Svar på tal

Kommer svara på lite kommentarer nu :D


SVAR: Ursäkta, får jag fråga en sak? Du läser min blogg, va? Du läser min novell, eller hur? Jo, det tror jag, du har ju kommenterat förut.
Beaver? It's BIEBER. Ledsen.
Asså, I know att väldigt många hatar honom, men han har ju för *** över 26 MILJONER som gillar hans sida på facebook. Och liksom, till och med min BROR börjar gilla Justin lite nu. So that's it :P


SVAR: Det har du rätt i :D Så till alla som är med i tävlingen, era kommentarer blir inte godkända, men ni är nog ändå med ;). Och till alla ni som försöker vara smarta och kopiera. Tänk om någon har fel? ;) Då failar ni också tävlingen.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Izzanh

Jag läser inte din blogg, jag kritiserar den.

Bieber? Skulle inte tro det. En bäver förblir alltid en bäver :P

2011-05-13 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0