GUESS WHO'S BACK?!

Hejsan people!
Har läst igenom hela första novellen "Forever and always" och tänkte, att varför inte börja skriva episode 2 av den novellen? Jag menar, den var ju favoritnovellen vad jag vet och det skulle vara kul att fortsätta på den nu när jag har samlat lite idéer och skrivit lite på en englesk novell. Och dessutom så är det ännu folk som checkar min blogg! :O Så varför inte skriva episode 2, forever and always? :D
Jag börjar ikväll tror jag minsann och så om jag hinner skriva ett kapitel imorgon före vi åker till Närpes :)
Så vad tycker ni? :)
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-12 @ 15:10:24
URL: http://esmibezmi.blogg.se/berattelser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0