på sängen. Justin suckade och steg upp, sedan drog han upp mig också. Vi gick ner hand i hand till köket. Vi satte oss och tog av pizzan som stod framme. Vi skulle inte äta så mycket nu eftersom vi skulle ha Jul middag på kvällen senare. Medan vi åt diskuterade vi lite allt vad som skulle hända i Justins karriär efter julen och så vidare. Jag skulle kanske bli hemskolad efter julen eftersom alla hade blivit helt galna när bilder på mig och Justin kom ut igen. Och speciellt när alla visste att vi hade varit ihop före en gång också. Nu låtsades alla älska mig och killarna ropade ganska sårande saker efter mig i skolan. Och jag hade ju ändå bara 2 kompisar där, Emma och Julia. Och de träffade jag ju annars också så mycket så. Men det var ändå inte säkert eftersom att jag kunde bli väldigt efter i skolan ifall jag fick bli hemskolad. När vi hade ätit klart spenderade jag och Justin tiden med att springa omkring och städa lite smått och duka på bordet och så vidare. Vi gick också en liten promenad. Jag älskade att bo i Atlanta för det var inte alls lika kallt här på vintern. Vi gick till en park i närheten av mitt hus och satte oss i gungorna och gungade lite. Jag tittade upp mot himlen och log när jag kom ihåg hur jag och Sammie brukade gå hit och sitta i gungorna och prata. Ibland pratade vi inte ens, vi bara satt och andades. Njöt av att ha varandra som kompisar. Justin tittade på mig.
-Du tänker på Sammie, va? sa han. Jag nickade och log. Det är otroligt hur Justin alltid vet vad jag tänker på... tänkte jag. Justin tog min hand och vi gungade i takt.
-Ska vi gå tillbaka? frågade jag efter en stund. Han steg upp och drog mig upp ur gungan och kysste mig. Vi gick tillbaka till mitt hus och jag tittade på klockan. 04:53pm visade den. Vi gick in till köket och frågade om vi kunde hjälpa till med nåt. Mamma sa åt oss att sätta maten på bordet så vi gjorde det och så gick vi till mitt rum. Jag loggade in på twitter och tweetade "soon Christmas dinner, nomnom. Hungryyyyyyyyyyyyyy!" och "oh btw, so excited to get the christmas gifts hahah :D Yes, I'm such a kid still!". Sedan la jag på "All night long" och dansade till den som en galning medan Justin satt och skrattade.
-OH C'MON, JAG DANSAR JU BARA! sa jag och fortsatte dansa medan han fortsatte skratta. När den låten var över la jag på "she doesn't mind" och drog upp Justin ur sängen. Jag grindade (ALLTSÅ JAG HAR INGEN ANING OM VAD "GRINDING" ÄR PÅ SVENSKA OMG.) på honom och sedan vände jag mig om och kysste honom tills jag måste knuffa undan honom för att andas. Han drog mig närmare honom igen och vi kysstes ännu mer.
-TJEJER, KILLAR, MAAAAAT! ropade mamma upp till oss. Jag bet mig i läppen och drog ner Justin till köket. Vi satte oss ner och tog åt oss av maten som stod framme. Julskinka, potatis, sallad, köttbullar och allt annat man kunde tänka sig. Pattie och mamma hade verkligen satsat på att göra god mat. Medan vi satt och åt skämtade vi och hade roligt. Maten var så otroligt god så jag skulle ha kunnat äta upp mamma och pattie för att de hade gjort sån god mat. När vi var klara dukade vi undan och diskade och så satte vi oss i vardagsrummet och det blev dags för julklappsutdelning...

Älska mig för att ni får så ROLIGA kapitel. Okej men KOMMENTERA!<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: GRYYYYYMT BRAA!!

asså guuuuuud jaag döööööööör!!!!!!

vill ha mer! denna novellen e jue asbraaaaaaaaaaaaaa!!

det e defenetift den bästa novellen jag någonsin lääst! och tro mig jag har läst MÅNGA!!// en som ÄLSKAAAR din novell!!!

2012-05-13 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0