Tävling

Tänkte ha en tävling. Nice, huh? :D

Vinnaren blir länkad i bloggen i en vecka, också i min andra blogg. Och så får ni en roll i novellen, så berätta också hur ni ser ut och hur många år ni är, samt vad era intressen är ;). Ni kommer också få en överraskning ;).
Svara på frågorna här nedan i en kommentar och så måste ni också skriva att ni är med i eran blogg om ni har en blogg ;). Ni kan bara skriva såhär: "1. A. 2. B osv..." ni vet :D

Alla frågor handlar om Justin och hans kompisar, bara så ni vet ;) BTW. BELIEBERS vet svaren på frågorna, så nu får ni då veta om ni är Beliebers ;)

1. Vad har Justin för förkylning just nu?
a) Feber
b) Spysjuka
c) Lunginflamation

2. Vem är Carin?
a) Justins flickvän
b) Scooters flickvän
c) Kennys flickvän

3. Vem är Chris Abad?
a) En av Justins bakgrundssångare
b) En av Justins livvakter
c) Justins bästa kompis

4. Vem var med på Justins konsert i Sydney?
a) Usher
b) Chris Brown
c) Miley Cyrus

5. Vilken sång sjöng de tillsammans?
a)More
b) Look at me now
c) Overboard

6. Vem var med på Justins UK turné?
a) Willow Smith
b) Selena Gomez
c) Chris Brown

7. Var är Justin just nu?
a) New York
b) Hong Kong
c) Atlanta

8. Var föddes Justin? (Liksom, var växte han upp?)
a) Stratford
b) Winnipeg
c) Vancouver

9. Vad heter tjejen i Justins musik video "baby"?
a) Jessica
b) Jasmine
c) Caitlin

10. På hur många minuter såldes Justins konsert i Madison Square Garden ut?
a) 44 minuter
b) 33 minuter
c) 22 minuter

LAST QUESTION ;)

11. Vad håller på att ta över världen?!
a) BIEBER FEVER!

Av dem som har rätt svar på alla frågor så dras en vinnare om en vecka.

LYCKA TILL ;)


Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: 1c, 2b, 3a, 4b, 5b, 6a, 7b, 8a, 9b, 10c, 11a

Okej, lite om mig själv då...

Jag heter Johanna och är 14 år.Älskar att dansa,rida och sjunga.Har en katt och en häst...det var typ det tror jag...så hoppas det räcker!:)

Plus jag gillar din novell skit mkt plus är det som som läser min novellblogg?? ;)

2011-05-12 @ 16:54:49
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Madeleine

du borde inte acceptera innan tävlingen är avslutas.. folk kan kopiera från andra... :)

2011-05-12 @ 17:23:51
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar:Just utseendet ja, glömde det:P men okej.Jag är ungefär 1.57.Ganska kort :P Har långt svart hår och mörkbruna ögon.Är inte pin small eller jättetjock utan typ lagom.Har storlek, nä skämta bara :P

Blir det bra så?

2011-05-12 @ 17:24:54
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: astbrik

svar.1c,2b,3a,4b,5b,6a,7b,8a,9b,10c,11a

jag heter astbrik och är 16 år gammal.älskar att vara med kompisar,dansa och vara ute :)

2011-05-12 @ 17:43:57
Postat av: Sofia

SVAR : 1c, 2b, 3a, 4b, 5b, 6a, 7b, 8a, 9b, 10, 11a.



OM MIG SJÄLV: jag heter Sofia och är fjorton år. Jag älskar att dansa (det är liksom min stora passion), jag älskar musik och att vara med mina kompisar. Är helt besatt av Justin, älskar honom något sjukt mycket!

ja det var väl det, tack för en jättebra novell!



BELIEBER FOR LIFE!

2011-05-12 @ 17:55:47
Postat av: Annie

har ingen blogg men..



svar: 1.c, 2.b, 3.a, 4.b, 5.b, 6.a, 7.b, 8.a, 9.b, 10.c, 11.a



Jag heter Annie, jag fyller 15 den 31/12, jag typ orienterar på fritiden, jag tycker att jag sjunger riktigt bra (inte för att skryta xD). Jag har brunt ganska långt hår, typ grönblå ögon. Nagellack och halsband är dom bästa accesoarer som finns, jag älskar choklad, och jag bryr mig inte så mkt om hur andra tycker att jag ser ut, skäms inte över mig själv lr mina kompisar. jag är kräsen vad gäller kläder men älskar att shoppa endå.

Så de va lite om mig..



Kram Annie :3

2011-05-12 @ 20:47:08
Postat av: sofia

1 c, 2 b, 3a, 4 b, 5 b, 6 a, 7 b, 8 a, 9 b, 10 c, 11 A :D

Jag heter Sofia, är 14 år.

Jag har en kisse och en häst.

Jag är kort.. hehe blont långt hår.

Kommer inte på så mycket mer, älskar musik och jao :)



2011-05-12 @ 21:45:04
URL: http://jarofheart.blogg.se/
Postat av: petronella

1c 2b 3a 4b 5b 6a 7b 8a 9b 10c 11a



Lite om mig:D

Jag är en tjej på 16 år som heter Petronella Gustavsson och jag gillar att hänga med kompisar men framförallt ÄLSKAR justin drew bieber. jag är duktig på att sjunga enligt alla jag känner, men jag vet såklart inte om det är sant. Jag gillar att vara ute.

2011-05-12 @ 21:52:14
URL: http://storyaboutjustin.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Hahahahaha, säkert att Beaver lovers kommer att ta över världen himla med ögonen Typ 98 % av all befolkning HATAR honom ;P

2011-05-12 @ 21:59:29
Postat av: Julia

1c 2b 3a 4b 5b 6a 7b 8a 9b 10c 11a



Jag heter Julia och är 14 år, jag älskar Justin Bieber är typ helt beroende av honom.

Jag älskar också att spela handboll och vara med kompisar. Jag önskar någon gång att jag kommer att få träffa honom och gå på hans konsert. (L)



Och jag älskar din blogg helt otroligt bra är nästan lika beroende av bloggen som jag är av Justin, du skriver skiit bra försätt att skriva (L)



Puss (L)

2011-05-13 @ 06:24:22
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Jag vill inte vara taskig elr ngt sånt men på fråga 8 så är ingen utav alternativen rätt.

Han är född i London, Ontario...<3

Och jag menar inte London i England, utav det finns en till i Kanada ;)

2011-05-13 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0