Forever And Always, Episode 2. Part 22.

När jag skulle starta fick jag ett sms. Av Justin. Jag log och öppnade det. "jag saknar dig bby<3 Hade du det roligt när du shoppade?<3 Vad gör du just nu?<3 Älskar dig Lovi<3" stod det. Jag log. Justin var den ända som kallade mig "Lovi". Alla andra sa alltid Lovisa, Lo eller nu för tiden, "Bieber's girl". Jag skrattade och svarade. "Jag hade det VÄLDIGT ROLIGT! :) Nu är jag på väg hem hahah :) blev en sen kväll<3 vad gör du själv?<3 älskar dig med Justy ;)<3" svarade jag. Jag startade bilen och började köra hemmåt...

När jag kom hem checkade jag min mobil och hade fått ett sms. "Aw okej, så vi kan inte träffas mera ikväll? :( jag sitter bara här och tänker på dig om jag ska vara ärlig<3" stod det av Justin. Jag log och svarade "Jag är hemma nu... Men vi syns ju ändå imorgon! För ni kommer ju hit på morgonen så! :) aww vad du är gullig<3 *blowing kisses to you*". Sedan gick jag in i huset, ropade "HEJ!" och gick upp till mitt rum. Jag böt om och så gick jag ner till vardagsrummet och chillade en stund med mamma. Men sedan gick jag upp till mitt rum och böt om. Före jag började sova checkade jag min mobil. "aw okej :( vi syns imorgon, godnatt älskling<3" Hade jag fått som svar på mitt sms. Jag log och började sova.
Jag vaknade morgonen därpå av att nägon pussade mig på näsan. Jag öppnade försiktigt ögonen och såg Justin framför mig. Jag log och kysste honom, sedan satte jag mig upp.
-Godmorgon, sa jag och log mot honom. Jag gäspade. Han skrattade.
-Kanske du borde säga God förmiddag i stället? sa han och pekade på klockan. 11:57am visade den.
-Har jag verkligen sovit såhär länge? frågade jag och gäspade igen. Jag steg upp och bytte snabbt om medan jag pratade med Justin. Jag orkade inte bry mig om att han såg. När jag var klar gick vi ner till köket där Pattie och mamma stod och gjorde maten färdig.
-Godmorgon! sa jag och satte mig ner vid bordet och började äta av filen. Jag pratade med Justin, Pattie och mamma om vad vi skulle göra idag och annat mellan himmel och jord. När jag var färdig drog jag upp Justin till mitt rum och vi satte oss på sängen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och han frågade mig hur det varit i stan igår och så vidare. Jag fick ju ljuga en hel del men han skulle ju få veta sedan om låten med Taylor så. Jag kysste Justin som för att göra mina lögner lite bättre och knuffade försiktigt ner honom på sängen. Jag fnissade lite och fortsatte kyssa honom. Vi rullade försiktigt över så Justin var överst och han kysste mig längs nacken. Jag stönade och letade rätt på hans läppar igen. Vi fortsatte kyssas och han la händerna innanför min tröja. Vi rullade över igen och han drog av tröjan. Vi fortsatte kyssas och han var påväg att dra ner mina byxor när jag stoppade honom och skrattade.
-Hej! sa han. Varför gjorde du så?
-Mamma och Pattie är här, remember? Du får resten senare, lovar, sa jag, bet mig i läppen och tog på mig tröjan. Justin  suckade.
-Varför gör du såhär till mig?!
Jag skrattade.
-För jag älskar dig, sa jag och bet mig i läppen igen.
-OH C'MON! sa Justin och tog en kudde och la den för hans ansikte.
-Va sa du? sa jag och skrattade. Jag la handen på hans lår bara för att bråka med honom.
-Nu tänkte jag ta en dusch, kommer du med? frågade jag och fnissade. Justin satte mig upp.
-Du skojar, du skämtar! DET ÄR ETT SKÄMT! Du skulle ALDRIG låta mig duscha med dig! sa han. Jag skrattade.
-Tjejer kan ändra sig de också, sa jag och steg upp och gick mot badrummet. Men aa, du har rätt, det skulle jag ALDRIG.
Jag stängde dörren till badrummet och skrattade. Justin stönade utanför. Jag skrattade ännu mer och klädde av mig, sedan hoppade jag in i duschen. Jag duschade en lång stund och när jag var klar torkade jag mig ordentligt och gick ut i mitt rum. Justin låg på sängen men tittade upp när jag kom tillbaka. Jag hade bara en handduk runt mig så jag kände mig lite väl naken och rodnade. Justin steg upp och kom fram till mig. Han drog mig närmare honom.
-Du är så... vacker, viskade han. Jag rodnade ännu mer.
-Och du är ännu vackrare när du rodnar, sa han och vi kysstes. Efter en stund avbröt jag kyssen.
-Nu ska jag klä på mig, sa jag. Jag gick fram till min garderob och tog fram en röd klänning och svarta tunna strumpbyxor. Jag bytte om och så lockade jag mitt hår och sminkade mig lite. När jag var klar gick jag och Justin ner till vardagsrummet där Pattie och mamma satt och pratade.
-Men titta på dig! Vad vacker du är då! sa Pattie. Jag skrattade.
-Och inte ser du så dum ut heller! sa hon sedan och tittade på Justin. Alla skrattade.
-Men tack mamma! sa han och skakade på huvudet. Vi satte oss ner mittemot mammorna och pratade om allt mellan himmel och jord.
-Nu får ni då välja, ska vi ge julklapparna ikväll eller imorgon på morgonen? frågade mamma.
-Uh... Ikväll? föreslog Justin. Jag nickade.
-Mm, men jag måste fixa en sak före... sa jag. Justin tittade på mig.
-Vadå? undrade han. Jag skrattade.
-En hemlis, sa jag och kysste honom. Jag tog sedan upp min mobil och sms:ade Taylor. "TAYLOR! JAG TÄNKTE GE LÅTEN SOM EN JULKLAPP TILL JUSTIN MEN SÅ NU BEHÖVER JAG FÅ DEN DÅ PÅ EN CD MEN VI MÅSTE HA EN BILD DÄR OCKSÅ! HELP ME!" skrev jag och tryckte på "sänd". Jag väntade en stund och fick ett svar. "Vad gulligt Lo!!!! HAN KOMMER ÄLSKA DET! Kom via mig nu så får du en CD, och du kan ju bara ta en bild på dig och honom tillsammans och lägga in den där :) han kommer älska dig ändå!<3" stod det.
-Jag åker och fixar en sak, jag är snart tillbaka, sa jag, kysste Justin och gick ut till bilen efter att jag tagit på mig ett par skor och en jacka. Jag startade bilen och körde till Taylors hus. Jag ringde på och Taylor kom och öppnade. Vi kramade varandra och gick in till studion som hon hade där hemma. Hon gav mig en CD och lät mig välja en bild på mig och Justin när vi myste. Jag editade bilden lite på Photoshop och skrev dit "I love you with all my heart, lets Runaway♥" och så skrev jag ut den. Jag la den som cover för skivan och så kramade jag Taylor och gömde skivan i min väska. Jag åkte hem igen och gick in i huset igen...


Ledsen att ni inte fått nåt kapitel före nu! :/ Men KOMMENTERA!<3
Ska skriva ett kapitel så ni får ett imorgon också :)

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0