Vad tycker du?

Som ni vet så har jag ingen inspiration kvar till denna novell, så nu frågar jag vad ni vill.

Vill ni att jag ska skriva ett sista (kort) kapitel till "No matter what" och sedan börja på en ny? Eller vill ni att jag ska fortsätta på novellen "No matter what"?

Ni kan räkna med att om de flesta vill att jag ska fortsätta så får ni typ 3-5 kapitel per vecka eftersom inspiration är slut.
Ifall de flesta vill att jag ska börja med en ny så får ni sista kapitlet idag och så kanske första kapitlet på den nya novellen :D

Så nu vill jag att ALLA kommenterar vad just NI vill, så kommentera nu, vill ni att jag ska fortsätta eller börja på ny?

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar verkligen novellen ''No matter what'',men det känns att det redan har hänt så mycket så du borde avsluta den, och börja på den nya novellen! :D

2011-05-19 @ 08:43:31
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

Jag älskar den här novellen men det har hänt en massa, du borde nog avsluta den, och börja på den nya :D

2011-05-19 @ 09:32:51
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lintso

Jag tycker också att du kan börja på en ny :D

2011-05-19 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0