Ursäkta mig.

Fick nyss en kommentar att jag nyss förlorat en läsare och att jag drar upp allt.

Ledsen för det, men jag skulle gärna prata med Izzanh på hennes blogg ifall jag skulle veta vad hennes blogg, och jag svarade ju bara.

Sen till en annan sak.
Jag vet inte hur jag ska säga dethär, men jag orkar inte skriva på bloggen just nu. Har tappat lusten så jävla mycket och har ingen inspiration, så jag tror jag tar en bloggpaus, typ en vecka eller så. Tills typ måndag nästa vecka.
Ledsen för det. Så länge ska jag försöka samla inspiration och lust att skriva. Men det händer mycket i mitt liv just nu och då kan jag helt enkelt inte fokusera på att skriva.

Hoppas ni förstår och om en vecka är jag tillbaka igen, så stanna kvar<3

KRAM MADDE


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer stanna kvar no matter what!

En rolig grej är, när min dator gick sönder för kanske 3-4 månader sen, så hade jag glömt bort bloggens namn(jag har din blogg bland mina favoriter så därför kunde jag inte namet utantill), u know what? Jag letade och letade tills jag hittade hit igen! Tog mig kanske 1½ vecka :o

Heh, kanske lite bevis på att jag älskar din blogg ;)<3

2011-05-15 @ 15:40:14
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: sofia

jag förstår och jag stannar kvar ;)

2011-05-15 @ 16:10:46
Postat av: Lintso

Som Julia sa: ja kommer o stanna här no mather what. om de int e så att du startar en ny blogg elr nå sånt o då läser ja den isf. Much Love <3<3<3<3<3

2011-05-15 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0