No Matter What, Kapitel 50

Justin tittade på klockan.
-Klockan är ju bara 10 över 9 ännu, sa Justin. Men visst.
Vi steg upp och gick in i hans sovrum. Vi böt om och så la jag mig ner i sängen.
-Jag kommer snart, sa Justin och gick ut ur rummet. Jag höll på att somna när Justin kom och kysste mig på läpparna och sa "godnatt". Sedan la han sig ner i sängen med armarna runt mig. Den kvällen somnade jag i världens underbaraste killes famn♥
När jag vaknade på söndagsmorgonen låg Justin med armarna runt mig. Jag vände mig om mot honom och tittade på hans fina ansikte. Sedan tittade jag på klockan. 10:48. Jag kysste Justins blöta läppar och såg hur han började flina. Han öppnade ögonen och kysste mig. Vi kysstes mer och så gosade jag in mig i Justins famn. Jag hörde hur hans hjärta slog och hur han andades in och ut och jag fnissade lite. Sedan började jag tänka.
-Justin...
-Ja?
-När ska du ut på turné? Jag var väldigt orolig att han skulle åka iväg från mig, nu när allt var bra.
-Jag har en hel månad utan nåt, sedan börjar turnén, imorgon kommer Chaz och Ryan hit, berättade Justin. Jag tittade upp på hans ansikte.
-Hinner du med mig då? frågade jag oroligt. Han kysste mig.
-Såklart, jag har alltid tid för dig, svarade han. Jag log och kysste honom igen. Sedan satte jag mig upp.
-Chaz och Ryan? Kommer dom?! Nice, sa jag ivrigt och log. Jag började tänka på Olivia. Hon var alltid hit en gång i månaden. Jag tog fram telefonen och messade henne. "När ska du komma hit? Love you :D" skickade jag. Efter inte en sån lång stund svarade hon. "Kan jag komma snart? Liksom nästa vecka? Har pratat med mamma och pappa om det, så om det går för Hayley och din pappa, så då kommer jag typ på... Torsdag? :D". Jag log och visade sms:et för Justin. Han log och kramade mig. Jag svarade "Det går skitbra! Har inte pratat med dig på skitlänge! Saknar dig!<3 See ya soon<3 Puss" och sedan satte jag mig upp i sängen. Jag tittade på Justin och så frågade jag:
-Vad ska vi göra idag då?
-Dra ut och gå i stan? föreslog han.
-Visst, men borde inte du ha Kenny med dig då? undrade jag. Han skakade på huvudet.
-Det behövs inte, jag tar på mig ett par solglasögon och huva, oroa dig inte.
Jag skrattade.
-Jag oroar mig inte för dig, utan för mig, svarade jag. Han slog mig på armen och så drog han ner mig i sängen igen. Jag skrattade och skulle just säga nåt när Justin kysste mig, passionerat och länge. Jag la armarna runt hans nacke och han la armarna runt min midja och drog min kropp närmare hans. Han flyttade sina händer till min rumpa och smekte den. Han rullade över så jag låg underst. Vi fortsatte kyssas men efter en stund så slutade jag kyssa honom och han låg bara på mig och tittade in i mina ögon. Han kysste mig igen och sedan knuffade jag bort honom. Han tittade en lång stund på mig. Jag började nästan känna mig lite orolig så jag frågade:
-Justin. Varför tittar du på mig sådär?
-Jag älskar dig, svarade han. Jag log mot honom och sa:
-Jag älskar dig också. Men lets get outta the bed.
Han skrattade och så steg han upp ur sängen. Han gick in i badrummet och gjorde allt han nu gjorde och medans han var där klädde jag på mig och så när han kom ut gick jag in i badrummet och borstade tänderna. Sedan drog jag på lite mascara och lite solpuder, sedan la jag på lite läppglans och så var jag klar. Jag gick ut ur badrummet och till köket där Justin var och gjorde frukost. Jag satte mig vid bordet och högg in, Justin hade lagat pannkakor. Det var otroligt gott. När vi båda var klar tog Justin på sig ett par solglasögon och så en hatt, sedan gick vi ut ur lägenheten och ut ur huset. När vi kom ut på gatan drog Justin upp sin huva på jackan och så kysste han mig. Vi gick hand i hand till närmaste köpcenter. Vi gick omkring i butiker och ingen verkade märka att det var Justin Bieber som gick omkring med en tjej. Vi gick in i en skobutik och Justin hittade säkert 5 par som han gillade. Sedan valde han en av dem. Jag gick omkring och tittade på högklackat. Jag hittade ett par skitsnygga högklackade skor som jag bara MÅSTE ha. Jag tittade på prislappen. $2000. FÖR ETT PAR SKOR?! Herregud. Justin kom fram till mig där jag stod och tittade på skorna. Han frågade:
-Gillar du dem?
Jag nickade.
-Men dom är svindyra, 2000 för ett par skor! Jesus, sa jag. Han skrattade.
-Jag betalar, sa han och tog dem i handen. Jag tittade chockat på honom.
-Nämen herregud! Inte kan du ju bara... Nä, du ska inte betala, jag får vänta tills jag fyller, så önskar jag dem, sa jag. Men Justin var envis.
-Får jag inte köpa nåt åt den jag älskar? Kom igen! Om du nån gång ska på nån event med mig så kan du ju ha dem, sa han. Jag gav upp och lät honom ta dem. Han gick till kassan med mina skog i handen och så en låda med ett par blåa supra's. kassörskan tittade lite undrande på honom och mig där jag stod bredvid Justin och flinade som ett fån men hon sa inget. Justin betalade för skorna och så gick vi. Han gav påsen med mina skor i till mig och så kysste jag honom.
-Tack så jävla mycket! sa jag och kysste honom igen. Han skrattade.
-Ingen orsak.
Vi fortsatte till en glassbar och beställde glass, men denna gång var jag envis och betalade. Vi satte oss ner på en bänk och åt glassen. Vi pratade lite om allt och så fortsatte vi gå omkring i stan. Vi gick in på jättemånga klädbutiker där jag provade jättemånga olika klädesplagg. Justin fick säga exakt vad han tyckte. Han sa inte så mycket utan mest bara "Damn..." och så bet han sig i läppen, så det tog jag som att jag var snygg, haha. Efter en lång och underbar dag på stan var det skönt att få lägga ner sig på soffan i Justins vardagsrum.  Jag hade köpt mycket kläder. En påse kläder från Forever 21 och en från american eagle. Och så påsen med skor♥. Hade köpt kläderna själv och fått lite pengar av Justin till en snygg klänning från american eagle som jag inte hade råd med, så då hade jag på denna dag gjort slut med alla mina pengar. Haha. Justin la sig ner på mig där jag låg i soffan och så kysste han mig. Han strök mig över armen och så smekte han försiktigt min kind. Konstigt nog hade jag inte alls ont i kinden från igår när Alex slog mig.
-Justin, har du ont i hakan idag? frågade jag. Han skakade på huvudet.
-Nära, har du ont i kinden?
-Nä, konstigt nog, svarade jag och skakade på huvudet. Jag kysste Justin igen och sedan kramade jag honom. Än en gång kände jag min som världens lyckligaste tjej♥

KOMMENTERA NU!<3 Gillar ni det? :D Vad ska hända när Chaz, Ryan och Olivia kommer? :D GE FÖRSLAG :D<3

Vill sedan också tacka för alla fina kommentarer♥ Det får mig att vilja skriva, så fortsätt kommentera! Och ju mer  ni kommenterar ju fler kapitel får ni ;) :D

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

Sweeeet! :D vill ha lite action,typ en olycka eller något! :D

2011-04-14 @ 09:37:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-14 @ 12:28:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lintso

action sko vara bra. Olivia sko o kunna bli ihop med Ryan eller Chaz :) skitbra!!

2011-04-14 @ 12:44:30
Postat av: sofia

skit bra! :D

2011-04-14 @ 19:40:59
Postat av: Karin

Grymt!



Sv: aww tack för att du förstår! Tack :)

2011-04-14 @ 21:59:53
URL: http://thatbiebz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0