Forever And Always, Episode 2. Part 21.

Han log och jag började spela.
-Ah ah ah ah, ah ah ah ah. You were in college working part time waiting tables, Left a small town, never looked back, I was a flight risk with a fear of falling, Wondering why we bother with love if it never lasts. I say, can you believe it? As we're lying on the couch, the moment I can see it, yes yes, I can see it now.
Jag sjöng hela låten och när jag var klar kysstes vi. En lång passionerad kyss, som första gången vi kysstes, långsamt, försiktigt och en sån kyss som drog andan ur dig.
-Jag älskar dig, viskade jag...

-Jag älskar dig med, svarade han och vi kysstes mera. Jag knuffade försiktigt undan honom och log.
-Man får ju väldigt många flashbacks nu... sa han och log åt ett minne.
-Vad tänker du på?
-När vi kysstes och din mamma kom in. Den där första gången.
Jag började skratta.
-Var inte det awkward eller nåt?! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHH!
Justin skrattade också och sedan kysstes vi igen. Resten av kvällen myste vi mer och jag somnade i Justins armar♥

Dagarna gick och det blev 23:e December. Pattie och Justin skulle fira jul med mig och mamma i år.
Just nu var jag i stan och försökte hitta nåt åt Justin. Några underbara tjejer hade kommit upp till mig och frågat efter autograf, men annars var det lugnt och skönt. Jag gick in i en klädbutik för killar och såg några kepsar som jag kanske kunde köpa till honom. Men nä, såna hade han redan... Men skorna där då? tänkte jag och gick och tittade på dem. Nä föresten... Han har för många skor redan! Jag fortsatte söka och gick omkring och tittade på hoodies, byxor och annat. Men jag hittade inte nåt. Parfym då? Rakvatten? Nää... Jag tog upp min mobil och öppnade twitter. "Anyone have any ideas what to buy for a guy who already has EVERYTHING?! I'm panicking here lolololol" tweetade jag. Direkt började folk ge förslag på vad jag skulle köpa. Jag skrattade lite när någon hade sagt "BUY HIM GIRLS' UNDERWEARS, HE'D APPRECIATE IT I THINK ;)!". Justins fans är verkligen GALNA. Jag fortsatte titta runt lite i butiken men gav upp och gick ut. Jag satte mig på en bänk i närheten och fortsatte läsa vad folk gav som förslag. Då fick jag ett sms. "Hej Lovisa! Har inte sett dig på JÄTTELÄNGE, 1 år sen? Om inte mer va? Undrar om du skulle vilja åka till studion snart och skriva en låt med mig? Vi skulle ju göra det men så hände det där med din kompis :/ Jag vet att det är med kort varsel, men idag? :) Kram Taylor<3" stod det. Jag log och svarade. "Såklart går det idag! Men jag skulle vilja ha det som en hemlighet, du vet? Så om du get mig adressen till studion så kommer jag dit nu :) Kram Lovisa<3" skrev jag och tryckte på "skicka". Jag steg upp och gick till bilen. Jag hoppade in och väntade på att jag skulle få ett sms. Efter några minuter fick jag ett svar. "Vad bra! [adress här] är adressen :) Jag är i studion just nu, så kom bara in så möter min mamma dig i aulan :) Kram<3" stod det. Jag log och knappade in adressen på gps:en och så började jag köra. När jag kom fram svallde jag och gick in. Där stod Taylors mamma, Andrea. Hon kramade mig och jag presenterade mig. Sedan följde jag efter henne in till studion där Taylor och de andra just nu lyssnade på en låg som hon just hade spelat in. De alla vände sig om när de såg mig och Taylor kom fram och kramade mig.
-Det är så OTROLIGT länge sen jag såg dig! sa hon. Jag skrattade och kramade henne igen.
-Och grattis till att vara med Justin igen! Allt folk pratar är ju om er just nu! sa hon. Jag skrattade och skakade på huvudet åt henne.
-Haha tack! Varför pratar de så mycket om oss då? undrade jag.
-Justin är första "kändisen" som har en "normal" flickvän, så alla sitter och tänker på hur länge det kommer, plus att ni har varit ihop förut. Och så är han ju Justin Bieber, förklarade hon och alla skrattade.
-Men är du redo att börja spela in? undrade hon. Jag nickade.
-Men det skulle vara bra om jag fick läsa lyricsen så jag kan säga om jag vill ändra nåt, sa jag och log ett stort flin. Taylor skrattade och gav mig ett papper med låttexten på. Jag började läsa och älskade genast låten! Den hetter "Runaway" och verkade passa perfekt in i mitt liv. När jag hade läst klart tittade jag på Taylor och gjorde tummen upp.
-PERFEKT! sa jag. Taylor log.
-Bra! Ska vi börja nu då?
Jag nickade. Vi började spela in och när klockan var 10pm var vi klara. Jag kramade hejdå till alla och så gick jag ut till bilen. när jag skulle starta fick jag ett sms. Av Justin. Jag log och öppnade det. "jag saknar dig bby<3 Hade du det roligt när du shoppade?<3 Vad gör du just nu?<3 Älskar dig Lovi<3" stod det. Jag log. Justin var den ända som kallade mig "Lovi". Alla andra sa alltid Lovisa, Lo eller nu för tiden, "Bieber's girl". Jag skrattade och svarade. "Jag hade det VÄLDIGT ROLIGT! :) Nu är jag på väg hem hahah :) blev en sen kväll<3 vad gör du själv?<3 älskar dig med Justy ;)<3" svarade jag. Jag startade bilen och började köra hemmåt...

Lite tråkigt kapitel... Sorry :/
KOMMENTERA GÄRNA! GE IDÉER OCH SÅNT!<3

KRAM MADDE

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYYMTT BRAAA :d

2012-05-08 @ 18:58:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0