No Matter What, Kapitel 53

Jag log stort och sa:
-ÄLSKAR TONFISK!
-Hey, what about me then? frågade Justin coh gjorde en ledsen min. Jag skrattade.
-Jag älskar dig också, sa jag och kysste honom. Han viskade:
-Jag älskar dig med.
Jag kände hur fjärilarna i magen kom tillbaka och jag ville bara stiga upp och skrika: "Justin älskar mig! KÄNN PÅ DEN BITCH!" men jag gjorde inget förutom att jag kysste honom en gång till♥
Det ringde på dörren och Justin steg upp och gick och öppnade. Efter en stund kom han till vardagsrummet med 4 pizzakartonger. Han la ner allt på bordet och så sa han:
-om ni vill ha nåt att dricka eller nåt, gå till köket. Orkar inte hämta nåt.
Jag skrattade åt honom och sa:
-Jag gör det. Killar är ju sjukt lata.
Jag gick till köket och öppnade kylskåpet, tog ut en spriteflaska, tog 4 glas och så tog jag bestick, sedan gick jag ut i vardagsrummet. Jag la ner allt på bordet och sa:
-Här har ni, latmaskar.
Jag satte mig ner bredvid Justin och åt pizzan. När alla var färdiga tittade jag på klockan. 21:20.
-SHIT! sa jag och steg upp. Men faaan, mumlade jag sedan. Killarna tittade på mig.
-Va? frågade Justin och såg orolig ut.
-Jag orkar inte gå till skolan imorgon, och orkar inte heller gå hem nu, för jag kommer få 500 frågor om varför jag har en blå kind... Faan, sa jag.
-Men... Fråga om du får sova här då och så säger du bara att du åker till skolan från mig, sa Justin. Jag ryckte på axlarna och tog min telefon och gick till sovrummet. Jag ringde hemtelefonen och Hayley svarade:
-Hej! Var är du? Du borde nog komma hem nu.
-Jag är hos Justin, men får jag sova här? Så åker jag härifrån till skolan imorgon, sa jag. Hayley var tyst en stund.
-Det kan jag inte avgöra, det måste Michael avgöra, sa Hayley.
-Aha, men är pappa hemma då? frågade jag.
-Mm, vänta en stund.
Jag väntade en stund och så sa pappa:
-Hej Mandy.
-Hej pappa, får jag sova här hos Justin och så åker jag till skolan härifrån imorgon?
-Asså Jag vet inte...
-Kom igen! det är ingen idé att jag kommer hem nu.
-Okej, men du gör inget dumt! Okej?
-Pappa, Chaz och Ryan är också här, så nä.
-Okej, vi ses imorgon, hejdå.
-Hejdå.
Jag la på och så gick jag till vardagsrummet igen. Killarna satt nu och tittade på nåt tv-program. Jag satte mig i soffan bredvid Justin och la mitt huvud på hans axel.
-Jag fick, sa jag. Justin log mot mig och så vände han huvudet mot tv:n igen. Jag skrattade lite och så försökte jag koncentrera mig på programmet. Jag fattade inget så jag gav upp på att koncentrera mig och istället gosade jag in mig i Justins famn och kysste honom på kinden. Han vände sig om mot mig och kysste mig på läpparna. Jag avslutade kyssen och gosade mig ännu mer in i hans famn. Jag la huvudet på hans bröstkorg och tittade upp mot honom där han satt och tittade på mig. Jag fnissade lite och så vände jag anskitet mot tv:n. Jag blundade och orkade inte alls titta på programmet. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre och tillsist blev det svart.

När jag vaknade låg jag i Justins säng. Jag tittade på klockan. 23:22. Varför sover inte Justin? undrade jag och satte mig upp i sängen. Jag bestämde mig för att byta om till nåt som jag kunde sova i och gick ut i vardagsrummet där killarna satt.
-Justin, har du nån t-shirt eller nåt som jag sova i? frågade jag. Han nickade och steg upp, sedan gick han in i sitt rum. Han gick till garderoben och letade upp en vit t-shirt. Han slängde den till mig och så log han. Jag kände hur jag blev helt knäsvag av hans leende och gick fram till honom. Jag la armarna runt hans nacke och kysste honom. Han la armarna runt min midja. Han drog mig närmare honom och jag kände hur hans tunga letade sig in i min mun. Våra tungor lekte lite med varandra och sedan puttade jag bort Justin.
-Ska gå och byta om, är så trött, godnatt, sa jag och så gick jag in i badrummet. Jag böt om och tvättade bort mitt smink. Sedan tog jag en tandborste som jag hade haft på helgen och borstade tänderna. Sedan gick jag ut till Justins sovrum och la mig i sängen. Men jag kunde inte somna. Jag låg en lång stund innan Justin kom in i rummet och la sig bredvid mig. Jag vände mig om mot honom och tittade honom i ögonen.
-Jag kan inte somna, sa jag och skrattade. Justin log och lyfte sin hand och smekte mitt hår försiktigt.
-Försök igen, sa han och la armarna runt mig. Han smekte min arm försiktigt och det sista jag hörde före jag somnade var Justin som viskade i mitt öra:
-Godnatt, älskar dig, shawty.♥

hoppas ni gillar det. Kanske lite boring. KOMMENTERA!<3

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Izzanh

Haha, "Varför är inte Justin och sova?" Bra svenska där va ;D

2011-04-19 @ 20:54:34
Postat av: Julia

Aaaw, va gulligt de blev i slutet ;) thih älskar när du slutar delen på ett gulligt sätt :P

2011-04-19 @ 22:30:00
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

Jätte bra;)

2011-04-19 @ 22:46:29
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-19 @ 23:30:32
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra!:)

Mer snälla?

2011-04-20 @ 08:51:01
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-20 @ 10:33:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

awww super gulligt på slutet! :') meeeer please?

2011-04-20 @ 14:17:07
Postat av: Lintso

awwwwwwwws!!! så bra att dom e ihop igen!!! meeeer!! älskar bloggen!!

2011-04-20 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0