Forever And Always, Episode 2. Part 18.

När vi kom in i självaste flygplatsen vimlade där av folk, paparazzis och fans. Vi sökte upp Kenny och han hjälpte oss att komma ut ur byggnaden oskadd. Sedan hoppade vi i bilen och körde hem Lovisa. Jag hjälpte henne med bagaget och sedan kysste vi varandra hejdå...

När jag kom in i mitt hus ropade jag "HEJ!" men fick inget svar.
-Jaha... Hon är väl inte hem då... Igen, sa jag högt för mig själv. Jag gick upp med mitt bagage till mitt rum och satte mig ner på sängen. Jag tog upp min mobil och sms:ade Justin. "Hej, jag saknar dig redan :( <3" skrev jag och tryckte på "skicka" sedan gick jag ner till köket. Jag tog fram ett glas och hällde upp  lite vatten. Sedan satte jag mig ner med min laptop framför mig och loggade in på twitter. "Home sweet home... Canada was really nice though! Can't say anything else than that :) Now gotta start shopping for Christmas :)" tweetade jag. Sedan checkade jag mina mentions. Det var väldigt många som frågade mig om Justin men jag ignorerade alla. Sedan var det några som hatade och sa saker som "YOU DON'T DESERVE JUSTIN! HE'S TOO GOOD FOR YOU!" och sånt men dem ignorerade jag också. För jag hade Justin, och det var allt som betydde något.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag kom in genom dörren till mitt hus pipade min mobil. Jag ställde ner min väska och tog upp den ur fickan. "Hej, jag saknar dig redan :( <3" stod det. Från Lovisa. Jag log och svarade "Jag saknar dig med<3 Ska vi ta en promenad ikväll?<3". Sedan stoppade jag ner mobilen i fickan och ropade "HEJ!"
-HEJ! svaret kom från köket. Så jag gick in i köket och kramade om min underbara mamma.
-Har ni haft det bra? undrade hon.
-Jadå, svarade jag och satte mig ner.
-Jag hörde hur det gick med Jeremy...
Jag suckade.
-Mm...
-Du vet att du borde fixa det...
-Men jag vill inte mamma! Allt han vill är att få uppmärksamhet och en karriär! Jag tänker inte hjälpa honom på traven!
-Jaha... Men han är ju i alla fall din pappa!
-Han beter sig inte riktigt som det! Kan vi prata om nåt annat nu?!
-Justin... Jag vet att han har sårat både dig och mig, men han vill ju säga förlåt. Du MÅSTE låta honom få göra det också!
-Jag går och packar upp, sa jag, steg upp och drog med mig väskan upp till mitt rum. Jag slängde mobilen på sängen och såklart väljde den att hoppa till väggen, garderoben och tillsist landa på golvet. Ugh. Jag började packa upp mina kläder och la dem på sängen. Då pep mobilen. Jag tog upp den och läste meddelandet. "Okej, kommer du till mig eller?<3" stod det. Från Lovisa. Jag log och skrev in "Okej, vi syns lite senare<3 Vad gör du?<3" sedan tryckte jag på "sänd". Jag la ner mobilen på sängen och så började jag rada in mina kläder i garderoben. När jag var klar checkade jag min mobil. 1 nytt meddelande från lovisa. Jag öppnade och läste "Jag tänkte packa upp men det blev inte till så mycket så haha, nu sitter jag bara och tweetar...<3". Jag skrattade men sedan blev jag seriös. Det har säkert hänt något på twitter när hon skrev ... för hon brukar inte annars... tänkte jag. "Aww... Har det hänt nåt? Liksom på twitter? För du brukar ju inte skriva ... bara sådär :/ <3" skrev jag och tryckte på "sänd". Sedan tog jag fram ett par svarta byxor och en tröja och böt om. Jag tittade mig i spegeln, tog mina bilnycklar och mobil och gick ner.
-Jag sticker till Lovisa! ropade jag inåt huset.
-Okej, ha det så roligt! Hälsa Lovisa! fick jag som svar. Jag tog på mig mina skor och så gick jag ut ur huset, hoppade in i bilen, startade och backade ut från uppfarten. Sedan började jag köra mot Lovisas hus. När jag svängde ut på motorvägen fick jag ett sms. Jag tog min mobil och öppnade meddelandet. Jag vet att jag gör reklam för att inte sms:a och köra, men det kan väl inte vara så farligt... tänkte jag. "Uh... Det är... inget... Bara det att väldigt många hatar mig... Men så länge som jag har dig gör det inget<3 Så oroa dig inte<3 Är du påväg hit? Älskar dig<3" hade hon svarat. Jag log och skrev in "Okej... Vi kan prata mera sen. Ja, jag är påväg, älskar dig mer<3" och sedan klickade jag på "sänd". Just som jag gjorde det hoppade bilen och jag tappade mobilen. Jag tittade upp och märkte till min fasa att jag var påväg att köra in i räcket. Jag försökte svänga bort men istället körde en lastbil in i min bil på högra sidan. Jag kände hur jag kastades runt tills allt blev stilla och svart...

WHAT'S HAPPENING?! D:
KOMMENTERA DUKTIGT NU SÅ FÅR NI ETT TILL KAPITEL IKVÄLL! DET ÄR REDAN FÄRDIGT SKRIVET SÅ! ;)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lintso

SHIT SHIT SHIT!!!!! mera plzz :D<3

2012-05-01 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0