No Matter What, Kapitel 60 (SISTA KAPITLET)

-Amanda... Jag...
-Nej! Du ingenting! Dra! skrek jag. Justin tog ett steg närmare mig och försökte krama mig men jag knuffade undan honom.
-JUSTIN! DRA! skrek jag åt honom men han gjorde inget. Han stod bara där och såg ledsen ut. Jag började gråta ännu mer och grät så mycket så jag fick ta tag i väggen för att inte falla ner på marken. Justin kom fram till mig och kramade om mig hårt. Då började jag gråta ännu mer. Medans jag grät stod Justin bara där och kramade mig, och än en gång viskade han åt mig:
-I love you, no matter what.♥
När jag stod där och grät I justins famn fattade jag några saker:
1. Justin sa för länge sen att han alltid skulle finnas där för mig, och det var därför han inte drog när jag skrek åt honom att dra.
2. Allt det med Selena var nåt som faktist inte betydde nåt ifall Justin verkligen älskade mig.

Jag tittade upp på Justin och kysste honom. Han verkade bli förvånad över kyssen men kysste tillbaka, sedan stod vi och tittade in i varandras ögon och efter en stund sa Justin:
-Får jag lov, min sköna?
Jag skrattade och svarade:
-Ja, men vi har ju ingen musik.
-Äh, det gör inget.
Vi började dansa men det gick inte så bra eftersom att jag hade gips. Justin nynnade lite på "never let you go" men efter en stund stannade han och tittade mig bjupt in i ögonen. Han kysste mig mjukt och sedan viskade han:
-Jag älskar dig, No Matter What♥
Och i just den stunden visste jag att det var Justin jag ville leva med resten av livet♥




DET VAR SISTA OCH KORTASTE KAPITLET AV DENNA NOVELL. KOMMER BÖRJA PÅ EN NY NU, SÅ HÅLL UTKIK. MEN I HELG KOMMER DET INGA KAPITEL FÖR ATT JAG ÅKER TILL HELSINGFORS.
KOMMENTERA VAD DU HAR TYCKT OM DENNA NOVELL<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättebra :D

2011-05-19 @ 16:31:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

novellen har varit super! längtar redan till nästa! :D

2011-05-19 @ 17:01:11
Postat av: Julia

Novellen har varit sjukt mega bra! Har älskat den från början till slutet! Och liite synd var det att novellen är slut nu, men ändå jättebra skrivet!

2011-05-19 @ 19:06:15
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

Den var super duper bra!!!!:D men vem var det som vann tävlingen? ;)

2011-05-19 @ 21:54:32
URL: http://myownstoryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0