No Matter What, Kapitel 46

Jag gick efter henne ner till hallen. Hon tog på sig skor och jacka, så jag gjorde det samma. Sedan drog hon ut mig. Vi gick hand i hand och pratade lite smått, men inte så mycket. Efter en stund kom vi fram till en strand. Vi satte oss ner på stranden och bara pratade en lång stund. Allt var helt perfekt igen. Jag hade nog aldrig känt mig så lycklig♥
Amandas perspektiv:

Vi satt där på stranden och bara pratade om allt. Äntligen hade jag någon som fattade.
-Justin, sa jag.
-Va?
-Jo... Blir du aldrig trött på kändislivet? Jag menar skulle du vilja leva förevigt med att vara känd?
Justin suckade.
-Jo, jag blir väl trött på det ibland, med alla fans som ska ha bilder och med alla intervjuare och paparazzis som trycker upp kameror och mickrofoner i ens ansikte, men jag älskar musik och jag älskar att få dela den med alla, sa Justin. Jag tittade upp på honom.
-Justin... Du låter som om du har svaren inspelade i huvudet och när nån frågar frågor så klickar du på 'play'... sa jag. Han skrattade.
-Jamen... Jag vet inte vad jag annars ska svara... Vill du verkligen höra mig klaga?
-Jo, jag vill det.
-Okej... Jamen jag är väl ganska trött på kändislivet just nu... Men jag hinner liksom aldrig tänka på om jag skulle vilja ha livet på ett annat sätt... Men det är sant detdär om att få en kamera upptryckt i ansiktet, för det är jag faktist jävligt trött på. Och nä... Jag skulle väl inte vilja leva förevigt såhär... Men bara jag har dig så är allt bra.
Han kysste mig länge. Sedan steg jag upp och sprang ner till vattnet, Justin följde efter. Jag tog av mig mina skor och kavlade upp byxorna till knäna och så gick jag ut i vattnet. Justin stod på stranden och tittade på mig.
-Oh, Kom igen! Varför kommer du inte? ropade jag åt honom och sprang upp ut vattnet. Jag sprang till Justin och kysste honom länge. Sedan knuffade jag undan honom och sprang iväg. Justin sprang fort efter. När han fick tag på mig kysste han mig.
-Jävlar, var inte du snabb sist vi träffades? frågade han sen. Jag skrattade.
-Jo! Men spelar inte fotboll längre, hittade inget lag att spela i, sa jag och gjorde en ledsen min. Justin kysste mig igen och sedan lyfte han upp mig och började gå iväg från stranden. Jag skrattade åt honom och sa:
-Mina skor!
Han bara skrattade och fortsatte gå. Jag skrattade och så kysste jag honom.
-Justin, seriöst! Jag fryser om fötterna! sa jag och skrattade. Han satte ner mig och så sprang jag och tog på mig mina skor och sedan gick vi hand i hand längs stranden. Vi pratade inte så mycket utan gick bara tyst. Efter en stund bestämde vi oss för att gå hem igen och fixa nåt att äta.
När vi kom hem gick vi in i köket och tittade om vi hade nåt. Så kom jag på att pappa hade lämnat pengar så att jag kunde beställa pizza eller whatever jag nu ville äta, så jag tog telefonen och beställde en pizza. Sedan satte vi oss ner vid köksbordet och bara pratade. Jag måste på toa så jag sprang upp till mitt badrum och medan jag var där ringde det på dörren. När jag kom ner igen hade Justin redan dukat fram pizzan och allt. Jag kysste honom och så satte jag mig ner.
-Vad sa levereraren när Justin Bieber öppnade dörren? frågade jag och högg in. Justin skrattade.
-Inget, eller han frågade om jag var Justin Bieber och jag svarade ja och så frågade han vad jag gör här och då svarade jag att jag är hos min kompis, och så frågade han om jag kunde skriva en autograf åt hans dotter och då sa jag att om han lovar att inte berätta för nån var min kompis bor och ja, så han lovade det, för liksom, du vill väl inte ha paparazzis utanför ditt hus hela tiden heller? förklarade han. Jag skrattade och så kysste jag honom. Sedan åt vi och skämtade och skrattade. När vi var klara dukade vi undan och sedan gick vi upp till vårt rum. Så fort vi var inne i rummet började vi kyssas passionerat. Jag gick bakvägen till sängen medan jag kysste Justin. Plötsligt kom nåt mot mina ben och jag föll, Justin föll på mig. Jag hade tydligen krockat med sängen. Jag och Justin började gapskratta men jag försökte hålla mig seriös.
-Den var tydligen närmare än jag trodde, skrattade jag. Justin kysste mig och sedan sa han:
-Smartass.
Jag skrattade och sedan fortsatte jag kyssa Justin. Justin la händerna just ovanför min rumpa och jag kände hur jag rös till. Jag rullade över så Justin hamnade underst och sedan fortsatte jag kyssa honom. Justin drog av min tröja och så smekte han min rumpa. Jag kände hur han började få stånd och lgo lite medan vi kysstes. Justin rullade över så jag hamnade underst och så drog jag av honom tröjan. Efter en stund var alla kläderna av och Justin la in den.


Orkar inte skriva detaljerat :P KOMMENTERA! Detta är tidsinställt BTW.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-10 @ 15:40:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

skit bra! :D

2011-04-10 @ 15:50:57
Postat av: Johanna

Grymt bra!!:)

2011-04-10 @ 16:02:57
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Lintso

skitbra!!!! meeer :)

2011-04-10 @ 17:45:57
Postat av: Anonym

Hhha nice men bättre med detalijert;) (INTE KÅT) Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

2011-04-10 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0