GRATTIS ANNIE!

Grattis Annie :D Du vann tävlingen :D

För att kunna vinna måste du ha svaren rätt, d.v.s:

1. C
2. B
3. A
4. B
5. B
6. A
7. B
8. A
9. B
10. C
11. A

Annies beskrivning om henne:

"Jag heter Annie, jag fyller 15 den 31/12, jag typ orienterar på fritiden, jag tycker att jag sjunger riktigt bra (inte för att skryta xD). Jag har brunt ganska långt hår, typ grönblå ögon. Nagellack och halsband är dom bästa accesoarer som finns, jag älskar choklad, och jag bryr mig inte så mkt om hur andra tycker att jag ser ut, skäms inte över mig själv lr mina kompisar. jag är kräsen vad gäller kläder men älskar att shoppa endå.
Så de va lite om mig.."

Hon har ingen blogg men men.

GRATTIS IGEN ANNIE :D Du kommer vara med i novellen mycket :D

Kram Madde

Ps. Nu ska jag skriva kapitel 4 ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jag bruckade göra , men nu mot sommaren så är jag upptagen hela tiden , men du kan ta en stillmall + desing från http://designbloggar.com/ :)

2011-05-31 @ 21:17:17
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0